Fitness Seller

Forumgame 21: Rise or fall of the Roman empire

Jammer dat er niemand de gok durft te wagen met mij en mee gaan op jimbooo...

jimbooo

aambeeld, wiskunde en boeken komen allemaal op jouw topic uit, vind het alleen onwaarschijnlijk omdat er wat cults op je stemden toen het tussen jou en remi ging, maar dan kan ook juist het geniale zijn van die cults

Ik heb ooit 1x met een aambeeld gelopen en daar had Wauter volgens mij geen weet van, boeken en wiskunde ga ik zometeen eens ingeven, geen flauw idee van waar dat dan zou komen

Jammer dat er niemand de gok durft te wagen met mij en mee gaan op jimbooo...

Niet om met jou mee te gaan maar ik vind jimbooo al van in het begin verdacht

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 17:23 ----------

aambeeld, wiskunde en boeken komen allemaal op jouw topic uit, vind het alleen onwaarschijnlijk omdat er wat cults op je stemden toen het tussen jou en remi ging, maar dan kan ook juist het geniale zijn van die cults

Bij wiskunde kom ik eerst uit op Jorgyboy [Link niet meer beschikbaar] en sta ik onderaan en als ik boeken ingeef sta ik er niet eens bij, vuile zwartmaker !

Veel plezier met verliezen dan, er is geen enkele hint die naar mij wijst

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 18:14 ----------

Ik heb ooit 1x met een aambeeld gelopen en daar had Wauter volgens mij geen weet van, boeken en wiskunde ga ik zometeen eens ingeven, geen flauw idee van waar dat dan zou komen

Niet om met jou mee te gaan maar ik vind jimbooo al van in het begin verdacht

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 17:23 ----------

Bij wiskunde kom ik eerst uit op Jorgyboy [Link niet meer beschikbaar] en sta ik onderaan en als ik boeken ingeef sta ik er niet eens bij, vuile zwartmaker !

zoek in je topic op wiskunde en boeken :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 18:15 ----------

jimbooo

Wat doen we nou?

Tegen jimbooo zie ik weinig tot geen overtuigende dingen. Heb niet echt zin in een gokje dat was gisteren met biobeast al.

stefanovich (kan je lekker ongestoord GTA 5uuuh!)

Als iemand op zichzelf stemt voel ik altijd de neiging ook op hem te stemmen.

Kan Jimbooo verder ook totaal niet plaatsen. Maar verder niet echt redenen om op hem te stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.936
Nog anderhalf uur om te stemmen :)

Stefanovic en jimboo. Jimboo trolt er al lang op los. Ik wil bodin wel volgen. Met zijn zogenaamde voorkennis.

Jimboo

stefan wordt er uitgeschreven want die heeft niet gestemd dus nogal zinloos om op hem te stemmen

z1000 of subgenius zal wss caesar zijn

boddin is een cult of opperkneus

warme groenten,
(ray)mond

Als iemand op zichzelf stemt voel ik altijd de neiging ook op hem te stemmen.

Kan Jimbooo verder ook totaal niet plaatsen. Maar verder niet echt redenen om op hem te stemmen.

Jimbooo doen dan? Als niet goed is gaan we vanaf morgen echt het rijtje af van stefanovich, subgenius, krimlo. Degene die toen op Sanca stemden toen Remi eruit ging.

Al twijfel ik wel om nu al gewoon op stefanovich te blijven..

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 19:57 ----------

stefan wordt er uitgeschreven want die heeft niet gestemd dus nogal zinloos om op hem te stemmen

warme groenten,
(ray)mond

Jawel heeft wel gestemd.

---------- Post toegevoegd 23 September 2013 om 20:00 ----------

Jep :wave:

warme groenten,
(ray)mond

Je hebt nu al 4 x op een ander gestemd. Nice try

Terug
Naar boven