AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

@ Wauter
@ Weightboy

als Alley Cat er straks uitligt en hij is een goede, worden jullie waarschijnlijk ook als burger bestempelt. Ik zie dat jullie je best doen om alsnog niet mee te gaan op Alley Cat en dat jullie je ontzettend aan het verdedigen zijn. obvious.... jullie zijn hartstikke nat ;) Alley Cat gaat vanavond, jullie volgen.. READ MY LIPS

Stem gwn lloyd

http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-23-meer-wit-350679/index24.html#post8072275

Hier heeft Alleycat een oplossing voor een hint, 2 posts daaronder Fabula.

één van die twee heeft dus de oplossing al gevonden, wie weet kunnen we daar verder op breien.

Derhalve denk ik ook niet dat alleycat cult is

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 16:26 ----------

Supersized, die aangaf niet heel ervaren te zijn met het spel, loopt trouwens ook behoorlijk met de vinger te wijzen.

Ik zit ontzettend met mijn vinger te wijzen, je voelt hem knijpen he ;)

Oké, ik kreeg Wauter nog mee. Maar ik krijg in dit spel nou eenmaal vaak mensen mee omdat veel mensen me een goede speler vinden, maakt dat me dan meer cult dan jou? En wie krijgt er vandaag opeens veel mensen mee, terwijl hij eigenlijk helemaal geen argumenten heeft?

Same here brah :cool:

:roflol:

PIKA :D:D:D:D:rolleyes:

Snap er ff geen klote van waarom alley nu verdacht is, pls help

Snap er ff geen klote van waarom alley nu verdacht is, pls help

Stem Alley, morgen wboy en wauter..

Kijk eens hoe wboy zijn best doet om Alley niet verdacht te maken en met de grootste bs argumenten de aandacht op een ander probeert te trekken.
Hoe meer hij zegt des te zekerder ik van mijn zaak ben.

Waarom je dit van mij moet aannemen? Ik heb op Jimbooo gestemt, als argument gaf ik dat als hij goed of slecht is de rol van jou en sanca bekend zouden zijn. Hij bleek slecht te zijn, waardoor ik niet meer op jullie ga stemmen. Als je meegaat op Alley zul je zien dat ik gelijk heb, gooien we meteen die andere twee cult er ook uit ;) Blijkt hij een goed te zijn dan maak ik mezelf verdacht, of ik heb het compleet bij het verkeerde eind. Maar dat betwijfel ik. Ten slotte heeft hij toch de meeste stemmen, door op Alley te stemmen zit je veilig..

Woopy, er heerst momenteel wat onduidelijkheid hiero. Kan je even zeggen of Alley een cult is of niet?

Dank bij voorbaat,

ray

Stem Alley, morgen wboy en wauter..

Kijk eens hoe wboy zijn best doet om Alley niet verdacht te maken en met de grootste bs argumenten de aandacht op een ander probeert te trekken.
Hoe meer hij zegt des te zekerder ik van mijn zaak ben.

Waarom je dit van mij moet aannemen? Ik heb op Jimbooo gestemt, als argument gaf ik dat als hij goed of slecht is de rol van jou en sanca bekend zouden zijn. Hij bleek slecht te zijn, waardoor ik niet meer op jullie ga stemmen. Als je meegaat op Alley zul je zien dat ik gelijk heb, gooien we meteen die andere twee cult er ook uit ;) Blijkt hij een goed te zijn dan maak ik mezelf verdacht, of ik heb het compleet bij het verkeerde eind. Maar dat betwijfel ik. Ten slotte heeft hij toch de meeste stemmen, door op Alley te stemmen zit je veilig..

Hmmm wacht nog f tot vnv, vind het nog nie super. Dalijk ff hints zoeken.

Bij deze nog even officieel

Alley Cat

• Topic Starter Topic Starter
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-23-meer-wit-350679/index24.html#post8072275

Hier heeft Alleycat een oplossing voor een hint, 2 posts daaronder Fabula.

één van die twee heeft dus de oplossing al gevonden, wie weet kunnen we daar verder op breien.

Derhalve denk ik ook niet dat alleycat cult is

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 16:26 ----------

Supersized, die aangaf niet heel ervaren te zijn met het spel, loopt trouwens ook behoorlijk met de vinger te wijzen.

Even ter verduidelijking: zoals ik in die post reeds aangeef, is het oplossen van een hint een achievement die ik wel bekend maak, met een onbekende beloning die er bij hoort. Aangezien de beloning bij de reeds gehaalde achievement WEL bekend is, gaat het hier niet om een opgeloste hint ;)

Hebben Origineel en Bikers eigenlijk al iets laten horen?

• Topic Starter Topic Starter
Volg mij want ik heb gisteren toevallig goed gegokt en ik ga ook nooit meer op jou stemmen. Bovendien stemmen veel mensen op Alley, dus als hij goed blijkt te zijn maak je jezelf alsnog niet verdacht.

Wat een k*t-argumenten man.

Alley Cat, geef mij eens een rede om NIET op jou te stemmen

Alley Cat, geef mij eens een rede om NIET op jou te stemmen
Kijk onderaan de vorige bladzijde.

Alle redenen om op mij te stemmen zijn ook op Jorgyboy van toepassing, en hij is vandaag nota bene jullie aanvoerder. Zo dun is de lijn kennelijk.

Volg mij want ik heb gisteren toevallig goed gegokt en ik ga ook nooit meer op jou stemmen. Bovendien stemmen veel mensen op Alley, dus als hij goed blijkt te zijn maak je jezelf alsnog niet verdacht.

Wat een k*t-argumenten man.

Het maakt niet uit, ik beredeneer het zelfde zoals ik in de eerste ronde heb gedaan.
Jimbooo was cult, dus Sanca en Diaephi zijn safe.
Als jij cult blijkt te zijn dan weet ik ook dat 2 anderen cult zijn.
Als jij burger blijkt te zijn dan ben ik cult.

Terug
Naar boven