AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Gepost om 21u 55.

Gepost exact om 22u.

Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat

Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Heb zo ondertussen wel genoeg van je beschuldigingen zonder één echt argument wat me doet vermoeden dat je meer weet dan je wilt prijsgeven.

Basjas101

basjas101

Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..

Ik heb niet alles gevolgd

Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.

Rara wie doe ik na? :roflol:
Them trollz

Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.

Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?

@Remi: Beetje vreemd dat je Krimlo eruit kiest, als er toch al een paar zijn die voor hem op iemand hebben gestemd. Aangezien ik mijn stem logisch vind, volg ik uiteraard ook de logica van Krimlo.

Vind jij de stemmen van Whami, Weightboy, Illoy of Wauter logischer dan die van mij (en Krimlo en Vincenzio)?

Laatst bewerkt:
Haha Imba, wie weet ga ik nog met je mee, maar liever basjas eruit, irriteer me aan die gast.

Tekst nu 5 keer gelezen, geen hints uit te halen?

Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

@Remi: Beetje vreemd dat je Krimlo eruit kiest, als er toch al een paar zijn die voor hem op iemand hebben gestemd.

Ik snap wel dat hij ingaat op mijn stem omdat ik in mijn stem zelf al een onzekerheid uitspreek. Maar dat is gewoon hoe ik ben, ik zeg niet die en die is 100% cult als ik het niet zeker kan weten. Ik spreek graag gewoon eerlijk uit wat ik denk, en daarbij hoort ook de keerzijde van mijn stem mocht deze niet juist zijn.

Dus jullie kiezen gisteren puur op geluk jimbooo, jullie hadden geen enkele aanwijzing om hem op dat moment als cult te beschuldigen, en omdat alleycat en ik bewust en nadenkend proberen te spelen worden wij verdacht als cult? :roflol:

Niemand die trouwens al iets meer weet over of iemand hier kevin noemt? Als we vandaag eventueel de zombie eruit kunnen spelen moet er enkel rekening gehouden worden met de cults/yeti.

Dus jullie kiezen gisteren puur op geluk jimbooo, jullie hadden geen enkele aanwijzing om hem op dat moment als cult te beschuldigen, en omdat alleycat en ik bewust en nadenkend proberen te spelen worden wij verdacht als cult? :roflol:

Niemand die trouwens al iets meer weet over of iemand hier kevin noemt? Als we vandaag eventueel de zombie eruit kunnen spelen moet er enkel rekening gehouden worden met de cults/yeti.
Ik wou net verhaaltjes lezen en zie ook net dat er al een cult uit is :roflol: had het nog niet door :lol:

Alley Cat en weightboy zijn cult. De meeste stemmen gaan uit naar Alley Cat en weightboy doet een poging om hem te redden door op basjas te stemmen. Wauter gaat hierin mee.. ook hem verdenk ik.

Mijn stem gaat uit naar Alley Cat, als hij cult blijkt te zijn dan hangen dr er weer twee ;) Als hij burger is ben ik in ieder geval safe, verloren is hij toch al...:D

@Remi: Beetje vreemd dat je Krimlo eruit kiest, als er toch al een paar zijn die voor hem op iemand hebben gestemd. Aangezien ik mijn stem logisch vind, volg ik uiteraard ook de logica van Krimlo.

Vind jij de stemmen van Whami, Weightboy, Illoy of Wauter logischer dan die van mij (en Krimlo en Vincenzio)?

Nee, maar zat in de trein, logde in & zag de stem van Krimlo vandaar dat ik daarop reageerde.
Heb nog geen stemmen geteld maar dat doe ik zo wel als ik thuis ben.

Volg de redenatie alleen niet op Alley. Aan de kant van de goede is het één sterke medespeler, vind het zonde om zo iemand er meteen uit te smijten bij de eerste de beste fout.

u mad? Karma stroomt binnen hoor :roflol:

Nee gun je je plezier wel.

Op Jimbooo omdat hij serieus op sanca ging, zijn keuze niet wilde verdedigen en omdat hij over het algemeen toch nooit veel bijdraagd, behalve zijn stem dikgedrukt neer te zetten zonder enige argumentatie.

Ja, inderdaad. Ik hoef hier niet wauter of alley te gaan verdedigen, maar gisteren was gewoon geluk en niets meer.

Alley Cat en weightboy zijn cult. De meeste stemmen gaan uit naar Alley Cat en weightboy doet een poging om hem te redden door op basjas te stemmen. Wauter gaat hierin mee.. ook hem verdenk ik.

Mijn stem gaat uit naar Alley Cat, als hij cult blijkt te zijn dan hangen dr er weer twee ;) Als hij burger is ben ik in ieder geval safe, verloren is hij toch al...:D

Jou mogen de burgers wel in het oog houden moest alleycat er uitgestemt worden, heel wat mensen gaan dan verschieten.

Strong redenatie is strong :roflol:

Dat het gisteren puur geluk was, lijkt me duidelijk. Het enige wat mij echter opviel, waren de beide stemmen vlak voor 22u. Voor de meeste boeide het geen **** wie er uit ging, aangezien niemand een idee had wie wat was en dus hebben de meeste gisteren niet of random gestemd.

Wauter en Alley daarentegen, gingen samen op het laatste nog op basjas. Beide iets voor 22u, duidelijke stem.

Echt slim was het niet volgens mij, aangezien ze inderdaad beter op sanca of dergelijke gingen, maar volgens mij hadden ze gewoon pech dat de andere cults niet actief waren gisteren en niet meegingen.

Anyway, het is of DAT, of de overige cults vonden Jimbooo een grote eikel en vonden dat hij er meteen uit moest :roflol:

Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.
Hij is op zich ook niet verdacht, mijn stem op hem gisteren was vrij random. Gewoon omdat ik hem te inactief vond en omdat hij voor het eerst meespeelde.

Vind het echt bizar dat Jorgyboy die letterlijk opriep om "at random" op een ander dan Jimbooo of Sanca te stemmen nu omdat ik dat gedaan heb op mij gaat stemmen. En er vervolgens nog in slaagt om anderen mee te krijgen ook.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 15:44 ----------

Wauter en Alley daarentegen, gingen samen op het laatste nog op basjas. Beide iets voor 22u, duidelijke stem.

Echt slim was het niet volgens mij, aangezien ze inderdaad beter op sanca of dergelijke gingen, maar volgens mij hadden ze gewoon pech dat de andere cults niet actief waren gisteren en niet meegingen.
Dat je denkt dat ik cult ben kan ik nog wel accepteren, maar dat je me nu ook nog een domme cult noemt gaat echt te ver. :mad:

Hahaha sorry brah :roflol:

Snap der gewoon zelf geen k*t van. Cults hadden zowiezo op andere moeten stemmen dan basjas, maar jullie waren wel de enige die nog iets probeerden op het laatste. Ik wou inderdaad ook iemand anders, maar ik had in de verste verte geen idee op wie, en dus heb ik niets meer gestemd gisteren.

Jullie wilden duidelijk nog iets veranderen, maw, jullie wilden jimbooo erin houden, alleen is dat niet gelukt.

Zoals ik zeg, volgens mij hadden jullie pech dat de rest van de cults niet aanwezig waren gisterenavond en niet reageerden op jullie PM's om over te schakelen naar Jimbooo.

Ah well, de discussie is vertrokken, mooi.

Jou mogen de burgers wel in het oog houden moest alleycat er uitgestemt worden, heel wat mensen gaan dan verschieten.

Nah denk dat ie safe is.
Sterke uitspraken, indien je cult ben hou je het wel voor je om meerdere mensen meteen te beschuldigen ala cult. Als cult weet je namelijk dat je op datmoment burgers beschuldigd en je werkt zzo alleen maar onnodig veel mensen ije harnas.

De cult zullen eerder zeggen ' geen idee op wie ik moest stemmen, maar denk dat hij wel cult is' of '...... Vind ik wel een beetje verdacht denk dat hij een cult is'
De uitspraken van cults zijn vaak voorzichtig. Niet dat ik Krimlo verdenkt maar vind het opvallend dat z'n post 2 tegenstrijdige dingen bevat wat betreft Alley..

Ik stem op Alley vanwege het verdedigen van jimbooo, maar kan ook een fout zijn natuurlijk..
Hier heeft in een reden op om op niemand te stemmen maar tegelijkertijd geeft ie ook aan dat ie fout kan zitten.
Mocht Alley uiteindelijk burger zijn kan ie zich dan verdedigen met 'ik hield er al rekening mee dat het een fout kon zijn'.

Niet dat ie cult is maar vind het wel opvallend

Terug
Naar boven