Fitness Seller

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Geloof niet dat imba een cult is..

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 15:05 ----------

Nog weinig van PureB gehoord, zou hij misschien de demoon zijn?

Denk dat de demoon iemand is die het nog vrij actief speelt.

Heb denk ik in het laatste verhaal een hint gevonden naar een burger.
Ga hem uiteraard niet meedelen, maar het geeft mij wel meer reden om Daephi te verdenken.

Mijn stem, voor wat het nog waard is : Deaphi.

ImbaAtwork

Echt vervelend idee dat de cults zich nu dood lachen... :mad:

Heb denk ik in het laatste verhaal een hint gevonden naar een burger.
Ga hem uiteraard niet meedelen, maar het geeft mij wel meer reden om Daephi te verdenken.

Mijn stem, voor wat het nog waard is : Deaphi.

Die kan ik counteren, geen idee waarom maar iedereen doet het en hij stemt op mij. Z1000 krijg ik er toch niet neer uit

imba

waarom Imba? we zijn nu bijna 50/50 met slecht/goed verhouding als ik zo tel hoeveel er nog zijn, zal net 1 meer zijn bij de goede, ik zie dat er nu veel op imba gaan, denk dus dat hij daarom goed is en ze hem er uit willen, de jager zal ook wel een reden hebben gehad om daar te staan, bij alley zat hij ook redelijk goed...

ik neig om te volgen op woopy en of misschien ook wel op biobeast te gaan? iemand nog een hint gevonden? ben pas net thuis

mn lijstje zou er nu ong zo uit zien:
- woopy
- vincenzio
- pure b
- biobeast
- stefanovich
- weightboy

hoe zit het met quibus? heb hem nog niet vaak zien posten, wellicht een inactieve burger waardoor we weinig vaart maken?

waarom Imba? we zijn nu bijna 50/50 met slecht/goed verhouding als ik zo tel hoeveel er nog zijn, zal net 1 meer zijn bij de goede, ik zie dat er nu veel op imba gaan, denk dus dat hij daarom goed is en ze hem er uit willen, de jager zal ook wel een reden hebben gehad om daar te staan, bij alley zat hij ook redelijk goed...

ik neig om te volgen op woopy en of misschien ook wel op biobeast te gaan? iemand nog een hint gevonden? ben pas net thuis

- woopy
- vincenzio
- pure b
- biobeast
- stefanovich
- weightboy

hoe zit het met quibus? heb hem nog niet vaak zien posten, wellicht een inactieve burger waardoor we weinig vaart maken?

Krijg echt het idee dat jij ook een cult bent. Je komt met oplossingen voor hints die niet kloppen.
Je probeert dus iedereen de verkeerde kant op te sturen
Gister haalde je aandacht van IMBA weg
Ke hebt mij verdacht gemaakt
En nu haal je weer de aandacht weg op IMBA.

- woopy
- vincenzio
- pure b
- biobeast
- stefanovich
- weightboy

Zitten iig een paar cults tussen. Waarom IMBA? Wat hij allemaal gepost heeft is het totaal zijn eigen schuld mocht hij wel goed zijn.

Ja elk persoon is een gok

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 17:23 ----------

Krijg echt het idee dat jij ook een cult bent. Je komt met oplossingen voor hints die niet kloppen.

IK heb jou verdacht gemaakt, ben je imo nog steeds

Daar dacht ik ook aan. Joeyc doet heel veel moeite voor hints, maar toevallig zijn ze allemaal fout. Ik durf de gok te nemen en op Joeyc.

(Diaephi is ook mogelijk)

Z1000 is niet de demoon iig, hooguit cult en dat verwacht ik niet.

Terug
Naar boven