Ik heb niet alles gevolgd
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.
Rara wie doe ik na? 

Them trollz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik vraag me af waarom Joey bij alleycat gaat zitten..
Heeft hij meer kennis dan ons door zijn dood?
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.
Rara wie doe ik na?
Them trollz
De dieren mogen buiten dierengeluiden posten ook nog een andere rol vervullen. Zij mogen namelijk in de tent van een speler naar keuze gaan zitten. Deze keuze mogen ze per pm doorsturen naar de spelleider, die het vervolgens in het topic zal melden (wordt ook regelmatig herhaald in de verhalen). De dieren blijven in de tent naar keuze zitten tot ze een andere keuze maken, of tot ze besluiten om gewoon terug buiten te gaan zitten.
Niet meer kennis waarschijnlijk dus, maar puur een verdenking. Tenzij Joey dit niet eens heeft gelezen, en gewoon random iets heeft gekozen.
cool je pleegt zelfmoord als weightboy een,burger blijkt te zijn, dan ga ik al te graag mee

Omdat ik weinig tijd heb ga ik het simpel maken: wie me karma geeft stem ik niet op, wie geen karma geeft maakt grotere kans op stem van mij.
![]()
Ok JoeyC, ik bedoel Pikachu...
Ik begrijp dat je Alleycat verdenkt.
Doe een bliksemstraal als dit klopt, en een ijzerstaart aanval als dit niet klopt![]()
Plus het feit dat hij die tent uitgekozen heeft, zou in principe je vraag reeds moeten beantwoorden.Hij mag enkel geluiden postenPlus het feit dat hij die tent uitgekozen heeft, zou in principe je vraag reeds moeten beantwoorden.
Iemand trouwens enig idee naar wie de fairy hint zou kunnen leiden? Ik weet dat er een pokémon clefairy bestaat maar echt verder kom ik daar voorlopig niet mee.
edit: zombie en fairy op google geven me vaak kevin richey als resultaat. Is hier iemand die kevin noemt?

Pika als je denkt dat ie cult is.
Pikapika als je denkt dat ie dat niet is

Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?