Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Ik heb toch al vandaag een paar keer gezegd dat ik er helemaal naast zat.
Maar dat is pas gekomen door het verhaal van gisteren avond van Remi.

Was echt heilig overtuigd ervan dat jij slecht was.

Gisteren had ik het lijstje zo klaar liggen :
Z1000
Rob p
Guts
Orgineel

Nu weet ik het nog niet, gezien ik finaal naast blijk te zitten.
Moet nu eens even gaan kijken wie me steunden, daar zullen wel een paar rotte appels tussen zitten, maar misschien ook wel een paar net zo verdwaasde burgers als ik.

---------- Post toegevoegd 5 September 2013 om 14:41 ----------

En niet op mij blijven hitten tenzij je wilt dat er weer een goede uit vliegt.

Is dit je lijstje die je aan de wolf wilt geven. Deze kan je pakken wolfje

weightboy **** die demoon. Hopelijk krijg ik er genoeg mee. Hij misleidde iedereen door alley te gaan verdenken. Gedraagt zich al heeltijd als cult. Eens zien wie nu echt cult is, en lig ik er vanavond uit dan weten we genoeg en kan de huurmoordenaar zijn werk doen.

ga gewoon mee op IMBA dumbass, daar stemmen we nu op. tenzij je ook cult bent, dan ben je geëxcuseerd.

ga gewoon mee op IMBA dumbass, daar stemmen we nu op. tenzij je ook cult bent, dan ben je geëxcuseerd.

Graag, maar wat is de reden? Het moet gedaan zijn met op mensen te stemmen zonder reden. Gisteren die ommezwaai van guts en z1000 naar rob p en aley cat is raar, en gebeurd door cults. Pure cultactie. Ik ben van vandaag terug op reis en zal actief meespelen. Hopelijk komt er wat schot in de zaak.

Jonge, je hebt als een mong**l op mij zit te hitte. terwijl ik 1800x heb gezegd dat ik goed ben. In elk spel ben ik altijd eerlijk geweest.
Je gaat mee op de meeste debiele hints richting mij. Als je de oplossing van de hints verteld aan een kind van 3 jaar, dan lacht dat kind je nog uit.
Mijn stem gedrag toont aan dat ik goed ben.

Ik geef je 1 kans. En dat is met een lijstje te komen, waarvan jij denkt dat zijn cults.

ik weet me anders nog best een spel te herineren waar wij beide aan de slechte kant zaten, daar werd wel wat afgelogen hoor :P

ik stel voor vandaag totaal een andere richting op te gaan en voor de stille stemmers te gaan, die posten niks overdag en komen tegen het eind van de dag met een stem om net het drempeltje te verleggen, dat zijn tot nu toen 3 personen in het bijzonder:

- biobeast
- jimbooo
- pure b

ik ga vandaag dan ook voor jimbooo die de andere keren 100% inzet toonde en hard zijn best doet en nu totaal niet

Is dit je lijstje die je aan de wolf wilt geven. Deze kan je pakken wolfje

Wie zegt dat hier niet een paar cults tussen zitten?
Enige waarvan iedereen nu weet dat ie niet evil is, dat is Z1000 en Rob P.
Rob is dood, en Z1000... misschien dat hij wel beschermd word.

Jij zou in mijn ogen nog steeds een cult kunnen zijn.
Heb nu al zo vaak gezegd dat ik geen cult ben.
Ik geef mijn fout toe betreft Z1000, wat kan ik nog meer doen?

Deaphi heeft die trein aangezet richting Z1000 misschien dat hij evil is geen idee.
Vond hem wel zijn best doen en met aardige hints komen.

Wie zegt dat hier niet een paar cults tussen zitten?
Enige waarvan iedereen nu weet dat ie niet evil is, dat is Z1000 en Rob P.
Rob is dood, en Z1000... misschien dat hij wel beschermd word.

Jij zou in mijn ogen nog steeds een cult kunnen zijn.
Heb nu al zo vaak gezegd dat ik geen cult ben.
Ik geef mijn fout toe betreft Z1000, wat kan ik nog meer doen?

Deaphi heeft die trein aangezet richting Z1000 misschien dat hij evil is geen idee.
Vond hem wel zijn best doen en met aardige hints komen.
z1000
Ja, vandaag te druk om alles te volgen en hints te zoeken, dus wederom

Wil ook wel op diaephi gaan. Wat een r*tard. Als die blijkt burger te zijn, dan heeft die echt samen met jorgyboy heel het spel verkracht.

ik ga vandaag dan ook voor jimbooo die de andere keren 100% inzet toonde en hard zijn best doet en nu totaal niet

Je bedoelt de hele tijd "ROB P" roepen (of was het Rob G?) zonder ook maar 1 woord argumentatie en net zoveel dat iedereen hem als trol gaat zien?

Je bedoelt de hele tijd "ROB P" roepen (of was het Rob G?) zonder ook maar 1 woord argumentatie en net zoveel dat iedereen hem als trol gaat zien?

weet het niet precies zou ik terug moeten kijken, maar hij stemt wel elke dag en maakt dan nog 2/3 posts zonder echt inhoud en is dan weer weg. en zn stemmen gaan telkens onopvallend met de meerderheid mee op een burger.

weightboy **** die demoon. Hopelijk krijg ik er genoeg mee. Hij misleidde iedereen door alley te gaan verdenken. Gedraagt zich al heeltijd als cult. Eens zien wie nu echt cult is, en lig ik er vanavond uit dan weten we genoeg en kan de huurmoordenaar zijn werk doen.

Lol ik ging op Rob niet op Alley.

Als demoon zou ik echt niet zo obvious te werk gaan..

Anyways, ben geen cult, maar ik ben wel de weg kwijt wie het evt. zou kunnen zijn..

De stemmen zijn weer lekker verdeeld vandaag.

Imba 3
Guts 1
Stefanovitch 1
Weightboy 1
Jimbooo 1
z1000 1
Markrot 1

Mijn gok is dat de cults gewoon elk op een verschillende burger aan het stemmen zijn om zo niet als een front op te vallen. De stemmen op Imba zijn dan mogelijk van burgers die wat minder verward zijn dan dat de meesten dat zijn.

ja klopt zijn toch een paar personen die hun stem moeten herzien, stem op z1000 is nu niet meer nodig als het een hint was in het vorige verhaal. stem op weightboy vindt ik ook wat vergezocht.

guts twijfel ik ook nog steeds over, zou een zeer actieve cult zijn als hij cult blijkt te zijn, maar als ik daar zo over nadenk heb ik hem eigelijk ook nog geen hint zien oplossen :roflol:

maar ik heb eergisteren ofzo gezegd degene die geen moeite zouden gaan doen voor hints oid eruit te proberen stemmen, ik begin daarmee met mijn stem op jimboo

ja klopt zijn toch een paar personen die hun stem moeten herzien, stem op z1000 is nu niet meer nodig als het een hint was in het vorige verhaal. stem op weightboy vindt ik ook wat vergezocht.

guts twijfel ik ook nog steeds over, zou een zeer actieve cult zijn als hij cult blijkt te zijn, maar als ik daar zo over nadenk heb ik hem eigelijk ook nog geen hint zien oplossen :roflol:

maar ik heb eergisteren ofzo gezegd degene die geen moeite zouden gaan doen voor hints oid eruit te proberen stemmen, ik begin daarmee met mijn stem op jimboo

jimboo ben ik ook wel nog geneigd mee te gaan, maar wees gerust, ik heb mijn redenen voor mijn stem op weightboy.

Mijn lijstje:

Weightboy (demoon)
Guts
Marktrot
Woopy
Pure B
Jimbooo
Wauter

Eens zien op het einde hoever ik er van zit...

Heb je weightboy alleen als demoon omdat hij gister de stemming op rob een beetje voort trok?

Je zult tenminste met redenen moeten komen want het blind volgen van mensen is de afgelopen niet bepaald goed gegaan...

Terug
Naar boven