XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

zie mezelf op t lijstje staan, maar post toch ook maar ff dat ik in ben ;)

in en kan niet wachten op een nieuwe goede samenwerking met jimbooo, sorry jimbooo, afgelopen game heb ik rob mij teveel laten beinvloeden, zal niet meer gebeuren!

ben t er wel mee eens dat dat karmagezeur afgelopen moet zijn, het is inderdaad logisch dat mensen gewoon geven.

ps: karma done, karma plz :D

Waar blijft Remi?

Markrot wel actief dit keer he..

En nee één post per dag is niet actief.

Het ligt uiteraard ook een beetje aan de verhouding en de hints in de verhalen, maar op het eerste gezicht lijken de baddies me deze game wat te sterk.

De goeden hebben geen rol die informatie krijgt en buiten Brutus (die ook bij de slechte zou kunnen spelen) eigenlijk uberhaupt geen krachtige speciale rol, terwijl de slechten met de priester wel een vrij sterke extra rol hebben.

Brutus is wel een rol die mij op het lijf is geschreven. Past ook goed bij mijn formaat penis.

Het ligt uiteraard ook een beetje aan de verhouding en de hints in de verhalen, maar op het eerste gezicht lijken de baddies me deze game wat te sterk.

De goeden hebben geen rol die informatie krijgt en buiten Brutus (die ook bij de slechte zou kunnen spelen) eigenlijk uberhaupt geen krachtige speciale rol, terwijl de slechten met de priester wel een vrij sterke extra rol hebben.

Hmm zie t ook nu pas jah, de rol die kan vragen of iemand wolf of priester is is er niet, en nog een rol die elke dag kan gluren ofzo is er ook niet.

• Topic Starter Topic Starter

Hmm, mijn bedoeling was om meer het evenwicht naar de burgers toe te brengen. Daarom heb ik er ook de rol van de druide ingestoken (in de hoop dat die er niet te snel uit gaat natuurlijk). De rol die informatie krijgt in de afgelopen games heeft in mijn ogen eigenlijk ook nooit veel toegevoegd.

En daarna stop je?

Terug
Naar boven