XXL Nutrition

Forumgame 23: Nog meer wit!

Woopy.

Als ik vanavond de Yeti uitnodig om bij me te eten, en hij wilt mij doden wat gebeurd er dan ?

Woopy.

Als ik vanavond de Yeti uitnodig om bij me te eten, en hij wilt mij doden wat gebeurd er dan ?

Misschien kun je de Yeti doordat hij bij je blijft eten, wel gevangen houden in je huisje.
Hij is er immers op mee te eten, niet om midden in de nacht weg te gaan.

Niet nodig, als Penose mij uitnodigt ben ik zoiezo niet thuis, dus indien Yeti voor mij gaat staat ie voor een leeg huis.

Of hij moet tegen Woopy kunnen zeggen dat ie naar Penose z'n huis wilt om mij te vermoorden, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk:roflol:

Even voor de duidelijkheid, als we een slimme jager hebben staat ie vannacht bij de kok. Hebben we een domme jager en een gokkende yeti zijn we jou en de kok kwijt?

Hoop maar dat de jager actief is

Even voor de duidelijkheid, als we een slimme jager hebben staat ie vannacht bij de kok. Hebben we een domme jager en een gokkende yeti zijn we jou en de kok kwijt?

Hoop maar dat de jager actief is

Klopt dat zeiden we ook.:D

Maar dat komt wel goed hopelijk.

Stel de yeti komt waar de jager ook is, ziet de jager de yeti dan?

Je hebt mij er nooit uitgestemd.
Is ook vooral om jou te laten ragen dat ik het doe :roflol:
Idd in vorige games wel mooie kansen laten liggen, maar een cult er uit dobbelen is nog steeds beter dan op je gevoelens spelen (gevoel - gut feel; is niet gelijk aan gevoelens - hoofd willen inslaan).

Penose, aangezien je rol toch al bekend is, wie denk je dat de wolf is?

Mooi! Goed gevonden.

Teruste kinders

:wave2: gast die meekijkt. Toevallig een speler die het topic anoniem wilt bekijken?

De jager zal je wel beschermen hoor

oke

sowieso heb al pm gehad

Ik weet het echt niet man..
Wie denk jij ?

Ook geen idee nog, twijfel tussen een paar mensen.

Diaephi vind ik momenteel verdacht. Van Basjas kan ik mij gewoon niet voorstellen dat hij Yeti of cult is, imo hooguit Zombie.

Lloyd is wel gewoon cult neem ik aan.
Krimlo poste een reactie later een reactie met:

Of Lloyd cult is ja of nee mag je zelf achter komen ;)

Indien je Lloyd erin zou willen luizen zou je geen comment meer plaatsen denk ik, vooral niet nadat je ziet als mensen dat echt gaan geloven.
Ik denk dat deze comment juist bedoeld was om ons toch aan het twijfelen te brengen want die post herinnert je er wel aan dat het een gok blijft omdat de gok is gebaseerd op onze interpretatie van zijn vorige comment.

Dus Lloyd is imo cult en Diaephi vind ik momenteel dus verdacht als Yeti.

Grappig want Diaephi is wel diegene waar mijn gevoel het meest naar wijst ook..

1 gast blijft dit topic bekijken.

Strangeee

Terug
Naar boven