XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Dat zou flauw zijn.

Hoewel ik Alley nog steeds verdenk, is Jorgy wel héél erg zeker van zijn zaak. Gevaarlijk spel vind ik. Als Alley dan toch een burger zou zijn, is Jorgy wel verdacht.

Klopt en zo raken we zometeen in een vicieuze cirkel waarbij de kans dat het om burgers gaat het grootst is en de cults kunnen toekijken. Well done.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:30 ----------

Maar nogmaals, het is het enige waarin ik logica zie. Aangezien niemand met iets anders komt, maar enkel debatteert over de al dan niet cultheid van Alley, is er ergens een snaar geraakt.

Noem maar een andere optie dan.

pff:roflol: En wat zegt "het volgen met een reden dan? ".. Niks namelijk.. Kom op Jorgy je speelt dit spel lang genoeg mee om te weten dat er een hoop burgers tussen zitten die meestemmen omdat ze waarschijnlijk geen idee hebben op wie ze moeten stemmen en dan maar de massa volgt of simpekweg te lui zijn om comments terug te lezen en daardoor de massa volgen.

Jah brah, dat weet ik, maar de meesten die jou volgen, volgen jou enkel en alleen omdat je meestal goed bent in dit spel en dat vind ik persoonlijk dan weer te weinig om je te volgen.

Heb je reeds gezegd wat ik van Illoy vind.

En voor de rest komt er niemand naar voor, dus blijf ik bij Alley, simpel.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:31 ----------

Ik hoop echt dat je een man van je woord bent want hierop heb ik je nu te pakken.

Als het mag van Woopy, is het goed van mij.

Jah brah, dat weet ik, maar de meesten die jou volgen, volgen jou enkel en alleen omdat je meestal goed bent in dit spel en dat vind ik persoonlijk dan weer te weinig om je te volgen.

Heb je reeds gezegd wat ik van Illoy vind.

En voor de rest komt er niemand naar voor, dus blijf ik bij Alley, simpel.

Je hoeft me niet te volgen, kom zelf maar met een andere optie.

Ben jij nu jezelf al aan het indekken als alleycat burger blijkt te zijn? Jij hebt staalhard samen met jorgyboy samengewerkt om hem eruit te krijgen... Waarom zou jij niet als cult kunnen verdacht worden?

Als ik eerlijk moet zijn maakt het mij helemaal niet uit als Jorgy eruit gaat of niet, als hij eruit gaat dan is het toch ook meteen duidelijk wat de rol van Alley en aanhangers is?

Ik heb op Jimboo gestemt, waarom zou een cult dat in de eerste ronde doen?

Maar ik loop niet vooruit op de zaken, dus ik hoef mij niet in te dekken. Het zal niet nodig zijn :rolleyes:

Als ik eerlijk moet zijn maakt het mij helemaal niet uit als Jorgy eruit gaat of niet, als hij eruit gaat dan is het toch ook meteen duidelijk wat de rol van Alley en aanhangers is?

Ik heb op Jimboo gestemt, waarom zou een cult dat in de eerste ronde doen?

Maar ik loop niet vooruit op de zaken, dus ik hoef mij niet in te dekken. Het zal niet nodig zijn :rolleyes:

Als hij een burger is, dan is er nog niets duidelijk.

Lloyd omdat hij geen moer toevoegt.
Dat vind ik momenteel de meeste veilige keuze. Er zijn best wat speciale rollen: Kok, jager, toerist, shaolin, zombiehunter etc. En ben bang dat indien ik voor een actievere ga, je een goede te pakken hebt met een belangrijke rol.

Maar ik zal de stemmingen teruglezen. Ik kom er nog wel op terug.

Gisteren heb je op mij gestemd NADAT ik op jou had gestemd, jij flierenfluiter :roflol:

"Mijn gevoel..." zegt'ie dan :D

Als ik veel stemmen meekrijg, is dat omdat er meer logica in zit dan jij denkt. Vraag me af wanneer jij dat eens gaat inzien. Ze volgen voor een reden. (Tenzij enkel cults me volgen, uiteraard.)

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:23 ----------

Laat je stem gewoon staan. Ik geef morgen wel de highlights ;)

lul niet kijk maar even op deze pagina.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f62/forumgame-23-meer-wit-350679/index20.html#post8071937

Zal je zien wie eerst op wie stemt.

Grappemaker.

En wat zegt dat dan ? Dat zegt geen moer gast.

Je kunt simpelweg niet de conclusie trekken van "Ow het gaat tussen deze 2 spelers, is de één burger dan moet de ander wel cult zijn"

Er is altijd de mogelijkheid (en die mogelijkheid is statistisch gezien het grootst) dat het gaat om 2 burgers gaat. De simpele conclusie die je wilt gaan trekken gaat dus niet werken.
Zelfde geld strax voor het "Iedereen die op Alley stemde is cult" . Als het zo makkelijk ging was het spel standaard na 3 a 4 dagen afgelopen.

Zo zit het dus niet, ik zie er een paar wanhopig de ander proberen te redden.. dat is de achterliggende gedachte ;)

Orgineel leest mee maar doet geen ****.

Penose stemt enkel op mij omdat ik er gisteren op heb gestemd.

z1000 speelt niet mee.

Whami lult enkel maar wat.

Illoy ... tjah ... zal morgen (als zelfmoord niet mag) wel volgen als je wil.

Wat zegt dat dan? Waarom zou het niet tussen 2 burgers kunnen gaan?

z1000 speelt niet mee.

Wat lul je nou man. Sommige werken en hebben niet te veel tijd. Ik heb gestemd op een of andere idioot die denkt alles te kennen.

wat is een iloy

z1000 speelt niet mee.

Nee want ik ga morgen geen hele spelronde verspillen om een inactieveling eruit te smijten.
Lloyd vind ik nu een optie omdat er haast geen andere mogelijkheid is.

Hier de stemmen voor het overzicht met "reden".

Jorgyboy  AlleyCat

REDEN: Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat

Vincenzio  Alleycat

REDEN:
Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Wauter  Basjas
Heb zo ondertussen wel genoeg van je beschuldigingen zonder één echt argument wat me doet vermoeden dat je meer weet dan je wilt prijsgeven.

Basjas101

Weightboy Basjas
basjas101

Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..

Whami Weightboy Jorgyboy
Ik heb niet alles gevolgd
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.

Doe maar Jorgyboy
Mijn reden? Sinds wanneer stemt men in weerwolf met een goede reden?

Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

ImBAatWork z1000
Ik ga maar weer met dezelfde reden als gisteren opZ1000.
Maar gezien jullie liever met zijn allen de kop in het zand steken en elkaar beschuldigen zonder gegronde reden zal ik er wel weer alleen voor staan.

Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

JorgyboyAlleycat
Opnieuw, voor beide, het maakte me niet uit wie er uit ging, maar omdat ik er weinig verdediging kwam op Jimbooo, ging ik ervan uit dat hij burger was. Daarom vroeg ik, rond 17u ofzo (??), of we niet beter iemand anders konden nemen. Daar kwam geen reactie op. Tot 5 voor 22u. Dan stem je enkel omdat je niet wilt dat Jimbooo eruit gaat. Als het je niet zou uitmaken, zou je niet stemmen zoals de rest, of op iemand waar nog geen enkele stem op stond.
Anyway, we kunnen hierover blijven mekkeren.

We hadden gisteren allemaal geen clue wie er goed of wie er slecht was.
Ik heb reeds gezegd waarom ik op jullie stem en zal dit nu herhalen voor de laatste keer:
Alley Cat en Wauter hebben beide iets voor 22u gestemd op BasJas. Lijkt me enkel als je echt wilt dat Jimbooo erin blijft. Is fout uitgedraaid, maar de poging telt. Ik riskeer dan ook om één van hen twee eruit te kegelen.

Als ik fout ben, so be it, ik zie momenteel neits beters. Tenzij iemand met een hint afkomt, dan wil ik uiteraard wisselen.

lloydatoni  Alleycat
alley cat dan maar he

SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel

Alley Cat

BiobeastLloydatoni
Ik blijf bij mijn stem op lloydatoni net als gisteren, zoals t verhaal zegt, hebben de cults niet echt veel gedaan. T kunnen zo meer spelers zijn, maar neem de gok op lloyd.

DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat

Terug
Naar boven