XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik heb gedurende de ganse voormiddag veiligheidsopleiding op mijn werk moeten geven. Deze namiddag zullen de mensen hun rol ontvangen en daarna komt dan het verhaal online.

Even uitpluizen wie er hier allemaal een veiligheidsopleiding doen of les geven, goede tip !

Ik heb gedurende de ganse voormiddag veiligheidsopleiding op mijn werk moeten geven. Deze namiddag zullen de mensen hun rol ontvangen en daarna komt dan het verhaal online.
Als je nu al andere dingen voor laat gaan dan zie ik het somber in.

En wat bedoelen Belgen precies met "namiddag". Gewoon middag, na de middag of richting het einde van de middag?

En wat bedoelen Belgen precies met "namiddag". Gewoon middag, na de middag of richting het einde van de middag?

De periode vanaf de middag tot het avond wordt. Hoe heet dat in Nederland dan? :p

Suc6 wauter,

Warme groet,

Ferry

Rare jongens, die Rom.. Nederlanders!

Namiddag klopt toch gewoon en ben ook NL?

Straks starten

Ik denk dat dit een hint is!

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 13:00 ----------

Nee Belgen zijn slim.

Maak soms wel eens rare dingen meer in real life met Belgen. srs

Je hoeft je niet meteen aangevallen te voelen hoor :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Verhaal is grotendeels af behalve de hints er nog insteken en excelsheet met de rollen is ook klaar. Heb gewoon nog ff gewacht tot na het weekend zodat mogelijke spelers wie ik een pm had gestuurd daarop konden antwoorden. Ik doe ook alleen maar mijn best hoor :(

Inschrijven zijn trouwens nu offcieel afgesloten!

Laatst bewerkt:
Belgen aan de top!

Verhaal is grotendeels af behalve de hints er nog insteken en excelsheet met de rollen is ook klaar. Heb gewoon nog ff gewacht tot na het weekend zodat mogelijke spelers wie ik een pm had gestuurd daarop konden antwoorden. Ik doe ook alleen maar mijn best hoor :(

Inschrijven zijn trouwens nu offcieel afgesloten!

Ik zie me rol dan wel verschijnen.

Rol ontvangen. Thnx. Succes iedereen.

hier ook, kan niet wachten op t beginverhaal

Leuke rol

Oh shit, avé

Leuk dat ik dan toch Asteriks mocht zijn. Bedankt Wauter!

Terug
Naar boven