wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
En wat zou volgens jou de achterliggende gedachte moeten zijn dan om eerst jou te bashen en vervolgens dit te laten?
Dat zijn plannen duidelijk geworden zijn?
---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 11:19 ----------
Gepost om 21u 55.
Gepost exact om 22u.
Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.
Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.
Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.
Lijkt me duidelijk.
Alley Cat
Juist ter info. Op zowel jou als unknowndbb hebben twee stemmen gestaan. Alleycat vermeld trouwens dat de kans dan bajas burger is ook groot maar hij dan liever voor een meer inactieve burger gaat (echt een nuttige bijdrage heeft bajas nog niet gedaan trouwens maar dat kan ook komen doordat het zijn eerste keer is).

Omdat ik weinig tijd heb ga ik het simpel maken: wie me karma geeft stem ik niet op, wie geen karma geeft maakt grotere kans op stem van mij.