Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook geen idee nog, twijfel tussen een paar mensen.
Diaephi vind ik momenteel verdacht. Van Basjas kan ik mij gewoon niet voorstellen dat hij Yeti of cult is, imo hooguit Zombie.
Lloyd is wel gewoon cult neem ik aan.
Krimlo poste een reactie later een reactie met:
Indien je Lloyd erin zou willen luizen zou je geen comment meer plaatsen denk ik, vooral niet nadat je ziet als mensen dat echt gaan geloven.
Ik denk dat deze comment juist bedoeld was om ons toch aan het twijfelen te brengen want die post herinnert je er wel aan dat het een gok blijft omdat de gok is gebaseerd op onze interpretatie van zijn vorige comment.
Dus Lloyd is imo cult en Diaephi vind ik momenteel dus verdacht als Yeti.

Kunnen we uit t verhaal opmaken dat de yeti orgineel al wilde vermoorden voordat het gedoe met penose kwam en de jager etc? Dan zou t dus iemand zijn die toen niet meer heeft gepost, maar wss wel gestemd.
beetje raar om aan de powerlifter te vragen of ie mij wilt meesleuren. Ben allesbehalve een cult.
supersized , vanwege mijn eerdere post. Hij was op dat moment niet meer online en werd al eerder overduidelijk verdedigd. Eerst omdat hij op Jimbooo stemde, maar de eerste ronde is geluk hebben.
Stemming is afgelopen. Ik weet dat jullie vol ongeduld wachten om te weten te komen wie er uitgestemd is, maar nog even geduld. Ik haast me
Hint: ik moet het nog even natellen om zeker te zijn, maar ik denk dat Krimlo net iets meer stemmen gehaald heeft.
Nacht 3
Afgelopen nacht was een speciaal geval. Nog net voor zijn dood had Krimlo kunnen regelen dat boven de tent van Penose in grote neon letters "KOK" stond. Daarop ontstonden meteen discussies. Er werd nog geopperd om de letters te laten weghalen, maar intussen had toch iedereen ze reeds gezien.
Er werd wat overlegd en er werden beslissingen gemaakt. Penose liep door het tentenkamp met een megafoon en riep "IK NODIG VANNACHT UNKNOWNDBB UIT!!!". Ook de jager liep rond met een megafoon en riep "IK BESCHERM VANNACHT PENOSE EN DUS OOK UNKNOWNDBB!!!".
Het was voor de yeti dus vrij duidelijk. Niet Penose of UnknownDBB aanvallen! Maar dat was niet erg, want hij wou vannacht toch voor Orgineel gaan. Die reïncarnisten bleken lekkere hapjes te zijn. Zeker van zijn stuk dook hij de tent van Orgineel in en voor die laatste het besefte, was hij reeds opgevreten. De reïncarnisten vallen als vliegen, en Orgineel reïncarneert dan ook als malariamug.
Jorgyboy kan deze nacht wel slapen. De walvis in zijn tent (of beter: onder zijn tent) is lekker warm. Pikachu verandert nogmaals van idee en gaat deze nacht Basjas wat irriteren.
Ook de zombie hunter heeft zijn target gekozen. Hij heeft geen zin meer om voorzichtig te zijn, dus gaat hij gewoon naar de tent van zijn target en schiet deze aan flarden. Hij ziet bloed en wat lichaamsdelen, en gaat tevreden terug naar zijn eigen tent.
Vreemd, want de zombie loopt ondertussen gewoon door het dorp. Hij moet blijkbaar geslapen hebben toen Penose met zijn megafoon door het dorp liep, want hij komt aan bij de verlaten tent van UnknownDBB. Weer geen hapje deze nacht.
Orgineel is dood.
Hij was reïncarnist. Hij reïncarneert als malariamug.
Ook hij had immuniteit voor de zombie gewonnen door middel van een achievement.
@ de Zombie dat ie toch mij als target gekozen heeft 
Even wat wild speculeren om te kijken of ik een achievement kan halen
Dit verwijst naar leugenaars in het spel ondanks dat ze niet in de rollen vermeld staan?
Orgineel was een slechte reincarnist? Een malariamug is namelijk best een tyfusbeest in vergelijking met de pikachu en de walvis.
En zombiehunter koos ook voor Orgineel?
En@ de Zombie dat ie toch mij als target gekozen heeft
![]()