- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Z1000 heeft Guts denk ik al gevraagd en 'nee' op gekregen.
Ik was voornemens jou te gaan volgen vandaag, niet andersom.Tremendes zei:Jimbooo doen dan? Als niet goed is gaan we vanaf morgen echt het rijtje af van stefanovich, subgenius, krimlo. Degene die toen op Sanca stemden toen Remi eruit ging.
Al twijfel ik wel om nu al gewoon op stefanovich te blijven.
Maar het getal 1000 is wiskundigEn hij heeft een weerwolf geschreven
![]()
Ik was voornemens jou te gaan volgen vandaag, niet andersom. .
)Z1000 heeft Guts denk ik al gevraagd en 'nee' op gekregen.

Ik ga mee. Z1000Ga mee! Ik denk dat ik het licht heb gezien(wink wink)
Ik ga out of the box...Z1000 staat ook in het rijtje die op Sanca ging. Hij is de enige waar ik 3 hints aan kan koppelen. Koppel daar nog aan dat stefanovich mee gaat op jimbooo..
Z1000
---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 20:16 ----------
Ga mee! Ik denk dat ik het licht heb gezien(wink wink)
Ik snap je punt. Maar die hints gaan echt nergens over. Ik had beter een andere nickname kunnen kiezen, want alles is tegenwoordig wel aan mijn naam te linken.
En volgens mij kwam Alley ook met een boek richting Subgenius. Wat teminste wel ergens van leuk op een hint.

Ik ga mee. Z1000
Ben benieuwd. Had z1000 al heel vroeg genoemd als mogelijke Caesar, vandaar dat ik er een beetje vanuit ga dat hij al gevraagd is. Maar misschien klopt dat niet.
En qua stemgedrag kan hij ook altijd nog cult zijn (stemde immers op whami en op Sanca).
ik was toch caesarwhahaha. Jezus. Come denk eens logisch na. Zie mijn stem gedrag. Ik ben actief. Ooit zo een wolf zien spelen?
Nu komt er weer een achterlijke oplossing kwa hint richting mij.

Bye bye man. Game over, lights out, nighty night..
We won!
Goed gespeeld, dat wel!![]()
Maar gaste pls. Lees alles ff snel door. Hoe de **** kom je tot conclusie dat in ceasar bent?
Komt ook ineens uit de lucht vallen. Dit lijkt echt op een tjoek tjoek

Jij bent morge nummer 2 die hangt hoor
Het komt wel echt uit de lucht vallen ja. In zo'n korte tijd zoveel stemmen.Maar gaste pls. Lees alles ff snel door. Hoe de **** kom je tot conclusie dat in ceasar bent?
Komt ook ineens uit de lucht vallen. Dit lijkt echt op een tjoek tjoek
Ben gvd aan het trainen ook ****ers. Jullie verkrachte me training weer
---------- Post added 23 September 2013 at 20:36 ----------
Zit je weer stiekum PM etjes te leze?
---------- Post added 23 September 2013 at 20:40 ----------
Come at me senatoren
![]()