AndroidHealthClinic

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

• Topic Starter Topic Starter
Ben IN, puur om whami eruit te smijten de 1ste ronde

Sweet, ben eens benieuwd hoeveel hints jij gaat kunnen oplossen:D

Edit: ik heb de rol van de marktkraamster toegevoegd en nog een geheime rol waar ik eens eventjes moeten over nadenken. Brutus kan meespelen met de Romeinen maar het lijkt me logisch dat deze een poging doet om Caesar uit te schakelen, zo heeft de geschiedenis het ten slotte ook gewild ;)

Gelijk maar ff abbo weer haha :D

---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 11:54 ----------

Al een startdatum bekend?

Hmm, mijn bedoeling was om meer het evenwicht naar de burgers toe te brengen. Daarom heb ik er ook de rol van de druide ingestoken (in de hoop dat die er niet te snel uit gaat natuurlijk). De rol die informatie krijgt in de afgelopen games heeft in mijn ogen eigenlijk ook nooit veel toegevoegd.
Dat laatste klopt deels. Alles ligt natuurlijk aan hoe er met een rol om wordt gegaan of wanneer iemand eruit gaat.

In de game van Rob G voegde de Spion zeker wel wat toe en in de eerste game van Woopy ook (niemand geloofde me, maar het zorgde zeker wel voor veel discussie). Vorige game lag hij er te snel uit inderdaad.

• Topic Starter Topic Starter
Dat laatste klopt deels. Alles ligt natuurlijk aan hoe er met een rol om wordt gegaan of wanneer iemand eruit gaat.

In de game van Rob G voegde de Spion zeker wel wat toe en in de eerste game van Woopy ook (niemand geloofde me, maar het zorgde zeker wel voor veel discussie). Vorige game lag hij er te snel uit inderdaad.

Wat ik eventueel kan doen is dat de tempelpriester alleen mensen zonder speciale rol kan convergeren?

Wat ik eventueel kan doen is dat de tempelpriester alleen mensen zonder speciale rol kan convergeren?

Nah.... Hou maar gewoon lekker zo.. Geef anders 1 rol bescherming tegen overname ofzo.. Maar moet niet te voordelig worden voor de burgers.

Burgers zijn ziek in het voordeel vaak, punt is alleen dat ze vaak door eigen fouten verliezen.

Sweet, ben eens benieuwd hoeveel hints jij gaat kunnen oplossen:D

Edit: ik heb de rol van de marktkraamster toegevoegd en nog een geheime rol waar ik eens eventjes moeten over nadenken. Brutus kan meespelen met de Romeinen maar het lijkt me logisch dat deze een poging doet om Caesar uit te schakelen, zo heeft de geschiedenis het ten slotte ook gewild ;)

Denk dat brutus zijn rol compleet afhangt van het spelverloop, als de goeden heel goed gaan, zal hij zeker de winnende kant kiezen lijkt mij, als de slechten het goed doen blijft dat mietje zeker ook aan de slechte kant...

Ga deze overslaan aangezien ik binnenkort (hopelijk) druk bezig zal zijn met sollicitaties en dergelijke.

Game ze! ;)

Kwestie van een meer humoristische rol te hebben:
De bard: deze mag gewoon meestemmen, maar niemand luistert naar hem dus zijn stem telt niet mee.
Het spreekt voor zich dat de bard van zichzelf denkt dat hij een gewone burger is :)

Ga je geen avatars veranderen ?? :)

Ik heb een geile bijpassende avatar. Wie ook een mooi plaatje van me wil...

Terug
Naar boven