Jorgyboy
Huge Freak
- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m75
Gepost om 21u 55.
Gepost exact om 22u.
Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.
Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.
Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.
Lijkt me duidelijk.
Alley Cat
Ik ga mee op alley cat.
Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.
Heb zo ondertussen wel genoeg van je beschuldigingen zonder één echt argument wat me doet vermoeden dat je meer weet dan je wilt prijsgeven.
Basjas101
basjas101
Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..
Ik heb niet alles gevolgd
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.
Rara wie doe ik na?
Them trollz
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
Door deze stem uit te brengen met een gebrek aan argumentatie ben je voor mij al meer cult dan dat Alley dat is.
Vreemd om met deze argumentatie waarbij je een optie openhoud voor een fout toch zo makkelijk een stem uitbrengt.
Gebrek aan beter of zie je dit als een goed moment om een actieve speler uit te schakelen?
@Remi: Beetje vreemd dat je Krimlo eruit kiest, als er toch al een paar zijn die voor hem op iemand hebben gestemd. Aangezien ik mijn stem logisch vind, volg ik uiteraard ook de logica van Krimlo.
Vind jij de stemmen van Whami, Weightboy, Illoy of Wauter logischer dan die van mij (en Krimlo en Vincenzio)?
Laatst bewerkt:

zat toevallig goed.. Zoals ik al zei, jij en Sanca zitten meteen goed bij mij.