Fitness Seller

Sticky Films Kritiek & Review Topic

Van de week Red 2 in de bios gezien echt een aanrader mensen goeie film.... Bioscoop waardig!

IMDB: 7,3

Mijn: 7,5

bios of al te downloaden? kon hem nog niet vinden

Bios...

Heb de film ook gezien.. Vond het verhaal enigzins wel vernieuwend, maar om 1 of andere reden kon het me niet zo boeien.
Morgan Freeman als allesweter in welke film hij ook speelt werkt me ook altijd op m'n zenuwen.

awesome guys, heb trailer tijd terug gezien en staat met uitroeptekens in mn lijstje, dus ga m zeker kijken! ;)

Op NZBEE is hij ook al te downloaden (dvd kwaliteit) 5.1 geluid en subs.

Star trek: into darkness

After the crew of the Enterprise find an unstoppable force of terror from within their own organization, Captain Kirk leads a manhunt to a war-zone world to capture a one man weapon of mass destruction.

Niet slecht, maar ik had er meer van verwacht. Wel enkele onverwachte wendingen maar daarbuiten nogal saai.

5.5/10

Dirty Rotten Scoundrels (1988)

Leuke komedie met Steve Martin en Michael Caine en een verrassend einde. Heb de film vaak gezien en blijft leuk maar de eerste keer was het leukst.

Het verhaal: 'Lawrence en Freddie zijn bedriegers: de ene een grote en de andere een kleine. Ze proberen, zonder succes, samen te werken en komen erachter dat hun dorpje te klein is voor hen beiden. Ze besluiten een weddenschap aan te gaan om zo te besluiten wie er mag blijven.'

Cijfer: 7,5

Leuke scene. :roflol:

Heb hem lang geleden eens op tv gezien maar was het meeste vergeten. Erg geslaagde komedie inderdaad. Verhaal is goed uitgewerkt, humor is zeker aanwezig, Michael Caine en Steve Martin spelen goed, en de plot twist was zeker een bonus. Ik blijf oudere komedies een stuk beter vinden dan de meeste nieuwe. Beetje ondergewaardeerd zou ik zeggen. Jouw 7,5 volg ik ook, heb er een 8 van gemaakt op imdb. Zeker een aanrader.

Valt me sowieso op dat er weinig komedies tegenwoordig gemaakt worden. Meerendeel actie/sf (die bovendien vaak nog tegenvallen ook)

nope maar ik hem nu downloaden, ben benieuwd. Ik heb gisteren trouwens Oblivion met Tom Cruise gekeken.

Star Trek: Into Darkness gisteren gekeken.

Vond het een erg vette film! Zelfs leuker dan de eerste eigenlijk.. Geen 1 van de leidende acteurs vind ik echt een brute uitstraling hebben maar toch weten ze wel indruk te maken. Leuke wendingen die opzich aardig voorspelbaar waren maar wel weer goed uitgewerkt. Heb overigens nooit de series gekeken :)

8.3/10

The basketball diaries

Ook een vermakelijke film met leonardo dicaprio in de hoofdrol. Hij is met 3 vrienden aardig van het padje af, drugsgebruik en stelen om aan geld te komen en zo. Verder zijn het wel aanstormende basketbal talenten.
Waargebeurd verhaal behoorlijk realistisch weergeven... ook leuk om hem en mark wahlberg zo jong in een film te zien samen.

7.5/10

30 minutes or less

Two criminals kidnap a pizza delivery guy, strap a bomb to his chest, and inform him that he has mere hours
to rob a bank or else...

----------------------------------------

8/10 leuke film gewoon :)

Heb hem na jouw review gedownload, ben/was nu aan het kijken. Wilde hem eigenlijk al na een kwartier uitzetten omdat het acteerwerk ronduit slecht is. Toch besloten verder te kijken, maar heb hem tijdens de overval maar uitgezet, wat een bout film zeg. Ook totaal geen humor :o

Het gaat natuurlijk ook nergens over die film :roflol: Acteerwerk van Aziz Ansari vind ik nog wel goed, dat van Jesse Eisenberg is echt om te huilen af en toe. Hij speelt natuurlijk wel een erg 'simpel' personage, werkt niet voor niets bij een pizzeria. Heeft op zich wel entertainmentwaarde (laatst voor de 2e keer gekeken omdat hij op tv was), maar geen must see.

Now you see me

An FBI agent and an Interpol detective track a team of illusionists who pull off bank heists during their performances and reward their audiences with the money.

IMDB: 7.4/10

Mijn score: 5/10

Deze film begon best wel interessant met dat concept van die magic shows waarbij er banken en miljonairs beroofd werden, maar na ca. 50min begon het gewoon te erg op een typische actiefilm met politie-bad guys verhaal te lijken, wat ik al moe gezien ben.

Prima acteerwerk.
Overigens wel meer verwacht van Morgan Freeman in zijn rol.

Valt me sowieso op dat er weinig komedies tegenwoordig gemaakt worden. Meerendeel actie/sf (die bovendien vaak nog tegenvallen ook)

Voor komedie kun je eigenlijk ook beter bij de kleinere/culturele cinema zijn denk ik.
Europees vooral. Denk Frans, Italiaans of oost-Europees ofzo.
Die humor is vaak veel absurdistischer en droger dan dat neppe dik-erbovenop Amerikaanse gedoe en intelligenter dwz. als kijker heb je vaak minder het gevoel dat je wordt onderschat.

Terug
Naar boven