IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Echt geen idee, ben de weg volledig kwijt.
Heb jou niet hoog staan eerlijk gezegd.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boddin ook geen cult? Dit kan toch bijna niet meer? Hoe kunnen we nog geen enkele cult gepakt hebben, of de wolf die er per ongeluk eentje opeet, of de huurmoordenaar? Ik denk dat de aanvankelijke cults groep wel eens vrij klein zou kunnen zijn. Mijn idee van 8 mensen aan de slechte kant klopt alleszins al niet. Dan zouden het er nu 9 moeten zijn, en we zijn nog met 18 in totaal, dus dan was het spel nu afgelopen.
imbaatwork als hij een burger was. Da hadden de cults gister ook wel op imba gestemd. Dat hebben ze niet gedaan. Dus ik ben 100procent zeker dat imba een cult is.
Golderado: tremendes - z1000 (weten we nog niet) - guts - guts
Lloydatoni: tremendes - guts - guts - guts
WAUTER!!: rob p - dunk - rob p - stefanovitch (weten we nog niet)
Pure B: guts - guts
Boddin : tremendes - dunk - rob p - guts
Stefanovitch: dunk - rob p
Jimbooo: tremendes - dunk - rob p - imba (weten we nog niet)
Vincenzio: tremendes - dunk - rob p - guts
Woopy: dunk - rob p - guts
Weightboy: tremendes - dunk - rob p - guts
En dan zijn er nog enkele die nog slechte stemmen hebben uitgebracht + stemmen op mensen waarvan we de rol nog niet kennen. Ik zou in dit spel echt niet op stemgedrag afgaan... Zeker niet aangezien je het zelf ook nog niet zo schitterend gedaan hebt
Lijkt me waarschijnlijker dat de cults juist NIET op degenen gestemd hebben die er uitgegaan zijn, aangezien de burgers het vuile werk al deden.
imbaatwork als hij een burger was. Da hadden de cults gister ook wel op imba gestemd. Dat hebben ze niet gedaan. Dus ik ben 100procent zeker dat imba een cult is.
Merk wel dat het ondertussen een stuk stiller wordt hier, aan de andere kant ook top weer buiten dus niet verwonderlijk + het loopt enorm leeg hier -_-
orgineel vertrouw ik wel, z1000 nog steeds geen idee, maar ga er wel in mee.
imbaatwork
Zo jammer dat ik geen huurmoordenaar ben... Anders lag je er al lang uit bij mij...