MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Hahaha sorry brah :roflol:

Snap der gewoon zelf geen k*t van. Cults hadden zowiezo op andere moeten stemmen dan basjas, maar jullie waren wel de enige die nog iets probeerden op het laatste. Ik wou inderdaad ook iemand anders, maar ik had in de verste verte geen idee op wie, en dus heb ik niets meer gestemd gisteren.

Jullie wilden duidelijk nog iets veranderen, maw, jullie wilden jimbooo erin houden, alleen is dat niet gelukt.

Zoals ik zeg, volgens mij hadden jullie pech dat de rest van de cults niet aanwezig waren gisterenavond en niet reageerden op jullie PM's om over te schakelen naar Jimbooo.

Ah well, de discussie is vertrokken, mooi.

Nogmaals, als we jimbooo er hadden willen inhouden hadden we toch wel op sanca gestemt???

Snap der gewoon zelf geen k*t van. Cults hadden zowiezo op andere moeten stemmen dan basjas, maar jullie waren wel de enige die nog iets probeerden op het laatste. Ik wou inderdaad ook iemand anders, maar ik had in de verste verte geen idee op wie, en dus heb ik niets meer gestemd gisteren.

Jullie wilden duidelijk nog iets veranderen, maw, jullie wilden jimbooo erin houden, alleen is dat niet gelukt.

Zoals ik zeg, volgens mij hadden jullie pech dat de rest van de cults niet aanwezig waren gisterenavond en niet reageerden op jullie PM's om over te schakelen naar Jimbooo.

Dus jij roept om op een ander te stemmen, ik doe dat vervolgens, de persoon die eruit gaat blijkt cult en jij gaat mij vervolgens beschuldigen omdat ik gedaan heb wat jij zelf voorstelde?

Dat is toch belachelijk. Helemaal nu je zelf niet eens gestemd blijkt te hebben.

En dan hebben we ook nog dit:
Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.
De cults hebben dus helemaal niks geprobeerd om Jimbooo te redden.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 15:53 ----------

Then why the **** did you vote Basjas? ???
At random, en omdat hij voor het eerst meedoet en amper actief was. Ervaring is dat mensen die voor het eerst meedoen en op dag 1 al nauwelijks actief zijn dat later ook niet zullen zijn.

Then why the **** did you vote Basjas? ???

Als men zeker was geweest van jimbooo had ik opdat moment meegegaan met jimbooo. Mag ik er trouwens op wijzen dat jij op penose hebt gestemt en niet op jimbooo en jij beschuldigt mij en alley van cultgedrag omdat we niet meegingen op jimbooo?

Dus jij roept om op een ander te stemmen, ik doe dat vervolgens, de persoon die eruit gaat blijkt cult en jij gaat mij vervolgens beschuldigen omdat ik gedaan heb wat jij zelf voorstelde?

Dat is toch belachelijk. Helemaal nu je zelf niet eens gestemd blijkt te hebben.

En dan hebben we ook nog dit:

De cults hebben dus helemaal niks geprobeerd om Jimbooo te redden.

At random, en omdat hij voor het eerst meedoet en amper actief was. Ervaring is dat mensen die voor het eerst meedoen en op dag 1 al nauwelijks actief zijn dat later ook niet zullen zijn.

Als men zeker was geweest van jimbooo had ik opdat moment meegegaan met jimbooo. Mag ik er trouwens op wijzen dat jij op penose hebt gestemt en niet op jimbooo en jij beschuldigt mij en alley van cultgedrag omdat we niet meegingen op jimbooo?

Opnieuw, voor beide, het maakte me niet uit wie er uit ging, maar omdat ik er weinig verdediging kwam op Jimbooo, ging ik ervan uit dat hij burger was. Daarom vroeg ik, rond 17u ofzo (??), of we niet beter iemand anders konden nemen. Daar kwam geen reactie op. Tot 5 voor 22u. Dan stem je enkel omdat je niet wilt dat Jimbooo eruit gaat. Als het je niet zou uitmaken, zou je niet stemmen zoals de rest, of op iemand waar nog geen enkele stem op stond.

Anyway, we kunnen hierover blijven mekkeren.

We hadden gisteren allemaal geen clue wie er goed of wie er slecht was.

Ik heb reeds gezegd waarom ik op jullie stem en zal dit nu herhalen voor de laatste keer:

Alley Cat en Wauter hebben beide iets voor 22u gestemd op BasJas. Lijkt me enkel als je echt wilt dat Jimbooo erin blijft. Is fout uitgedraaid, maar de poging telt. Ik riskeer dan ook om één van hen twee eruit te kegelen.

Als ik fout ben, so be it, ik zie momenteel neits beters. Tenzij iemand met een hint afkomt, dan wil ik uiteraard wisselen.

Heel sterk, heb je bij je ballen vriend ;)
ik zit aan de AAS, ik heb geen ballen :D

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 16:06 ----------

Nah denk dat ie safe is.
Sterke uitspraken, indien je cult ben hou je het wel voor je om meerdere mensen meteen te beschuldigen ala cult. Als cult weet je namelijk dat je op datmoment burgers beschuldigd en je werkt zzo alleen maar onnodig veel mensen ije harnas.

De cult zullen eerder zeggen ' geen idee op wie ik moest stemmen, maar denk dat hij wel cult is' of '...... Vind ik wel een beetje verdacht denk dat hij een cult is'
De uitspraken van cults zijn vaak voorzichtig. Niet dat ik Krimlo verdenkt maar vind het opvallend dat z'n post 2 tegenstrijdige dingen bevat wat betreft Alley..

Ik stem op Alley vanwege het verdedigen van jimbooo, maar kan ook een fout zijn natuurlijk..
Hier heeft in een reden op om op niemand te stemmen maar tegelijkertijd geeft ie ook aan dat ie fout kan zitten.
Mocht Alley uiteindelijk burger zijn kan ie zich dan verdedigen met 'ik hield er al rekening mee dat het een fout kon zijn'.

Niet dat ie cult is maar vind het wel opvallend

Door zo'n hele uitleg te geven maak je jezelf ook zeer verdacht omdat zo iedereen aware is van deze tactiek en hier weer op kan inspelen..

Opnieuw, voor beide, het maakte me niet uit wie er uit ging, maar omdat ik er weinig verdediging kwam op Jimbooo, ging ik ervan uit dat hij burger was. Daarom vroeg ik, rond 17u ofzo (??), of we niet beter iemand anders konden nemen. Daar kwam geen reactie op. Tot 5 voor 22u. Dan stem je enkel omdat je niet wilt dat Jimbooo eruit gaat. Als het je niet zou uitmaken, zou je niet stemmen zoals de rest, of op iemand waar nog geen enkele stem op stond.

Dus je beschuldig ons dat we niet mee willen gaan op jimbooo en dat we hem hebben proberen te redden maar je wilde zelf de stemmen van jimboo afhalen????

Anyway, we kunnen hierover blijven mekkeren.

We hadden gisteren allemaal geen clue wie er goed of wie er slecht was.

Ik heb reeds gezegd waarom ik op jullie stem en zal dit nu herhalen voor de laatste keer:

Alley Cat en Wauter hebben beide iets voor 22u gestemd op BasJas. Lijkt me enkel als je echt wilt dat Jimbooo erin blijft. Is fout uitgedraaid, maar de poging telt. Ik riskeer dan ook om één van hen twee eruit te kegelen.

Als ik fout ben, so be it, ik zie momenteel neits beters. Tenzij iemand met een hint afkomt, dan wil ik uiteraard wisselen.

Dus we hebben met twee personen 5 minuten voor het einde nog geprobeerd om 4 stemmen goed te maken? Hoe onlogisch klinkt dit.... Voor de zoveelste keer. Als we jimbooo er hadden willen inhouden hadden we wel op sanca gestemt. Ik vraag me af waarop jij zo sterk op mij en alleycat zit te pushen terwijl je geen poot hebt om op te staan.

Om 21.18 uur schreef je dit:
Oké, boys, ik denk dat het vrij duidelijk is dat we zowel met Sanca als met Jimbooo op een burger zitten.

Slimste lijkt me dan om te veranderen. Kans is groot dat we opnieuw op een burger stemmen, maar ze is in ieder geval toch al verkleint van 1/25 naar 1/23. Dus, at random, Whami? z1000? De stille Unknown? De Jorgyboy die iedereen een andere kant uit wilt duwen? Penose die veel leest, maar niet post?

Niet bepaald rond vijf uur, en toch ook niet vreemd als iemand dan om iets voor tienen besluit gehoor te geven aan die oproep.

Als er al iemand begon met proberen de stemming van Jimbooo af te halen was je het zelf.

Jorgyboy dus maar.

alley cat dan maar he

Denk dat ze gewoon niet de slimste zijn, met alle respect, maar Weightboy schat ik gewoon niet erg hoog in.

Net thuis, zijn er al hints gevonden cq waar gaat de stemming heen?

Lloydatoni

Om 21.18 uur schreef je dit:

Niet bepaald rond vijf uur, en toch ook niet vreemd als iemand dan om iets voor tienen besluit gehoor te geven aan die oproep.

Als er al iemand begon met proberen de stemming van Jimbooo af te halen was je het zelf.

Jorgyboy dus maar.

Hahaha **** :roflol:

Had gehoopt dat ik dat reeds rond 17u had gevraagd en had geen zin om alles opnieuw te lezen.

Ah well, ga niet blijven discussiëren.

Ik heb het geprobeerd, maar wist niet op wie en heb dan ook maar gewoon op Penose gestemd, daar stond toch niemand op en daar is niemand op gevolgd, lijkt me sterk dat ik dan een cult ben :o

Of alle cults spelen alleen, dat kan natuurlijk ook.

Had gehoopt dat ik dat reeds rond 17u had gevraagd en had geen zin om alles opnieuw te lezen.

Ik heb het geprobeerd, maar wist niet op wie en heb dan ook maar gewoon op Penose gestemd, daar stond toch niemand op en daar is niemand op gevolgd, lijkt me sterk dat ik dan een cult ben :o

Als je niet wilt blijven discussieren kom dan met goeie argumenten om mij of alleycat of liever een cult zelf te verdenken ipv van ons te beschuldigen op zaken die je zelf doet.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-23-meer-wit-350679/index24.html#post8072275

Hier heeft Alleycat een oplossing voor een hint, 2 posts daaronder Fabula.

één van die twee heeft dus de oplossing al gevonden, wie weet kunnen we daar verder op breien.

Derhalve denk ik ook niet dat alleycat cult is

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 16:26 ----------

Supersized, die aangaf niet heel ervaren te zijn met het spel, loopt trouwens ook behoorlijk met de vinger te wijzen.

Dit is echt achterlijk.

Jij roept als eerste op om op iemand anders dan Jimbooo of Sanca te stemmen (om 21.18), vervolgens stem je zelf op Penose want "daar stond toch niemand op".
Ik stem iets later op Basjas, waar ook niemand op stond.

Jimbooo gaat eruit, hij blijkt cult en dus ben ik volgens jou ook cult ... Nu moet je toch toegeven dat jij met diezelfde redenering zelf net zo hard cult bent als ik?

En nu ik dit allemaal heb aangetoond zeg je alleen maar "oh, daar heb ik me dan in vergist. Maar weet je ik stem lekker toch op jou en heb ook geen zin meer om te discussieren".

Oké, ik kreeg Wauter nog mee. Maar ik krijg in dit spel nou eenmaal vaak mensen mee omdat veel mensen me een goede speler vinden, maakt dat me dan meer cult dan jou? En wie krijgt er vandaag opeens veel mensen mee, terwijl hij eigenlijk helemaal geen argumenten heeft?

Terug
Naar boven