XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Ben je dan bij bescherming van de jager terwijl je bij de kok zit beschermt voor de zombie en de yeti?

Oké boys, wie moet ik nu vannacht beschermen? Penose of Unknown? Snap der geen k*t meer van.

Sorry Penose, maar ik heb woopy erover gepmed, hij had er niks tegen in te brengen. In de regels staat ook niks over het vermelden van iemand anders zijn rol. Maar he, ik ben dood. Groetjes.

Jezelf, die vampier gaat jou eens stevig in je poepert bijten :D

---------- Post toegevoegd 16 October 2013 om 22:53 ----------

Sorry Penose, maar ik heb woopy erover gepmed, hij had er niks tegen in te brengen. In de regels staat ook niks over het vermelden van iemand anders zijn rol. Maar he, ik ben dood. Groetjes.

Kon hij wel goed koken?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.288

Nadat je er uitgestemd bent, mag het volgens de regels dan weer niet. Maar je was net voor het verhaal, dus kan er weinig over zeggen.
Of het erg netjes/sportief is, is dan weer een ander verhaal :) Maar langs een kant is dat natuurlijk ook het gevaar van de kok als die een cult uitnodigt.

Nadat je er uitgestemd bent, mag het volgens de regels dan weer niet. Maar je was net voor het verhaal, dus kan er weinig over zeggen.
Of het erg netjes/sportief is, is dan weer een ander verhaal :) Maar langs een kant is dat natuurlijk ook het gevaar van de kok als die een cult uitnodigt.

Dit dus, risico van het vak.

Sja.. normaal mag je dingen die je weet alleen subtiel brengen maar de kok mag je wel voluit benoemen, maar is niet erg hoor komt goed.

Niet nodig, als Penose mij uitnodigt ben ik zoiezo niet thuis, dus indien Yeti voor mij gaat staat ie voor een leeg huis.

Of hij moet tegen Woopy kunnen zeggen dat ie naar Penose z'n huis wilt om mij te vermoorden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk:roflol:

Niet nodig, als Penose mij uitnodigt ben ik zoiezo niet thuis, dus indien Yeti voor mij gaat staat ie voor een leeg huis.

Of hij moet tegen Woopy kunnen zeggen dat ie naar Penose z'n huis wilt om mij te vermoorden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk:roflol:

Je hebt pm.

Je moet vooral alles zo open en bloot neerzetten -.-

Nu zijn Yeti's niet de slimste wezens op aarde, maar dit gaat wel heel ver

Of Lloyd cult is ja of nee mag je zelf achter komen ;)

Moet zeggen dat ik die zin echt een streek voor Jorgy vind.

Maar no worries.
Meneer de powerlifter sleur jij alvast Lloyd mee je graf in ?
En meneer de toerist zou ook Lloyd kunnen nakijken?

Je moet vooral alles zo open en bloot neerzetten -.-

Nu zijn Yeti's niet de slimste wezens op aarde, maar dit gaat wel heel ver

Maakt geen verschil. De kaarten liggen al open op tafel.

De mogelijkheid om mij te killen in een ander z'n huis heeft ie niet, dat zou werkelijk waar nergens op slaan.

Sterk werk van UnknownDBB. Rare post van Krimlo.

Terug
Naar boven