XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ben jij nu jezelf al aan het indekken als alleycat burger blijkt te zijn? Jij hebt staalhard samen met jorgyboy samengewerkt om hem eruit te krijgen... Waarom zou jij niet als cult kunnen verdacht worden?

Hij heeft gisteren om Jimbooo gestemd. Of dat zegt hij toch. (ben te tam om alles na te gaan lezen)

Uiteraard want met zijn allen in een treintje achter Unknown lopen is wel slim.

Niet dat ik zeg dat Illoy geen cult kan zijn, maar kijk hoeveel commotie? Is enkel maar omdat we iets op het spoor zijn.

Dat Alley zelfs niet op jouw wilt stemmen, zelfs maar om zichzelf te redden is voor mij een extra teken.

En dat Penose nu simpel het topic binnenkomt en met de domste smoes ooit toch op mij komt stemmen maakt het alleen maar sterker :o

Je mag het domste smoes ooit vinden, maar ik stem gewoon zelfde als gister, op gevoel. Kan er naast zitten maar vind dat je rare dingen typt.

Er zijn gewoon een paar spelers die ik er graag inhoud totdat ik genoeg redenen zie om op ze te stemmen, en daar zit alley zeker bij.

Ik kan er naast zitten maarja dat kan iedereen.

Illoy is gewoon een overduidelijke burger. Het spel interesseert hem geen fl**ker nadat Woopy hem een 'saaie' rol heeft gegeven. Het kan hem geen reet schelen of hij vandaag eruit gaat. Kijk maar naar hoeveel mensen hem verdedigen, lijkt me voldoende bewijs.

Ik stem op Alley en kijk hoeveel commotie en weerstand er is?

Er is zoveel commotie omdat je argumenten op niets trekken en natuurlijk gaat alleycat zichzelf gaan verdedigen. Jammerlijke is dat jij zoveel stemmen met je meekrijgt.

supersized Kan me geen fl**ker schelen wie of wat je gestemd hebt!

Hij heeft gisteren om Jimbooo gestemd. Of dat zegt hij toch. (ben te tam om alles na te gaan lezen)

Hij heeft op jimboo gestemt als er al een hele hoop stemmen op stonden, zoiets doen de cults natuurlijk nooit... Of jij en hem cult zijn ga ik me nu nog niet over uitspreken.

Nee hij is zich al 2 uur volledig aan het indekken, daarom blijft mij stem ook op hem stem. Jij doet anders ook aardig je best hem te helpen.. cultvriendje?

bij jou staat nu ook een vraagteken...

Vind het wel belachelijk om LIoyd er met die rede uit te stemmen, kies dan voor Jorgy... weten we morgen tenminste hoe het nu daadwerkelijk in elkaar heeft gezeten. De ene dood zal de ander zijn rol verraden. Is speltechnisch een veel betere keus. Maar je speelt natuurlijk liever op 'safe' en red zo je cultvriendje

En wat zegt dat dan ? Dat zegt geen moer gast.

Je kunt simpelweg niet de conclusie trekken van "Ow het gaat tussen deze 2 spelers, is de één burger dan moet de ander wel cult zijn"

Er is altijd de mogelijkheid (en die mogelijkheid is statistisch gezien het grootst) dat het gaat om 2 burgers gaat. De simpele conclusie die je wilt gaan trekken gaat dus niet werken.
Zelfde geld strax voor het "Iedereen die op Alley stemde is cult" . Als het zo makkelijk ging was het spel standaard na 3 a 4 dagen afgelopen.

Jij maakt de grote fout dat als persoon A op B stemt en B blijkt cult dan moet A wel goed zijn, als het spel zo simpel was was er geen enkele moeilijkheid aan om het te spelen.

+1. Ik vind het ook altijd grappig hoe er gegooid wordt met de term "culttrein" vanaf de moment dat er enkele mensen op dezelfde persoon stemmen.

we zien vannacht wel wat er gebeurd:D!

En wat zegt dat dan ? Dat zegt geen moer gast.

Je kunt simpelweg niet de conclusie trekken van "Ow het gaat tussen deze 2 spelers, is de één burger dan moet de ander wel cult zijn"

Er is altijd de mogelijkheid (en die mogelijkheid is statistisch gezien het grootst) dat het gaat om 2 burgers gaat. De simpele conclusie die je wilt gaan trekken gaat dus niet werken.
Zelfde geld strax voor het "Iedereen die op Alley stemde is cult" . Als het zo makkelijk ging was het spel standaard na 3 a 4 dagen afgelopen.

Toch iemand die eens wat nadenkt.

Illoy is gewoon een overduidelijke burger. Het spel interesseert hem geen fl**ker nadat Woopy hem een 'saaie' rol heeft gegeven. Het kan hem geen reet schelen of hij vandaag eruit gaat. Kijk maar naar hoeveel mensen hem verdedigen, lijkt me voldoende bewijs.

Ik stem op Alley en kijk hoeveel commotie en weerstand er is?

Daarom zeg ik. Liever een nutteloze burger eruit dan een actieve burger waar je nog wat aan hebt.

shit ik moet met 5 mins sporten miss ik zeker weer de highlights:(

Je mag het domste smoes ooit vinden, maar ik stem gewoon zelfde als gister, op gevoel. Kan er naast zitten maar vind dat je rare dingen typt.

Er zijn gewoon een paar spelers die ik er graag inhoud totdat ik genoeg redenen zie om op ze te stemmen, en daar zit alley zeker bij.

Ik kan er naast zitten maarja dat kan iedereen.

Gisteren heb je op mij gestemd NADAT ik op jou had gestemd, jij flierenfluiter :roflol:

"Mijn gevoel..." zegt'ie dan :D

Er is zoveel commotie omdat je argumenten op niets trekken en natuurlijk gaat alleycat zichzelf gaan verdedigen. Jammerlijke is dat jij zoveel stemmen met je meekrijgt.

Als ik veel stemmen meekrijg, is dat omdat er meer logica in zit dan jij denkt. Vraag me af wanneer jij dat eens gaat inzien. Ze volgen voor een reden. (Tenzij enkel cults me volgen, uiteraard.)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:23 ----------

shit ik moet met 5 mins sporten miss ik zeker weer de highlights:(

Laat je stem gewoon staan. Ik geef morgen wel de highlights ;)

Gisteren heb je op mij gestemd NADAT ik op jou had gestemd, jij flierenfluiter :roflol:

"Mijn gevoel..." zegt'ie dan :D

Als ik veel stemmen meekrijg, is dat omdat er meer logica in zit dan jij denkt. Vraag me af wanneer jij dat eens gaat inzien. Ze volgen voor een reden. (Tenzij enkel cults me volgen, uiteraard.)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:23 ----------

Laat je stem gewoon staan. Ik geef morgen wel de highlights ;)

Dit kan misschien nog waar zijn. Alleycat heeft al jouw argumenten tot nu toe al succesvol kunnen weerleggen en toch krijg je nog mensen mee.

Als alleycat geen cult is pleeg ik gewoon zelfmoord en doe ik niet meer mee met deze game :)

Dit kan misschien nog waar zijn. Alleycat heeft al jouw argumenten tot nu toe al succesvol kunnen weerleggen en toch krijg je nog mensen mee.

Als alleycat geen cult is pleeg ik gewoon zelfmoord en doe ik niet meer mee met deze game :)

Dat zou flauw zijn.

Hoewel ik Alley nog steeds verdenk, is Jorgy wel héél erg zeker van zijn zaak. Gevaarlijk spel vind ik. Als Alley dan toch een burger zou zijn, is Jorgy wel verdacht.

pff:roflol: En wat zegt "het volgen met een reden dan? ".. Niks namelijk.. Kom op Jorgy je speelt dit spel lang genoeg mee om te weten dat er een hoop burgers tussen zitten die meestemmen omdat ze waarschijnlijk geen idee hebben op wie ze moeten stemmen en dan maar de massa volgt of simpekweg te lui zijn om comments terug te lezen en daardoor de massa volgen.

Mooi, ik zal hetzelfde doen als hij geen cult is, deal?

Dat zou flauw zijn.

Hoewel ik Alley nog steeds verdenk, is Jorgy wel héél erg zeker van zijn zaak. Gevaarlijk spel vind ik. Als Alley dan toch een burger zou zijn, is Jorgy wel verdacht.

Heb al meerdere keren gezegd dat ik dat niet ben ;)

Maar nogmaals, het is het enige waarin ik logica zie. Aangezien niemand met iets anders komt, maar enkel debatteert over de al dan niet cultheid van Alley, is er ergens een snaar geraakt.

Terug
Naar boven