MuscleMeat

Forumgame 23: Nog meer wit!

Jah brah, dat weet ik, maar de meesten die jou volgen, volgen jou enkel en alleen omdat je meestal goed bent in dit spel en dat vind ik persoonlijk dan weer te weinig om je te volgen.

Heb je reeds gezegd wat ik van Illoy vind.

En voor de rest komt er niemand naar voor, dus blijf ik bij Alley, simpel.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:31 ----------

Als het mag van Woopy, is het goed van mij.

Ik ben bereid om voor mij geliefde Alleycat te sterven hoor:), jij duidelijk niet en daarom slaan je argumenten ook op geen hol.

Als je gewoon niet meespeelt en stem word je er sowieso uitgeschreven.

Als ik eerlijk moet zijn maakt het mij helemaal niet uit als Jorgy eruit gaat of niet, als hij eruit gaat dan is het toch ook meteen duidelijk wat de rol van Alley en aanhangers is?

Ik heb op Jimboo gestemt, waarom zou een cult dat in de eerste ronde doen?

Maar ik loop niet vooruit op de zaken, dus ik hoef mij niet in te dekken. Het zal niet nodig zijn :rolleyes:

Je denkt echt nog altijd dat burgers alleen maar op cults stemmen en cults alleen maar op burgers. Als alleycat goed blijkt te zijn zullen daar echt niet alleen maar cults tussen zitten maar ook burgers die flauw spelen. Je maakt je echt wel heel verdacht.

Nee want ik ga morgen geen hele spelronde verspillen om een inactieveling eruit te smijten.
Lloyd vind ik nu een optie omdat er haast geen andere mogelijkheid is.

Hier de stemmen voor het overzicht met "reden".

Jorgyboy  AlleyCat

REDEN: Basjas was gisteren helemaal niet inactief, maar heeft meerdere domme vragen gesteld. De uitleg van Alley Cat is dus gelul.

Voor de rest ging iedereen op iedereen, alleen waren deze 2 de enige die samen op Basjas gingen. Kan toeval zijn, kan cult-gedrag zijn.

Anyway, je mag op mij komen als je wil, maar zorg dan wel dat je een goede reden hebt én dat je het spel graag snel ten einde wilt hebben. Ik was net zoals iedereen ervan overtuigd dat we weeral twee burgers hadden in de eerste ronde. Er kwam amper verdediging van jimbooo, behalve de baardenhint waarvan ik niet overtuigd was, maar rarara: Alley Cat wel.

Lijkt me duidelijk.

Alley Cat

Vincenzio  Alleycat

REDEN:
Ik ga mee op alley cat.

Ben overigens nu op school en ben er pas rond 9 uur weer.

Wauter  Basjas
Heb zo ondertussen wel genoeg van je beschuldigingen zonder één echt argument wat me doet vermoeden dat je meer weet dan je wilt prijsgeven.

Basjas101

Weightboy Basjas
basjas101

Verschrikkelijke attitude, plus een newb dus die hebben we als burgers toch niet nodig..

Whami Weightboy Jorgyboy
Ik heb niet alles gevolgd
Ik ben 100% zeker dat weightboy cult is. Ya really. Zo niet pleeg ik zelfmoord.

Doe maar Jorgyboy
Mijn reden? Sinds wanneer stemt men in weerwolf met een goede reden?

Krimlo Alleycat
Ik zou wel kunnen geloven dan Alley Cat cult is, of hij zat gewoon fout, kan natuurlijk ook. Voor nu ga ik maar op Alley Cat.

ImBAatWork z1000
Ik ga maar weer met dezelfde reden als gisteren opZ1000.
Maar gezien jullie liever met zijn allen de kop in het zand steken en elkaar beschuldigen zonder gegronde reden zal ik er wel weer alleen voor staan.

Fabulaactaest Alley
Alley Cat (voorlopig) door heel dat Basjas gedoe. Ik vind het verdacht dat enkele mensen mee op Basjas willen stemmen. Hij lijkt namelijk totaal niet verdacht, hij stelde gewoon beginnersvragen.

JorgyboyAlleycat
Opnieuw, voor beide, het maakte me niet uit wie er uit ging, maar omdat ik er weinig verdediging kwam op Jimbooo, ging ik ervan uit dat hij burger was. Daarom vroeg ik, rond 17u ofzo (??), of we niet beter iemand anders konden nemen. Daar kwam geen reactie op. Tot 5 voor 22u. Dan stem je enkel omdat je niet wilt dat Jimbooo eruit gaat. Als het je niet zou uitmaken, zou je niet stemmen zoals de rest, of op iemand waar nog geen enkele stem op stond.
Anyway, we kunnen hierover blijven mekkeren.

We hadden gisteren allemaal geen clue wie er goed of wie er slecht was.
Ik heb reeds gezegd waarom ik op jullie stem en zal dit nu herhalen voor de laatste keer:
Alley Cat en Wauter hebben beide iets voor 22u gestemd op BasJas. Lijkt me enkel als je echt wilt dat Jimbooo erin blijft. Is fout uitgedraaid, maar de poging telt. Ik riskeer dan ook om één van hen twee eruit te kegelen.

Als ik fout ben, so be it, ik zie momenteel neits beters. Tenzij iemand met een hint afkomt, dan wil ik uiteraard wisselen.

lloydatoni  Alleycat
alley cat dan maar he

SupersizedAlley
Bij deze nog even officieel

Alley Cat

BiobeastLloydatoni
Ik blijf bij mijn stem op lloydatoni net als gisteren, zoals t verhaal zegt, hebben de cults niet echt veel gedaan. T kunnen zo meer spelers zijn, maar neem de gok op lloyd.

DiaephiAlleycat
ik vind de hoeveelheid weerstand ook wel iets om over te zeggen

for now alleycat

Quote voor degene die het nog niet gezien hebben. Misschien overtuigd het sommige van jullie je stem te wijzigen.

Je denkt echt nog altijd dat burgers alleen maar op cults stemmen en cults alleen maar op burgers. Als alleycat goed blijkt te zijn zullen daar echt niet alleen maar cults tussen zitten maar ook burgers die flauw spelen. Je maakt je echt wel heel verdacht.

Dan stem je toch op mij? Bring it ;)

Imo gewoon een burger die lijdt aan wat zelfoverschatting. Kun je nu al afschrijven voor de rest van het spel.

hou het netjes kerel, het is maar een spelletje...

Nee, dat is het al lang niet meer :roflol:

Ik ben bereid om voor mij geliefde Alleycat te sterven hoor:), jij duidelijk niet en daarom slaan je argumenten ook op geen hol.

Als je gewoon niet meespeelt en stem word je er sowieso uitgeschreven.

Waarom zou ik voor Alley willen sterven? Ik zeg enkel dat als hij burger is, Woopy mij er ook mag uitschrijven.

Ja inderdaad kijk maar even goed op die pagina. Zie je dat ik eerst op jouw stem en jij daarna op mij.

Voor sommige onder ons moet je er echt een tekening bij maken hé?

Je zegt een hele dag amper iets, ik zeg er wat van en haal aan dat we misschien op jou moeten stemmen en BAM, daar komt jouw stem op mij. Lijkt mij dat ik eerst naar jou kwam. Simpele :rolleyes:

Imo gewoon een burger die lijdt aan wat zelfoverschatting. Kun je nu al afschrijven voor de rest van het spel.

Gedeeltelijk gelijk..

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:46 ----------

Hij weet jij dit zo zeker? Ik ben er zeker van dat hij burger is en wil er zelfmoord aan vasthangen ter bevestiging dat hij sowieso burger is.

Die vraag kunnen we ook omdraaien..

Dan stem je toch op mij? Bring it ;)

Als ik stem op iemand probeer ik dat met reden te doen. Ik ga niet zomaar in het wilde weg stemmen zoals jij op jorgyboy met argumenten die op geen hol slagen.

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:47 ----------

Dit is wel duidelijk nu. Ongeacht cult of burger, slecht spelen doet hij al sowieso.

Derde aantoonbare leugen van Jorgyboy al vandaag. Maar goed, kennelijk tilt men daar niet zo zwaar aan.

Ik wil best wijzigen van stem naar Jorgy hoor, geen probleem.

Enige nadeel is dat de meeste de twijfels hebben bij jouw rol. Indien Jorgyboy burger blijkt te zijn is de kans dat jij er morgen uitvliegt best groot en verliezen we 2 burgers.
Wil her risico best nemen ?

@ Jorgyboy.
Geen andere opties dan Alley?
Lloyd, z1000, Krimlooo?

Gedeeltelijk gelijk..

---------- Post toegevoegd 15 October 2013 om 19:46 ----------

Die vraag kunnen we ook omdraaien..

Kun je niet lezen, als alleycat burger is wat ik al zolang beweer stop ik gewoon met deze game en pleeg ik zelfmoord. Ben jij zo zeker van je stuk?:)

poekachoeeeee!!

:zuip:

Derde aantoonbare leugen van Jorgyboy al vandaag. Maar goed, kennelijk tilt men daar niet zo zwaar aan.

Leugen?

1) ik heb gezegd dat we misschien op Penose moeten stemmen. 2 min later stemt hij zonder enige overtuiging op mij. Lijkt me duidelijk dat ik eerst was met een verdenking naar hem. Hoe moeilijk is het voor sommige, man man man.

2) Dat ik hoopte dat het rond 17u was en niet 21u was geen leugen, maar een 'honest mistake'. Had gehoopt dat het vroeger was.

3) Geen idee waarover je het nog hebt?

En dat men daar niet zwaar aan tilt is ****ing logisch, omdat ik gisteren als enige op penose heb gestemd :roflol: Tenzij ik de enige cult nog ben van het spel :eek:

Terug
Naar boven