XXL Nutrition

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Ik zeg: morgen starten!
30 deelnemers is meer dan genoeg. Moet nog een beetje bij te houden zijn ook. Ik verwacht de eerste dagen nu al tientallen pagina's.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zeg: morgen starten!
30 deelnemers is meer dan genoeg. Moet nog een beetje bij te houden zijn ook. Ik verwacht de eerste dagen nu al tientallen pagina's.

Ik zeg, oke! Ik heb vandaag nog een altijd mensen een pm gestuurd. Ik geeft ze tot de middag om daarop te reageren

Het is snel volgelopen zeg.

Ik vind morgen beginnen ook wel een goed plan. Zonder extra kills en met de mogelijkheid om door te spelen als de wolf eruit is kan het best wel lang gaan duren.

• Topic Starter Topic Starter

Ik vind morgen beginnen ook wel een goed plan. Zonder extra kills en met de mogelijkheid om door te spelen als de wolf eruit is kan het best wel lang gaan duren.

Ja, ik ben er blij om en de grote meerderheid ervan zijn normaal gezien actieve spelers dus ik hoop dat ik er weinig mensen ga moeten uitschrijven. Dit beinvloed toch altijd wel wat het spel.

Nee, gewoon meteen op brutus gaan, zonder brutus zal ceasar overleven en zullen de slechterikken triomferen!

Dit gaat te ver Tremedes. damn

Potverdomme iedereen die een andere avatar heeft herken ik totaal niet meer. Voorheen keek ik naar de avatar en danwist ik wie het was. Im so confused right now.

Fill my E gay d*ck, with karma pls?

<------------------------------------

Idd, kan niet wachten tot ik de rol van Pullo krijg en ongestraft alle deelnemers die zich onmannelijk gedragen ergens in een riool mag lozen.

Wauter krijgt een zware taak, oude helde zijn weer terug. Subgenius bv.

WTF, even dagje niet gekeken en voor de game begonnen is zitten we al 6 paginas verder... Belooft wat als we morgen starten :D

Terug
Naar boven