XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

En wat zou volgens jou de achterliggende gedachte moeten zijn dan om eerst jou te bashen en vervolgens dit te laten?

Dat zijn plannen duidelijk geworden zijn?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 11:19 ----------

Gepost om 21u 55.

Gepost exact om 22u.

Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat

Juist ter info. Op zowel jou als unknowndbb hebben twee stemmen gestaan. Alleycat vermeld trouwens dat de kans dan bajas burger is ook groot maar hij dan liever voor een meer inactieve burger gaat (echt een nuttige bijdrage heeft bajas nog niet gedaan trouwens maar dat kan ook komen doordat het zijn eerste keer is).

Juist ter info. Op zowel jou als unknowndbb hebben twee stemmen gestaan. Alleycat vermeld trouwens dat de kans dan bajas burger is ook groot maar hij dan liever voor een meer inactieve burger gaat (echt een nuttige bijdrage heeft bajas nog niet gedaan trouwens maar dat kan ook komen doordat het zijn eerste keer is).

Dat is de uitleg van iedereen :rolleyes:

Jorgyboy is een cult toch?

Zal dan wel Sanca zijn die de achievement gehaald heeft door openlijk te zeggen dat Basjas de zombie is denk ik.
Vandaar ook de immuniteit tegen de zombie?
Kunnen er vandaag voor gaan om Basjas er uit te stemmen om het zeker te weten... Al duurt het dan weer een dag langer eer Z1000 er uit ligt :(

I wish :P

Iemand trouwens enig idee naar wie de fairy hint zou kunnen leiden? Ik weet dat er een pokémon clefairy bestaat maar echt verder kom ik daar voorlopig niet mee.

edit: zombie en fairy op google geven me vaak kevin richey als resultaat. Is hier iemand die kevin noemt?

Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat
Basjas was gisteren inderdaad niet helemaal inactief. Maar al zijn domme vragen kwamen toevallig vlak nadat ik op hem gestemd had.
Zie hier alle berichten van Basjas voordat ik op hem stemde.

begint het stemmen ook vandaag?

Niet persoonlijk bedoeld haha

Laatste om 11 uur 's ochtends. Kwalificeert wat mij betreft wel als vrij inactief, zeker voor een 'first-timer' aangezien die doorgaans inactief blijken.

Bovendien, als (Wauter en) ik Jimbooo gisteren had willen redden had ik beter gewoon op Sanca of Diaephi kunnen gaan. Dan zou Jimbooo namelijk daadwerkelijk gered zijn. Dat deed ik niet, omdat ik niet per se belang had bij het redden van Jimbooo. Ik zag alleen niet in waarom we hem eruit zouden stemmen.
Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.

Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?

Jij zelf ook niet dus. Je oppert hier nota bene zelf om 'at random' op een ander stemmen. Vervolgens doe ik dat en val je over me heen.

Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Dat zijn plannen duidelijk geworden zijn?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 11:19 ----------

Are you series or just real cult

Pikapikapikapikachuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu#$@!!@@#@!:(

• Topic Starter Topic Starter
Pikac.. Uhm.. JoeyC heeft plaatsgenomen in de tent van Alley Cat. Alley Cat kan nu geen tv meer kijken door de storing die JoeyC veroorzaakt.

basjas101

Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..

:scratch: Omdat ik weinig tijd heb ga ik het simpel maken: wie me karma geeft stem ik niet op, wie geen karma geeft maakt grotere kans op stem van mij.

:trollface:
:lol:

Terug
Naar boven