Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat vervelend voor je met je beperkte intelligentiePotverdomme iedereen die een andere avatar heeft herken ik totaal niet meer. Voorheen keek ik naar de avatar en danwist ik wie het was. Im so confused right now.

Doe eens niet zo onsportief man, waar heb ik dit aan te danken.
Wat vervelend voor je met je beperkte intelligentie![]()
Ga zo door en wie weet neem ik je weer terug.Ja klopt, robp is een gigantische troll. Als je wilt winnen kun je hem het beste er zo snel mogelijk uitstemmen. Kijk maar naar zijn avatar dat is ook een lelijke trol.
Ja klopt, robp is een gigantische troll. Als je wilt winnen kun je hem het beste er zo snel mogelijk uitstemmen. Kijk maar naar zijn avatar dat is ook een lelijke trol.
Ja klopt, robp is een gigantische troll. Als je wilt winnen kun je hem het beste er zo snel mogelijk uitstemmen. Kijk maar naar zijn avatar dat is ook een lelijke trol.
---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 23:09 ----------
---------- Post toegevoegd 15 September 2013 om 23:09 ----------
Nog steeds Griekse mensen op de profielfoto's
Respectloos hoor