- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben je dan bij bescherming van de jager terwijl je bij de kok zit beschermt voor de zombie en de yeti?

Oké boys, wie moet ik nu vannacht beschermen? Penose of Unknown? Snap der geen k*t meer van.

Sorry Penose, maar ik heb woopy erover gepmed, hij had er niks tegen in te brengen. In de regels staat ook niks over het vermelden van iemand anders zijn rol. Maar he, ik ben dood. Groetjes.
Sorry Penose, maar ik heb woopy erover gepmed, hij had er niks tegen in te brengen. In de regels staat ook niks over het vermelden van iemand anders zijn rol. Maar he, ik ben dood. Groetjes.
Maar langs een kant is dat natuurlijk ook het gevaar van de kok als die een cult uitnodigt.Nadat je er uitgestemd bent, mag het volgens de regels dan weer niet. Maar je was net voor het verhaal, dus kan er weinig over zeggen.
Of het erg netjes/sportief is, is dan weer een ander verhaalMaar langs een kant is dat natuurlijk ook het gevaar van de kok als die een cult uitnodigt.

Niet nodig, als Penose mij uitnodigt ben ik zoiezo niet thuis, dus indien Yeti voor mij gaat staat ie voor een leeg huis.
Of hij moet tegen Woopy kunnen zeggen dat ie naar Penose z'n huis wilt om mij te vermoorden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk![]()
Niet nodig, als Penose mij uitnodigt ben ik zoiezo niet thuis, dus indien Yeti voor mij gaat staat ie voor een leeg huis.
Of hij moet tegen Woopy kunnen zeggen dat ie naar Penose z'n huis wilt om mij te vermoorden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk![]()
Of Lloyd cult is ja of nee mag je zelf achter komen![]()
Je moet vooral alles zo open en bloot neerzetten -.-
Nu zijn Yeti's niet de slimste wezens op aarde, maar dit gaat wel heel ver
Je moet vooral alles zo open en bloot neerzetten -.-
Nu zijn Yeti's niet de slimste wezens op aarde, maar dit gaat wel heel ver
Moet zeggen dat ik die zin echt een streek voor Jorgy vind.
Maar no worries.
Meneer de powerlifter sleur jij alvast Lloyd mee je graf in ?
En meneer de toerist zou ook Lloyd kunnen nakijken?