MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat

sorry vriend :( proof me wrong

En dit betekent? No offence, maar vele van jullie begrijpen niet dat er gewoon iemand VERMOORD wordt.
Wat meer nadenken bij een stem kan geen kwaad lijkt me.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:55 ----------

in b 4 wanhopige red jezelf pogingen..:coffeepc:

Dat je met Jimbooo goed zat is je nu al naar je hoofd gestegen.

klopt dat ik gister vrij inactief was maar heb mij 'smiddags gewoon aangemeld in zoals duidelijk is, is dit mijn eerste keer.

alleycat

Laatst bewerkt:
En dit betekent? No offence, maar vele van jullie begrijpen niet dat er gewoon iemand VERMOORD wordt.

Tegen Illoy is dan wel een goede uitleg?

Vind het allebei maar niets, maar ik ben meer overtuigd van Alley, ook al simpel omdat daar wel veel weerstand bij is.

Lloyd en Vincenzio zijn gevolgd. Vast allebei cult. En Supersized leeft een beetje in zijn eigen wereldje.

Lloydatoni, volgt veel te makkelijk op mij en was gisteren inderdaad vrij stil. Bovendien stemt Unknown ook op hem en dat moet toch wat mensen aan het denken zetten.

En wat heeft dat er mee te maken? Dat Unknown ook op hem stemt? Akkoord dat hij vaak een goede speler is, maar hij was de laatste dagen niet echt actief dus vind dit best maar een zwakke redenering. Zeker van een ervaren speler als jij.

klopt dat ik gister vrij inactief was maar heb mij 'smiddags gewoon aangemeld in zoals duidelijk is, is dit mijn eerste keer. ik snap alleen niet waarom je je aan mij irriteert, komt dat niet door t andere topic:D?
Je verwart me met een ander. Ik erger me niet aan je hoor, ik sta vooralsnog volkomen onverschillig tegenover je.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:01 ----------

Vind het allebei maar niets, maar ik ben meer overtuigd van Alley, ook al simpel omdat daar wel veel weerstand bij is.
De man die de stemming tegen mij vanaf het begin aanvoert gaat nu zeggen dat hij het eigenlijk maar niks vindt ... Had dan gewoon je mond gehouden.

En wat heeft dat er mee te maken? Dat Unknown ook op hem stemt? Akkoord dat hij vaak een goede speler is, maar hij was de laatste dagen niet echt actief dus vind dit best maar een zwakke redenering. Zeker van een ervaren speler als jij.
Jouw redeneringen naar mij zijn daarentegen ijzersterk.

Lloyd en Vincenzio zijn gevolgd. Vast allebei cult. En Supersized leeft een beetje in zijn eigen wereldje.

Waarom Diaephi op me stemt is me ook niet helemaal duidelijk. Maar hemzelf ook niet geloof ik.
Ik heb gestemd op Basjas, alleen Wauter is gevolgd en dat was niet genoeg. Vreemd, als ik cult zou zijn, zou ik toch samenwerken met anderen, ofniet?

Elk argument dat tegen mij op gaat gaat ook tegen jou op. Maar dat maakt je geen cult, gewoon een burger met een grote bek.

Lloydatoni, volgt veel te makkelijk op mij en was gisteren inderdaad vrij stil. Bovendien stemt Unknown ook op hem en dat moet toch wat mensen aan het denken zetten.

Tactisch om op hem te stemmen, zo maak je natuurlijk nog kans :rolleyes:

Het ziet er naar uit dat Alley eruit gaat.. of iedereen moet nu drastisch zijn stem gaan veranderen.
Morgen zullen jullie mij allemaal aanbidden...:bow:

Alley is mijn homeboy en daar stem ik niet zomaar op.
Vind de redenen totaal niet overtuigend.

Blijf bij
Jorgyboy

En waarom speel je zo IMBA?

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 18:55 ----------

Dat je met Jimbooo goed zat is je nu al naar je hoofd gestegen.

ja dude ik weet het ook niet wtf, ga zo nog ff lezen. Maak misschien nog liever een random nutteloze stem....

Zoals je nu bezig bent mag hij dat van mij gerust zeggen.

Uiteraard want met zijn allen in een treintje achter Unknown lopen is wel slim.

Niet dat ik zeg dat Illoy geen cult kan zijn, maar kijk hoeveel commotie? Is enkel maar omdat we iets op het spoor zijn.

Dat Alley zelfs niet op jouw wilt stemmen, zelfs maar om zichzelf te redden is voor mij een extra teken.

En dat Penose nu simpel het topic binnenkomt en met de domste smoes ooit toch op mij komt stemmen maakt het alleen maar sterker :o

Tegen Illoy is dan wel een goede uitleg?

1dag
En nee er bestaat nog geen "goede" uitleg. Het is nu min of meer nog steeds een grote gok. Echter zoals ik al zei bied Lloy met z'n stem totaal geen toegevoegde waarde.
Hij kijkt niet wie wie stemt, neemt niet de moeite om bepaalde zaken terug te lezen en komt letterlijk met :
"Alleycat dan maar". Als Lloyd eruit stemmen de enige redding is voor Alley heb ik er liever een mogelijke burger uit die alleen meestemt dan iemand die beredeneert, linken probeert te leggen en aan de hand daarvan z'n stem uit brengt.

Feit is mocht Alley burger zijn, dan is dat een groter verlies dan dat we Lloyd eruit zouden stemmen en hij burger zou zijn.

Tactisch om op hem te stemmen, zo maak je natuurlijk nog kans :rolleyes:

Wat verwacht je ? Dat ie niks doet en wacht tot ie doodgaat?

Jij gaat zo hard met je ego tegen een muur lopen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:06 ----------

Zoals je nu bezig bent mag hij dat van mij gerust zeggen.

Of ik nou goed of fout zit, na vndaag zal er toch een hoop blijken.
Ook al zou ik fout zitten, ik word dan toch niet als cult verdacht.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:11 ----------

1dag
En nee er bestaat nog geen "goede" uitleg. Het is nu min of meer nog steeds een grote gok. Echter zoals ik al zei bied Lloy met z'n stem totaal geen toegevoegde waarde.
Hij kijkt niet wie wie stemt, neemt niet de moeite om bepaalde zaken terug te lezen en komt letterlijk met :
"Alleycat dan maar". Als Lloyd eruit stemmen de enige redding is voor Alley heb ik er liever een mogelijke burger uit die alleen meestemt dan iemand die beredeneert, linken probeert te leggen en aan de hand daarvan z'n stem uit brengt.

Feit is mocht Alley burger zijn, dan is dat een groter verlies dan dat we Lloyd eruit zouden stemmen en hij burger zou zijn.

Wat verwacht je ? Dat ie niks doet en wacht tot ie doodgaat?

Nee hij is zich al 2 uur volledig aan het indekken, daarom blijft mij stem ook op hem stem. Jij doet anders ook aardig je best hem te helpen.. cultvriendje?

bij jou staat nu ook een vraagteken...

Vind het wel belachelijk om LIoyd er met die rede uit te stemmen, kies dan voor Jorgy... weten we morgen tenminste hoe het nu daadwerkelijk in elkaar heeft gezeten. De ene dood zal de ander zijn rol verraden. Is speltechnisch een veel betere keus. Maar je speelt natuurlijk liever op 'safe' en red zo je cultvriendje

Laatst bewerkt:
Uiteraard want met zijn allen in een treintje achter Unknown lopen is wel slim.

Niet dat ik zeg dat Illoy geen cult kan zijn, maar kijk hoeveel commotie? Is enkel maar omdat we iets op het spoor zijn.

Dat Alley zelfs niet op jouw wilt stemmen, zelfs maar om zichzelf te redden is voor mij een extra teken.

En dat Penose nu simpel het topic binnenkomt en met de domste smoes ooit toch op mij komt stemmen maakt het alleen maar sterker :o

Zal wel nog duidelijk worden.

Je verwart me met een ander. Ik erger me niet aan je hoor, ik sta vooralsnog volkomen onverschillig tegenover je.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:01 ----------

De man die de stemming tegen mij vanaf het begin aanvoert gaat nu zeggen dat hij het eigenlijk maar niks vindt ... Had dan gewoon je mond gehouden.

Jouw redeneringen naar mij zijn daarentegen ijzersterk.

excuus inderdaad.

Of ik nou goed of fout zit, na vndaag zal er toch een hoop blijken.
Ook al zou ik fout zitten, ik word dan toch niet als cult verdacht.

Ben jij nu jezelf al aan het indekken als alleycat burger blijkt te zijn? Jij hebt staalhard samen met jorgyboy samengewerkt om hem eruit te krijgen... Waarom zou jij niet als cult kunnen verdacht worden?

1dag

Illoy is gewoon een overduidelijke burger. Het spel interesseert hem geen fl**ker nadat Woopy hem een 'saaie' rol heeft gegeven. Het kan hem geen reet schelen of hij vandaag eruit gaat. Kijk maar naar hoeveel mensen hem verdedigen, lijkt me voldoende bewijs.

Ik stem op Alley en kijk hoeveel commotie en weerstand er is?

Vind het wel belachelijk om LIoyd er met die rede uit te stemmen, kies dan voor Jorgy... weten we morgen tenminste hoe het nu daadwerkelijk in elkaar heeft gezeten. De ene dood zal de ander zijn rol verraden. Is speltechnisch een veel betere keus.

Jij maakt de grote fout dat als persoon A op B stemt en B blijkt cult dan moet A wel goed zijn, als het spel zo simpel was was er geen enkele moeilijkheid aan om het te spelen.

Terug
Naar boven