XXL Nutrition

Aankondiging Forumgame 19: Mietjes & Phaggots

Boddin ook geen cult? Dit kan toch bijna niet meer? Hoe kunnen we nog geen enkele cult gepakt hebben, of de wolf die er per ongeluk eentje opeet, of de huurmoordenaar? Ik denk dat de aanvankelijke cults groep wel eens vrij klein zou kunnen zijn. Mijn idee van 8 mensen aan de slechte kant klopt alleszins al niet. Dan zouden het er nu 9 moeten zijn, en we zijn nog met 18 in totaal, dus dan was het spel nu afgelopen.

• Like
Waarderingen: Guts
ik zit me suf te zoeken maar zie nergens de rol van gek staan :(

Misschien kunnen we op zoek gaan naar wie er zonet geconverteerd is? In een vorig verhaal stond dat de magier faalde om JoeyC te converteren. Misschien is hij bij diezelfde persoon gebleven?

Boddin ook geen cult? Dit kan toch bijna niet meer? Hoe kunnen we nog geen enkele cult gepakt hebben, of de wolf die er per ongeluk eentje opeet, of de huurmoordenaar? Ik denk dat de aanvankelijke cults groep wel eens vrij klein zou kunnen zijn. Mijn idee van 8 mensen aan de slechte kant klopt alleszins al niet. Dan zouden het er nu 9 moeten zijn, en we zijn nog met 18 in totaal, dus dan was het spel nu afgelopen.

IMBAatwork

• Like
Waarderingen: Guts
imbaatwork als hij een burger was. Da hadden de cults gister ook wel op imba gestemd. Dat hebben ze niet gedaan. Dus ik ben 100procent zeker dat imba een cult is.

Imbaatwork

ben echt de weg kwijt nu in dit spel

Golderado: tremendes - z1000 (weten we nog niet) - guts - guts
Lloydatoni: tremendes - guts - guts - guts
WAUTER!!: rob p - dunk - rob p - stefanovitch (weten we nog niet)
Pure B: guts - guts
Boddin : tremendes - dunk - rob p - guts
Stefanovitch: dunk - rob p
Jimbooo: tremendes - dunk - rob p - imba (weten we nog niet)
Vincenzio: tremendes - dunk - rob p - guts
Woopy: dunk - rob p - guts
Weightboy: tremendes - dunk - rob p - guts

En dan zijn er nog enkele die nog slechte stemmen hebben uitgebracht + stemmen op mensen waarvan we de rol nog niet kennen. Ik zou in dit spel echt niet op stemgedrag afgaan... Zeker niet aangezien je het zelf ook nog niet zo schitterend gedaan hebt ;)

Lijkt me waarschijnlijker dat de cults juist NIET op degenen gestemd hebben die er uitgegaan zijn, aangezien de burgers het vuile werk al deden.

Woopy

Merk wel dat het ondertussen een stuk stiller wordt hier, aan de andere kant ook top weer buiten dus niet verwonderlijk + het loopt enorm leeg hier -_-

orgineel vertrouw ik wel, z1000 nog steeds geen idee, maar ga er wel in mee.

imbaatwork

imbaatwork

imbaatwork als hij een burger was. Da hadden de cults gister ook wel op imba gestemd. Dat hebben ze niet gedaan. Dus ik ben 100procent zeker dat imba een cult is.

Echt jullie hebben het mis...
Maar zie nu zo veel mensen tegen mij keren dat jullie het vanavond maar moeten zien.
Ik geef het op.

---------- Post toegevoegd 6 September 2013 om 14:19 ----------

Je zal ook zien dat niemand het voor me op gaat nemen, ben echt geen cult, en behoor ook echt niet aan de slechte kant.

Maar zoek het maar uit, deze pot is toch verloren.
Cults hebben goed gespeeld, en de burgers het werk laten doen.

Merk wel dat het ondertussen een stuk stiller wordt hier, aan de andere kant ook top weer buiten dus niet verwonderlijk + het loopt enorm leeg hier -_-

orgineel vertrouw ik wel, z1000 nog steeds geen idee, maar ga er wel in mee.

imbaatwork

Juist Z1000 is goed als je het verhaal van de kill op Rob leest. (dag 2 geloof ik)

Orgineel is denk ik cult.

Als Deaphi cult of demoon is dan mag hij mij betreft de prijs winnen, hij heeft in het begin voor veel verwarring gezorgd, en Z1000 als kwade neergezet.
Daarna achterover liggen leunen en van de show kunnen genieten...

Edit : ach misschien zit ik hier ook wel tegen een cult te praten... never mind, kom maar op met die galg.

Laatst bewerkt:
lloydatoni

Geef het op, weet het ech nie meer

Mijn laatst3 x , dit kost teveel tijd

Terug
Naar boven