UnknownDBB
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 911
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
Je? We!
De game is dan ook ten einde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben IN, puur om whami eruit te smijten de 1ste ronde

Dat laatste klopt deels. Alles ligt natuurlijk aan hoe er met een rol om wordt gegaan of wanneer iemand eruit gaat.Hmm, mijn bedoeling was om meer het evenwicht naar de burgers toe te brengen. Daarom heb ik er ook de rol van de druide ingestoken (in de hoop dat die er niet te snel uit gaat natuurlijk). De rol die informatie krijgt in de afgelopen games heeft in mijn ogen eigenlijk ook nooit veel toegevoegd.
Dat laatste klopt deels. Alles ligt natuurlijk aan hoe er met een rol om wordt gegaan of wanneer iemand eruit gaat.
In de game van Rob G voegde de Spion zeker wel wat toe en in de eerste game van Woopy ook (niemand geloofde me, maar het zorgde zeker wel voor veel discussie). Vorige game lag hij er te snel uit inderdaad.
Wat ik eventueel kan doen is dat de tempelpriester alleen mensen zonder speciale rol kan convergeren?
Sweet, ben eens benieuwd hoeveel hints jij gaat kunnen oplossen
Edit: ik heb de rol van de marktkraamster toegevoegd en nog een geheime rol waar ik eens eventjes moeten over nadenken. Brutus kan meespelen met de Romeinen maar het lijkt me logisch dat deze een poging doet om Caesar uit te schakelen, zo heeft de geschiedenis het ten slotte ook gewild![]()
Sweet, ben eens benieuwd hoeveel hints jij gaat kunnen oplossen![]()

Ga deze overslaan aangezien ik binnenkort (hopelijk) druk bezig zal zijn met sollicitaties en dergelijke.
Game ze!![]()

Ik heb een geile bijpassende avatar. Wie ook een mooi plaatje van me wil...