Boddin
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 214
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Durf ik best hoor. Heb op het moment toch geen enkel idee meer, dus wil best op een hoop mensen stemmen.Jammer dat er niemand de gok durft te wagen met mij en mee gaan op jimbooo...
aambeeld, wiskunde en boeken komen allemaal op jouw topic uit, vind het alleen onwaarschijnlijk omdat er wat cults op je stemden toen het tussen jou en remi ging, maar dan kan ook juist het geniale zijn van die cults
Jammer dat er niemand de gok durft te wagen met mij en mee gaan op jimbooo...
aambeeld, wiskunde en boeken komen allemaal op jouw topic uit, vind het alleen onwaarschijnlijk omdat er wat cults op je stemden toen het tussen jou en remi ging, maar dan kan ook juist het geniale zijn van die cults
Durf ik best hoor. Heb op het moment toch geen enkel idee meer, dus wil best op een hoop mensen stemmen.
Maar waarom precies?
Jammer dat er niemand de gok durft te wagen met mij en mee gaan op jimbooo...
Ik heb ooit 1x met een aambeeld gelopen en daar had Wauter volgens mij geen weet van, boeken en wiskunde ga ik zometeen eens ingeven, geen flauw idee van waar dat dan zou komen
Niet om met jou mee te gaan maar ik vind jimbooo al van in het begin verdacht
---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 17:23 ----------
Bij wiskunde kom ik eerst uit op Jorgyboy [Link niet meer beschikbaar] en sta ik onderaan en als ik boeken ingeef sta ik er niet eens bij, vuile zwartmaker !

Ja en dan, nog geen sporen oid, je lult uit je nek man![]()
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/captain-morgans-revenge-113806/index194.html#post2518295
http://forum.dutchbodybuilding.com/f64/captain-morgans-revenge-113806/index917.html#post7726463
zoek het maar uit man, ben er zo ook wel klaar mee. Met dit soort burgers heb je geen cults nodig.
jimbooo

Als iemand op zichzelf stemt voel ik altijd de neiging ook op hem te stemmen.
Kan Jimbooo verder ook totaal niet plaatsen. Maar verder niet echt redenen om op hem te stemmen.
stefan wordt er uitgeschreven want die heeft niet gestemd dus nogal zinloos om op hem te stemmen
z1000 of subgenius zal wss caesar zijn
boddin is een cult of opperkneus
warme groenten,
(ray)mond

stefan wordt er uitgeschreven want die heeft niet gestemd dus nogal zinloos om op hem te stemmen
z1000 of subgenius zal wss caesar zijn
boddin is een cult of opperkneus
warme groenten,
(ray)mond