XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

MarkROT indd cult dat kan bijna niet anders. Al is die hint dan wel erg duidelijk... Zie verder nog weinig eigenlijk!

Straks wel aan het werk tot 22uur.

Vandaag gaat gewoon IMBAatwork eraan. Hij was samen fag, met alley.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:19 ----------

MarkROT indd cult dat kan bijna niet anders. Al is die hint dan wel erg duidelijk...

Als Markrot cult was, dan was hij nu uitgeschreven. Skyrock is er toch ook uitgeschreven

Heeft nog geen enkele stem uitgebracht en toch houd Unknowndbb hem erin.

Je suggereert nu dat hij de wolf is? Lijkt me niet aangezien de wolf normaal toch wel op zijn minst een beetje meespeelt en stemt, en markrot heeft sinds het spel starte wat, 1 post ofzo?
Deze ronde Alley cat er uit stemmen zal alleszins al niet meer lukken. Over z1000 heb ik nog steeds twijfels, maar denk steeds meer dat hij ook gewoon burger is.
Verder heb ik, sinds Rob burger blijkt te zijn, echt geen idee meer :o

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:22 ----------

Vandaag gaat gewoon IMBAatwork eraan. Hij was samen fag, met alley.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:19 ----------

Als Markrot cult was, dan was hij nu uitgeschreven. Skyrock is er toch ook uitgeschreven

Zit ook wel iets in...

Dat wil zeggen dat als we markrot er uit stemmen, we ofwel een inactieve speler, ofwel de wolf er uit hebben?

Denk dat markrot aasgier was en daarom inactief speelde.

Toen markrot hitler in lloydatone zijn forumgame was heeft hij ook amper gepost. Skyrock heeft ook geen enkele keer gestemt en toch ligt hij eruit. Niet logisch imo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.686
Indien Markrot vandaag niet stemt, zal hij ook uitgeschreven worden

Denk dat markrot aasgier was en daarom inactief speelde.

3 mogelijkheden dus
- markrot is inactief en onschuldig maar is er om een reden die wij niet kennen nog in
- markrot is aasgier en heeft nu de rol van alley cat (cult?)
- markrot is de wolf

Lijkt me een berekende gok...

3 mogelijkheden dus
- markrot is inactief en onschuldig maar is er om een reden die wij niet kennen nog in
- markrot is aasgier en heeft nu de rol van alley cat (cult?)
- markrot is de wolf

Lijkt me een berekende gok...

Wie zegt dat alleycat zeker cult is?

Ik ga vandaag stemmen, mijn excuses maar ik vind het moeilijk een weloverwogen keuze te maken met de game die zo hard gaat.
Sorry remi :(

Toen markrot hitler in lloydatone zijn forumgame was heeft hij ook amper gepost. Skyrock heeft ook geen enkele keer gestemt en toch ligt hij eruit. Niet logisch imo.

Ja, hitler was echt een hele vette rol. Echt jammer dat ik toen niet zoveel tijd had.
Nu wel, ware het niet dat het weer zo mooi is.
Ik ga kijken of ik vanuit het strand een stem kan uitbrengen, helaas zit ik al aan mijn MB's voor de maand en gaat morgen pas de nieuwe cyclus in :(

IMBAatwork:cool:

deze game is echt belachelijk voor woorden. Ik heb nog nooit zulke mong*len bezig gezien, en dan heb ik het volledig over het goeie kamp. De jager moet inderdaad een mong**l van het zuiverste pompwater zijn, eerst diaephi en dan alley cat. Ik hoop voor hem dat hij gewoon niets leest en gewoon zijn target doorgeeft elke keer.

iig we zullen vandaag proberen op een cult te gaan, alsof het nog boeit, ik stel IMBAatwork voor.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 10:55 ----------

z10000 was me voor, IMBAatwork

ok leuk dan, zat vast wel op het goede spoor dat ik dood ben, spijtig dat niemand me gevolgd is! adios!

Stefanovich

Is niet helemaal duidelijk dat alley cult was... wel verdomde toevallig dat de 2 keer dat de huurmoordenaar voor iemand gaat, de jager er is, beide keren precies voor dezelfde persoon gekozen, snap dat niet echt want er zat een grote pijl op alley z'n hoofd, dat is wel duidelijk als de jager, de huurmoordenaar EN de aasgier op die persoon zitten, van de aasgier hebben we echt 0,0 informatie want zijn stemmingen kunnen echt compleet neutral geweest zijn, dus welke rol hij ook heeft zijn stemwijze zal waarschijnlijk veranderen, maar zolang we niet weten wat alley z'n rol was hebben we daar geen **** aan. En mensen met ''hij is zeker dit of zeker dat'' dat werd gister ook over rob gezegd zonder dat er hints naartoe leidden! Is elke game hetzelfde gelul met dat, veel te veel onzekerheid overal waardoor maar van alles uit de mouw geschud wordt.
Op eerste gezicht leek het niet of er echt hints verwerkt zaten in de tekst, maar t zal wel weer de bedoeling zijn dat ze onduidelijk erin staan dus nog ff rondkijken daar.

Imba

Terug
Naar boven