Biobeast
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 760
- Lengte
- 1m94
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds Griekse mensen op de profielfoto's
Respectloos hoor
Ben van de naam van deze editie uitgegaan, don't blame me..

Ja man. Maakt het uit. In het echt heet ik tenslotte ook niet Caesar, in real life heet ik napoleon. Al zijn er hier, in het verblijf waar ze mij tegen m'n zin vast houden, een batterij aan mensen die me proberen te hersenspoelen en mij Rene blijven noemen maar ik laat me niet gek maken hoor!
Nog steeds Griekse mensen op de profielfoto's
Respectloos hoor

Je leert wel een hoop over je medeforummers in dit spel.Ja man. Maakt het uit. In het echt heet ik tenslotte ook niet Caesar, in real life heet ik napoleon. Al zijn er hier, in het verblijf waar ze mij tegen m'n zin vast houden, een batterij aan mensen die me proberen te hersenspoelen en mij Rene blijven noemen maar ik laat me niet gek maken hoor!

waarom,ging je niet dood toen je van de klif af werd geflikkerd?

precies, ze zijn verre van tzelfde, wil je hiermee dus zeggen dat iedereen die een griekse avatar heeft een goede rol heeft? dan weet ik alvast op wie we straks moeten stemmen!

Hier toon ik net mee aan dat de Romeinse god Jupiter zo goed als volledig gebaseerd is op de Griekse god Zeus. Of dit een hint is moet jij maar uitzoeken, dat is niet mijn taak![]()
Ik wil graag emperor zijn aangezien ik Rome II speel en ik heb veel ervaring hiermee. Anders doe ik niet meer.
Groenten peanut.