MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Wauter, lul niet zo slap jonge. Het feit dat mensen mij volgen betekent volgens mij dat er wel degelijk logica zit in wat ik vertel. Dat jij het niet kan in zien is jouw probleem.

Ik heb gestemd op Penose, niemand is gevolgd. Vreemd, als ik cult zou zijn, zou ik toch samenwerken met anderen, ofniet?

Tot nu staat mijn stem vandaag op jou ! Ik verdenk Baljas er nog van zombie te zijn maar las net dat als je op hem stemt een cult bent :rolleyes:

Wauter, lul niet zo slap jonge. Het feit dat mensen mij volgen betekent volgens mij dat er wel degelijk logica zit in wat ik vertel. Dat jij het niet kan in zien is jouw probleem.

Ik heb gestemd op Penose, niemand is gevolgd. Vreemd, als ik cult zou zijn, zou ik toch samenwerken met anderen, ofniet?

Alleycat heeft in zijn post al jouw argumenten weerlegt en veel van jouw argumenten waren dan ook nog eens op jezelf toepasbaar... Dan hoef je bij mij echt niet af te komen met de air "mijn argumenten slaan wel ergens op want de mensen volgen mij"

Het verhaal vertelt duidelijk dat de cults gisteren niets hebben gedaan dus wat zit je nu opeens te zeveren over cults die samenwerken. Oftewel ben je een cult die het handig speelt en anders ben je gewoon een domme burger.

Ik blijf bij mijn stem op lloydatoni net als gisteren, zoals t verhaal zegt, hebben de cults niet echt veel gedaan. T kunnen zo meer spelers zijn, maar neem de gok op lloyd.

Alleycat heeft in zijn post al jouw argumenten weerlegt en veel van jouw argumenten waren dan ook nog eens op jezelf toepasbaar... Dan hoef je bij mij echt niet af te komen met de air "mijn argumenten slaan wel ergens op want de mensen volgen mij"

Het verhaal vertelt duidelijk dat de cults gisteren niets hebben gedaan dus wat zit je nu opeens te zeveren over cults die samenwerken. Oftewel ben je een cult die het handig speelt en anders ben je gewoon een domme burger.

Jij ziet logica in de argumenten van Alley. Anderen zien logica in die van mij. Laten we het daarop houden?

Inderdaad, de cults hebben gisteren Jimbooo aan hun lot over gelaten. Of zijn gefaald in hun plan. Het is maar wat je wil geloven.

Daarbij, ik weet goed genoeg dat als jullie geen cult zijn, ik er morgen aan ga, dus ga nu niet lopen lullen dat ik daarom zowiezo een cult ben :roflol:

Jij ziet logica in de argumenten van Alley. Anderen zien logica in die van mij. Laten we het daarop houden?

Inderdaad, de cults hebben gisteren Jimbooo aan hun lot over gelaten. Of zijn gefaald in hun plan. Het is maar wat je wil geloven.

Daarbij, ik weet goed genoeg dat als jullie geen cult zijn, ik er morgen aan ga, dus ga nu niet lopen lullen dat ik daarom zowiezo een cult ben :roflol:

Heb ik dan ergens gezegd dat jij sowieso cult bent? Nee toch. Ik ga echt niet op de supersized manier gaan denken hoor. De "logica" in jouw argumenten is al allemaal foutief gebleken en toch blijven mensen jou volgen.

Heb ik dan ergens gezegd dat jij sowieso cult bent? Nee toch. Ik ga echt niet op de supersized manier gaan denken hoor. De "logica" in jouw argumenten is al allemaal foutief gebleken en toch blijven mensen jou volgen.

Dat zal pas blijken om 22u.

Of er zal toch iets van duidelijkheid zijn om 22u.
Als ik dood ga, zat ik duidelijk op het juiste spoor. Gaat Alley dood, dan weten we of jij morgen eraan gaat, of ik. Simpel spelletjes soms :)

Doe maar Jorgyboy

Mijn reden? Sinds wanneer stemt men in weerwolf met een goede reden? :roflol:

Ik blijf bij mijn stem op lloydatoni net als gisteren, zoals t verhaal zegt, hebben de cults niet echt veel gedaan. T kunnen zo meer spelers zijn, maar neem de gok op lloyd.

Zie lloyd er ook wel voor aan. Laat mn stem vandaag nog even staan en check morgen wel.

Wel leuk te zien dat Supersized het voortouw neemt.
Er is wel wat weerstand, dus denk dat ie er niet eens helemaal naast hoeft te zitten.

Maar nog steeds vind ik mijn hint richting Z1000 beter.

ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat

sorry vriend :( proof me wrong

Spannend? De meerderheid gaat gewoon dom mee op Alleycat, jorgyboy heeft amper al stemmen.

Je doet wel erg veel moeite om Alley te verdedigen. Ik vond zijn stemgedrag gisteren vrij vreemd, en aangezien er geen duidelijkere hint naar iemand anders is (tenzij jij meer weet dan ik), heb ik enkele uren geleden op hem gestemd. Sindsdien is er veel gepraat, maar is er geen overtuigend alternatief uit de bus gekomen.

Waarom Lloyd dan? Zoals ik reeds heb aangegeven ben ik niet 100% zeker van alley dus als je een goede reden aan kan dragen..

Een goede reden is er nu niet. Het is immers dag 2 en veel redenen om iemand te verdenken zijn er momenteel niet. De reden dat Lloyd er van mij uit mag is omdat ie zonder enige argumentatie stemt op Alley.
Maakt dit hem cult? Nee hoeft niet, maar heb liever een mogelijke burger eruit waar je geen moer aan hebt omdat ie simpelweg meestemt zonder na te denken dan een mogelijke burger die actief doet en beargumenteerd.
Daar heb je als burgers zijnde veel meer aan. Uiteindelijk lopen de burgers die in het wilde weg gaan stemmen toch alleen maar in de weg dus vandaar.

Supersized die zo zeker is van Alley is volkomen achterlijk.

Lloyd en Vincenzio zijn gevolgd. Vast allebei cult. En Supersized leeft een beetje in zijn eigen wereldje.

Waarom Diaephi op me stemt is me ook niet helemaal duidelijk. Maar hemzelf ook niet geloof ik.
Ik heb gestemd op Basjas, alleen Wauter is gevolgd en dat was niet genoeg. Vreemd, als ik cult zou zijn, zou ik toch samenwerken met anderen, ofniet?

Elk argument dat tegen mij op gaat gaat ook tegen jou op. Maar dat maakt je geen cult, gewoon een burger met een grote bek.

Lloydatoni, volgt veel te makkelijk op mij en was gisteren inderdaad vrij stil. Bovendien stemt Unknown ook op hem en dat moet toch wat mensen aan het denken zetten.

Terug
Naar boven