AndroidHealthClinic

Forumgame 23: Nog meer wit!

Het maakt niet uit, ik beredeneer het zelfde zoals ik in de eerste ronde heb gedaan.
Jimbooo was cult, dus Sanca en Diaephi zijn safe.
Als jij cult blijkt te zijn dan weet ik ook dat 2 anderen cult zijn.
Als jij burger blijkt te zijn dan ben ik cult.
Als ik burger blijk te zijn dan ben jij dom.

Alsof alleen cults ooit op burgers stemmen, als dat zo was was het een erg makkelijk spel nietwaar?

Kijk onderaan de vorige bladzijde.

Alle redenen om op mij te stemmen zijn ook op Jorgyboy van toepassing, en hij is vandaag nota bene jullie aanvoerder. Zo dun is de lijn kennelijk.

Ik baseer mijn redenatie niet op Jorgy, heb je ergens in mijn posts gelezen dat ik hem ergens in volg?
Ik laat mijn stemgedrag leiden door je medecults, zij proberen je te redden maar maken zichzelf alleen maar verdacht. Opvallend dat ze nu in één keer stil zijn, nadat ik kenbaar maakte dat ze zichzelf alleen nog meer verdacht aan het maken zijn nu ze zich zo vaak laten horen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:04 ----------

Als ik burger blijk te zijn dan ben jij dom.

Alsof alleen cults ooit op burgers stemmen, als dat zo was was het een erg makkelijk spel nietwaar?

Maar jij bent geen burger ;)

Als jij cult bent en jij gaat vanavond dood, dan heb ik twee keer op rij gelijk.
Wedden dat iedereen mij dan gaat volgen? Je weet dat je twee matties er dan ook aan gaan....Gaat snel zo :D

Ik baseer mijn redenatie niet op Jorgy, heb je ergens in mijn posts gelezen dat ik hem ergens in volg?
Ik laat mijn stemgedrag leiden door je medecults, zij proberen je te redden maar maken zichzelf alleen maar verdacht. Opvallend dat ze nu in één keer stil zijn, nadat ik kenbaar maakte dat ze zichzelf alleen nog meer verdacht aan het maken zijn nu ze zich zo vaak laten horen.

Je stemgedrag zegt dat je Jorgy volgt. Hij stemt op mij en jij stemt ook op mij. Wat mij betreft is dat volgen genoeg.

Je beweert dat ik cult ben omdat er mensen zijn die me verdedigen, dat is toch ook gelul. Net alsof alleen cults verdedigt worden.
Je stemt op iemand, als er mensen zijn die het er niet mee eens zijn dan moet diegene wel cult zijn. Dat is toch belachelijk.

Als jij cult bent en jij gaat vanavond dood, dan heb ik twee keer op rij gelijk.
Wedden dat iedereen mij dan gaat volgen? Je weet dat je twee matties er dan ook aan gaan....Gaat snel zo :D
In plaats van een standbeeld zou ik een grafsteen bestellen want als ik burger blijk ben jij de volgende morgen. Maar gaat inderdaad snel dan.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:15 ----------

Lloyd volgt wel erg achteloos op mij. Iedereen is het inmiddels zelfs al weer vergeten waarschijnlijk. En als ik morgen burger blijk zijn het Jorgy en Supersized die de stemmen zullen moeten incasseren.

Gisteren was hij erg stil, precies zoals de cults volgens Woopy ook waren.

Dag 1

Niet iedereen is echter even blij met dit feest. "Misschien hadden we iets moeten doen om hem te redden", jammeren ze.
Ook zo bizar hoe er gewoon een zin uit het verhaal volkomen genegeerd wordt.

Er staat hier toch gewoon dat er niks gedaan is om Jimbooo te redden door de cults en toch stemmen mensen op mij omdat ik geprobeerd zou hebben Jimbooo te redden.

Je stemgedrag zegt dat je Jorgy volgt. Hij stemt op mij en jij stemt ook op mij. Wat mij betreft is dat volgen genoeg.

Je beweert dat ik cult ben omdat er mensen zijn die me verdedigen, dat is toch ook gelul. Net alsof alleen cults verdedigt worden.
Je stemt op iemand, als er mensen zijn die het er niet mee eens zijn dan moet diegene wel cult zijn. Dat is toch belachelijk.

In plaats van een standbeeld zou ik een grafsteen bestellen want als ik burger blijk ben jij de volgende morgen. Maar gaat inderdaad snel dan.

Dus iedereen die nu op jou stemt volgt Jorgy? Misschien volgen ze mij wel... goed argument kerel!
En wat nou als ik Jorgy zou volgen.. wat dan?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:26 ----------

Gisteren was hij erg stil, precies zoals de cults volgens Woopy ook waren.

gisteren heb ik toevallig wel op Jimboo gestemd, een cult.. :cool:

Prachtig dat je het gisteren goed had, jammer dat je die lijn vandaag vooralsnog niet door weet te trekken.

Jorgy stemt op mij op basis van argumenten waarop je even goed op Jorgy zelf zou kunnen stemmen. Daarom vind ik het belachelijk dat mensen hem serieus nemen en zelfs hetzelfde stemmen als hij.
Zal het geen volgen meer noemen als je dat niet leuk vindt, je bent volledig zelfstandig tot dezelfde verkeerde conclusie gekomen als Jorgyboy.

Prachtig dat je het gisteren goed had, jammer dat je die lijn vandaag vooralsnog niet door weet te trekken.

Jorgy stemt op mij op basis van argumenten waarop je even goed op Jorgy zelf zou kunnen stemmen. Daarom vind ik het belachelijk dat mensen hem serieus nemen en zelfs hetzelfde stemmen als hij.
Zal het geen volgen meer noemen als je dat niet leuk vindt, je bent volledig zelfstandig tot dezelfde verkeerde conclusie gekomen als Jorgyboy.

Wil je dan op Wauter stemmen?

Wil je dan op Wauter stemmen?
Nee, natuurlijk niet.

Wauter is verdacht omdat hij gisteren mij heeft gevolgd en mij vandaag heeft verdedigd. Dan ga ik vervolgens toch niet op hem stemmen, dat is verraad. Bovendien zou ik er helemaal niks mee opschieten.

Nee, natuurlijk niet.

Wauter is verdacht omdat hij gisteren mij heeft gevolgd en mij vandaag heeft verdedigd. Dan ga ik vervolgens toch niet op hem stemmen, dat is verraad. Bovendien zou ik er helemaal niks mee opschieten.

Mooi, lijkt me duidelijk dan.

Yep, als Wauter en ik beide cult zijn zou ik dat wel gedaan hebben. Dan zou ik zelf daarna safe zijn.

Dus Wauter moet dan wel de Yeti zijn. Of we zijn beide geen cult natuurlijk ...

Yep, als Wauter en ik beide cult zijn zou ik dat wel gedaan hebben. Dan zou ik zelf daarna safe zijn.

:scratch:

Als je zelfs al niet op iemand anders wilt stemmen als je er zelf aan gaat ...

Dat gaan we nog wel zien...

Ik ben in ieder geval geen cult, het zou niet logisch zijn om als cult in de eerste ronde op een cult te stemmen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 17:50 ----------

Ach, dat zou dan gewoon een hopeloze poging zijn om hem te redden..
Jullie gaan eraan ;)

@ Wauter
@ Weightboy

als Alley Cat er straks uitligt en hij is een goede, worden jullie waarschijnlijk ook als burger bestempelt. Ik zie dat jullie je best doen om alsnog niet mee te gaan op Alley Cat en dat jullie je ontzettend aan het verdedigen zijn. obvious.... jullie zijn hartstikke nat ;) Alley Cat gaat vanavond, jullie volgen.. READ MY LIPS

Jij zit er echt zo hard naast é, ik ga straks met plezier jouw en jorgyboy zijn reactie lezen.

we zullen zien ;) als alley burger is dan stem ik de volgende ronde op jorgy ;)

denk dat ik door deze stemronde wel door heb wie de cults zijn. Ben vanaf nu op een verjaardag dus ik ga het vanavond zien jongens en meisjes

juist, stemronde gaat heeeeel veel verklaren. word leuk nu ;)

heb wel het idee dat ik vanavond word aangevallen door iemand..

Opeens stil? Alleycat heeft al de argumenten weerlegt die naar hem leiden volgens jorgyboy en de meeste zijn nog eens van toepassing op jorgyboy zelf ook:rolleyes: Zo slim zijn de burgers van die argumentatie te volgen...

Dat de stemmen op jimboo gisteren grotendeels burgers zijn daar heb je gelijk. Daarvoor moet je niet slim zijn.

Jouw argumentatie om alley als cult te bestempelen is dus gewoon:

Als jij cult bent kunnen we die en die uitsluiten, gewoon natte vinger werk man. Kies dan gewoon van de eerste keer je slachtoffer met vogelpik. Je zal nog meer juist zitten dan.

Wel leuk te zien dat Supersized het voortouw neemt.
Er is wel wat weerstand, dus denk dat ie er niet eens helemaal naast hoeft te zitten.

Maar nog steeds vind ik mijn hint richting Z1000 beter.

Wauter, lul niet zo slap jonge. Het feit dat mensen mij volgen betekent volgens mij dat er wel degelijk logica zit in wat ik vertel. Dat jij het niet kan in zien is jouw probleem.

Ik heb gestemd op Penose, niemand is gevolgd. Vreemd, als ik cult zou zijn, zou ik toch samenwerken met anderen, ofniet?

Opeens stil? Alleycat heeft al de argumenten weerlegt die naar hem leiden volgens jorgyboy en de meeste zijn nog eens van toepassing op jorgyboy zelf ook:rolleyes: Zo slim zijn de burgers van die argumentatie te volgen...

Dat de stemmen op jimboo gisteren grotendeels burgers zijn daar heb je gelijk. Daarvoor moet je niet slim zijn.

Jouw argumentatie om alley als cult te bestempelen is dus gewoon:

Als jij cult bent kunnen we die en die uitsluiten, gewoon natte vinger werk man. Kies dan gewoon van de eerste keer je slachtoffer met vogelpik. Je zal nog meer juist zitten dan.

Ik ben geen Jorgyboy

En natte vinger werk is het niet, je zult zien dat mijn tactiek gaat werken ;)
Maar verdedig jezelf en je cultvriendjes maar lekker verder, ik vind het wel komisch.

Terug
Naar boven