Fitness Seller

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ik vraag me af waarom Joey bij alleycat gaat zitten..

Heeft hij meer kennis dan ons door zijn dood?

De dieren mogen buiten dierengeluiden posten ook nog een andere rol vervullen. Zij mogen namelijk in de tent van een speler naar keuze gaan zitten. Deze keuze mogen ze per pm doorsturen naar de spelleider, die het vervolgens in het topic zal melden (wordt ook regelmatig herhaald in de verhalen). De dieren blijven in de tent naar keuze zitten tot ze een andere keuze maken, of tot ze besluiten om gewoon terug buiten te gaan zitten.

Niet meer kennis waarschijnlijk dus, maar puur een verdenking. Tenzij Joey dit niet eens heeft gelezen, en gewoon random iets heeft gekozen.

Ik heb niet alles gevolgd

Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.

Rara wie doe ik na? :roflol:
Them trollz

cool je pleegt zelfmoord als weightboy een,burger blijkt te zijn, dan ga ik al te graag mee

De dieren mogen buiten dierengeluiden posten ook nog een andere rol vervullen. Zij mogen namelijk in de tent van een speler naar keuze gaan zitten. Deze keuze mogen ze per pm doorsturen naar de spelleider, die het vervolgens in het topic zal melden (wordt ook regelmatig herhaald in de verhalen). De dieren blijven in de tent naar keuze zitten tot ze een andere keuze maken, of tot ze besluiten om gewoon terug buiten te gaan zitten.

Niet meer kennis waarschijnlijk dus, maar puur een verdenking. Tenzij Joey dit niet eens heeft gelezen, en gewoon random iets heeft gekozen.

pikapikaaa

Karmaspuit is leeg. Ik weet nog niet wat te stemmen, heb in ieder geval wel een aantal verdenkingen.

:scratch: Omdat ik weinig tijd heb ga ik het simpel maken: wie me karma geeft stem ik niet op, wie geen karma geeft maakt grotere kans op stem van mij.

:trollface:
:lol:

Denk dat het weinig indruk maakt. Het lukt je toch nooit mensen mee te krijgen.

Ok JoeyC, ik bedoel Pikachu...

Ik begrijp dat je Alleycat verdenkt.

Doe een bliksemstraal als dit klopt, en een ijzerstaart aanval als dit niet klopt :)

• Topic Starter Topic Starter
Ok JoeyC, ik bedoel Pikachu...

Ik begrijp dat je Alleycat verdenkt.

Doe een bliksemstraal als dit klopt, en een ijzerstaart aanval als dit niet klopt :)

Hij mag enkel geluiden posten :p Plus het feit dat hij die tent uitgekozen heeft, zou in principe je vraag reeds moeten beantwoorden.

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

In b4 ppppppiiiiiiiiiikkaaaaaaaaaaapiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Pi??

:roflol:

Vergeet niet dat er bij de cults ook een reincarnist zit waarmee er rekening moet gehouden worden.

Nogmaals:

Iemand trouwens enig idee naar wie de fairy hint zou kunnen leiden? Ik weet dat er een pokémon clefairy bestaat maar echt verder kom ik daar voorlopig niet mee.

edit: zombie en fairy op google geven me vaak kevin richey als resultaat. Is hier iemand die kevin noemt?

De fairy hint stond na het verhaalstukje waar ik aangevallen werd dus deze hint leid naar de zombie. Hier moet toch iemand wel zitten die kevin noemt?:)

Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.

Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 14:59 ----------

Nah hecht toch niet zoveel waarde aan die reïncarnist, waarom zou hij meer weten dan een ander in het spel?

Ik ga maar weer met dezelfde reden als gisteren op Z1000.
Maar gezien jullie liever met zijn allen de kop in het zand steken en elkaar beschuldigen zonder gegronde reden zal ik er wel weer alleen voor staan.

Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?

Gebrek aan beter ja, gebaseerd op een verdenking en EDIT: de argumentatie van jorgyboy natuurlijk. Vandaar dat ik ook aangeef dat ik met die verdenking fout kan zitten. Als ik een cult was dan had ik m'n stem gewoon op Basjas geplaatst, om makkelijk een speler eruit te werken.

Laatst bewerkt:
Ik word gewoon genegeerd :sad:

Zonde van zo veel talent...

Terug
Naar boven