Orgineel leest mee maar doet geen ****.
Penose stemt enkel op mij omdat ik er gisteren op heb gestemd.
z1000 speelt niet mee.
Whami lult enkel maar wat.
Illoy ... tjah ... zal morgen (als zelfmoord niet mag) wel volgen als je wil.
Nee want ik ga morgen geen hele spelronde verspillen om een inactieveling eruit te smijten.
Lloyd vind ik nu een optie omdat er haast geen andere mogelijkheid is.
Hier de stemmen voor het overzicht met "reden".
Jorgyboy AlleyCat
REDEN: Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.
Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.
Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.
Lijkt me duidelijk.
Alley Cat
Vincenzio Alleycat
REDEN:
Ik ga mee op alley cat.
Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.
Wauter Basjas
Heb zo ondertussen wel genoeg van je beschuldigingen zonder één echt argument wat me doet vermoeden dat je meer weet dan je wilt prijsgeven.
Basjas101
Weightboy Basjas
basjas101
Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..
Whami Weightboy Jorgyboy
Ik heb niet alles gevolgd
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.
Doe maar Jorgyboy
Mijn reden? Sinds wanneer stemt men in weerwolf met een goede reden?
Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.
ImBAatWork z1000
Ik ga maar weer met dezelfde reden als gisteren opZ1000.
Maar gezien jullie liever met zijn allen de kop in het zand steken en elkaar beschuldigen zonder gegronde reden zal ik er wel weer alleen voor staan.
Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.
JorgyboyAlleycat
Opnieuw, voor beide, het maakte me niet uit wie er uit ging, maar omdat ik er weinig verdediging kwam op Jimbooo, ging ik ervan uit dat hij burger was. Daarom vroeg ik, rond 17u ofzo (??), of we niet beter iemand anders konden nemen. Daar kwam geen reactie op. Tot 5 voor 22u. Dan stem je enkel omdat je niet wilt dat Jimbooo eruit gaat. Als het je niet zou uitmaken, zou je niet stemmen zoals de rest, of op iemand waar nog geen enkele stem op stond.
Anyway, we kunnen hierover blijven mekkeren.
We hadden gisteren allemaal geen clue wie er goed of wie er slecht was.
Ik heb reeds gezegd waarom ik op jullie stem en zal dit nu herhalen voor de laatste keer:
Alley Cat en Wauter hebben beide iets voor 22u gestemd op BasJas. Lijkt me enkel als je echt wilt dat Jimbooo erin blijft. Is fout uitgedraaid, maar de poging telt. Ik riskeer dan ook om één van hen twee eruit te kegelen.
Als ik fout ben, so be it, ik zie momenteel neits beters. Tenzij iemand met een hint afkomt, dan wil ik uiteraard wisselen.
lloydatoni Alleycat
alley cat dan maar he
SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel
Alley Cat
BiobeastLloydatoni
Ik blijf bij mijn stem op lloydatoni net als gisteren, zoals t verhaal zegt, hebben de cults niet echt veel gedaan. T kunnen zo meer spelers zijn, maar neem de gok op lloyd.
DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen
for now alleycat