XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Welke manier ??? Ik zie geen vreemde posts zo meteen.

yo ey ik denk dat ik iets heb:
'Geconcentreerd om zo nog scherper te kunnen kijken, kijkt hij naar buiten en ziet dat het donkere gestalte zijn huisje nadert.'

'huisje' deed mij denken aan een kinderverhaaltje, -> sprookje -> boze wolf?
en dan het feit dat jorgyboy naar een ander huis vlucht -> drie biggetjes en de wolf

lijkt er toch hard op vind ik, en iets wat naar WOLF wijst kan toch wel iets zijn denk ik dan, maar wat dat precie wilt zeggen weet ik niet.

Dus dat zou er volgens jou redenatie op wijzen dat Jorgy slecht is... Denk alleen niet dat Unknown er gelijk een hint naar de "wolf" inzet.

Dit was zijn post op het bericht van iemand die zei dat jorgyboy wegliep van de wolf. Lijkt me duidelijk dat iemand die wegloopt van de wolf goed is (wat later ook gebleken is)

edit: Post van guts erbij gezet ter volledigheid

Weet niet zo goed wat ik met markrot aan moet. Lijkt een belangrijke rol te hebben anders was hij er wel uit geschreven.

Is er eindelijk een cult uit, zijn we er in principe nog niets mee.

Wolf blijkt er wel altijd de goede uit te kiezen, lucky shots of iemand die al lang meedraait in de game's?

markrot

Precies om wat origineel zegt.

En sinds de aasgier een rol heeft begint hij hier te posten..

Als Alley daadwerkelijk evil was is markrot dat nu.

guts

Ik ga in ieder geval voor imba. Lijkt me duidelijk waarom.

ik zie hier echt maar 2 anderen die natty zijn, de anderen zijn allemaal cult. Ik ben echt benieuwd om te kijken wie allemaal burger bleek te zijn want sommigen onder jullie spelen echt te pover om nog serieus te zijn.

Denk dat we alle eerdere verdenkingen etc. los moeten laten en even met een clean mind moeten gaan kijken..
Dit is een beetje als die tunnelvisie die de politie had bij de puttense moordzaak (die zaak was het toch?:p) dat ze alleen nog maar de dader zagen en alles op hem betrokken terwijl dit eigenlijk vrij onlogisch was als iemand met een schone blik er naar keek.
We zijn nu té gebrand om iemand als cult aan te wijzen vanwege eerdere hints, die in mijn ogen vrij k*t waren, dat we beter ff kunnen chillen en over een uurtje opnieuw gaan brainstormen en dingen samenvatten

Je hebt alle schijn tegen dat je slecht bent.

Dit is bullshit en dat weet je.

Daarbij staat er in de tekst dat witte rook het huis verliet toen de deur ingetrapt werd.

Alleycat is sowieso geen cult geweest.

Waarschijnlijk heks of magiër.

Dit is bullshit en dat weet je.

Daarbij staat er in de tekst dat witte rook het huis verliet toen de deur ingetrapt werd.

Alleycat is sowieso geen cult geweest.

Waarschijnlijk heks of magiër.

Jonge, je hebt als een mong**l op mij zit te hitte. terwijl ik 1800x heb gezegd dat ik goed ben. In elk spel ben ik altijd eerlijk geweest.
Je gaat mee op de meeste debiele hints richting mij. Als je de oplossing van de hints verteld aan een kind van 3 jaar, dan lacht dat kind je nog uit.
Mijn stem gedrag toont aan dat ik goed ben.

Ik geef je 1 kans. En dat is met een lijstje te komen, waarvan jij denkt dat zijn cults.

Ik blijf bij markrot, vreemd dat hij ineens actief is.
Tenzij hij een goede rol heb gekregen, maar weet niet of dat zo is?

Ik blijf bij markrot, vreemd dat hij ineens actief is.
Tenzij hij een goede rol heb gekregen, maar weet niet of dat zo is?

Markrot is al in 2 games, wolf geweest. Statistisch gezien is het vaag dat hij nu voor de 3e keer de wolf is.
Maar het is wel opvallend dat hij is leven wordt gehouden.
Misschien heeft hij wel een goede rol en laat Remi hem daarom in leven. Omdat de goeie zwaar aan het verliezen zijn.

Ik heb namelijk nog niks gehoord van het meisje en de heks.

Markrot is al in 2 games, wolf geweest. Statistisch gezien is het vaag dat hij nu voor de 3e keer de wolf is.
Maar het is wel opvallend dat hij is leven wordt gehouden.
Misschien heeft hij wel een goede rol en laat Remi hem daarom in leven. Omdat de goeie zwaar aan het verliezen zijn.

Ik heb namelijk nog niks gehoord van het meisje en de heks.

True.

Maar voor de rest weet ik het echt niet meer, na mn blunder van gister wil ik ook niet meer iemand beschuldigen of aanwijzen eigenlijk..

Jonge, je hebt als een mong**l op mij zit te hitte. terwijl ik 1800x heb gezegd dat ik goed ben. In elk spel ben ik altijd eerlijk geweest.
Je gaat mee op de meeste debiele hints richting mij. Als je de oplossing van de hints verteld aan een kind van 3 jaar, dan lacht dat kind je nog uit.
Mijn stem gedrag toont aan dat ik goed ben.

Ik geef je 1 kans. En dat is met een lijstje te komen, waarvan jij denkt dat zijn cults.

Ik heb toch al vandaag een paar keer gezegd dat ik er helemaal naast zat.
Maar dat is pas gekomen door het verhaal van gisteren avond van Remi.

Was echt heilig overtuigd ervan dat jij slecht was.

Gisteren had ik het lijstje zo klaar liggen :
Z1000
Rob p
Guts
Orgineel

Nu weet ik het nog niet, gezien ik finaal naast blijk te zitten.
Moet nu eens even gaan kijken wie me steunden, daar zullen wel een paar rotte appels tussen zitten, maar misschien ook wel een paar net zo verdwaasde burgers als ik.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 14:41 ----------

En niet op mij blijven hitten tenzij je wilt dat er weer een goede uit vliegt.

weightboy **** die demoon. Hopelijk krijg ik er genoeg mee. Hij misleidde iedereen door alley te gaan verdenken. Gedraagt zich al heeltijd als cult. Eens zien wie nu echt cult is, en lig ik er vanavond uit dan weten we genoeg en kan de huurmoordenaar zijn werk doen.

Terug
Naar boven