- Waardering
- 1.615
- Lengte
- 1m91
- Massa
- 40kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De winnaar meld zich. Wanneer zou dit toch van start moeten gaan?

Tof! Dat is de eerste dag toch al gauw een pagina of vier berichtjes erbij.De winnaar meld zich. Wanneer zou dit toch van start moeten gaan?

Het ligt uiteraard ook een beetje aan de verhouding en de hints in de verhalen, maar op het eerste gezicht lijken de baddies me deze game wat te sterk.
De goeden hebben geen rol die informatie krijgt en buiten Brutus (die ook bij de slechte zou kunnen spelen) eigenlijk uberhaupt geen krachtige speciale rol, terwijl de slechten met de priester wel een vrij sterke extra rol hebben.
Het ligt uiteraard ook een beetje aan de verhouding en de hints in de verhalen, maar op het eerste gezicht lijken de baddies me deze game wat te sterk.
De goeden hebben geen rol die informatie krijgt en buiten Brutus (die ook bij de slechte zou kunnen spelen) eigenlijk uberhaupt geen krachtige speciale rol, terwijl de slechten met de priester wel een vrij sterke extra rol hebben.
Brutus is wel een rol die mij op het lijf is geschreven. Past ook goed bij mijn formaat penis.