MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

Goeie gok. Begint al zoals het vorige spel :D

Ik denk iets over dat het zijn verdiende loon was na de vorige game.

Verdien het ook wel en ben er ook niet echt boos om, alleen jammer dat ik cult ben. Beetje jammer voor mijn teamgenoten, al hebben ze het ook wel zelf gezocht wegens absoluut 0 hulp om me te redden.

Al hoop ik wel dat we nu quitte staan? Heb geen zin om alle komende spellen in de eerste ronde een oorlog te moeten voeren tegen jou en Wauter :o

Go team Wauter!
Go team Alley Cat!

En ik hoop dat dit ook de rest van de cults wakker schudt; als jullie niet actief zijn is het spel lullig dus hef je luie reet op en speel, verdomme!

Verdien het ook wel en ben er ook niet echt boos om, alleen jammer dat ik cult ben. Beetje jammer voor mijn teamgenoten, al hebben ze het ook wel zelf gezocht wegens absoluut 0 hulp om me te redden.

Al hoop ik wel dat we nu quitte staan? Heb geen zin om alle komende spellen in de eerste ronde een oorlog te moeten voeren tegen jou en Wauter :o

Go team Wauter!
Go team Alley Cat!

En ik hoop dat dit ook de rest van de cults wakker schudt; als jullie niet actief zijn is het spel lullig dus hef je luie reet op en speel, verdomme!

Het blijft een spelletje hoor, ik ga niet specifiek op jou stemmen omdat je in de vorige rond een fout maakt.

Go team Wauter!
Go team Alley Cat!

Nou eigenlijk niet, jij stemde mij eruit terwijl ik goed was en ik jou terwijl je slecht was. Mijn actie was dus volledig in lijn met de bedoeling van het spel.

Maar serieus, ik had geen echte wraakgevoelens. Maakte er alleen een grapje over in het begin en dat zal ik volgende games niet meer doen omdat het dan echt in het verleden ligt. Dat ik uiteindelijk op jou stemde in plaats van op Fabula zegt niks, moest kiezen en had niet echt een idee. Verder zit er niks achter.

Morgen op Supersized jongens? :cool:

Nice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!!

Ik ben in op supersized Alley

• Topic Starter Topic Starter
Verhaal nacht 1

Verhaal nacht 1

Sonny Andolini lachte hard om het nieuws wat ie zojuist te horen had gekregen, de soldaat van Henry vermoord door de burgemeester! "Als dat geen nieuws is", riep hij hard door de kamer. Zijn volgelingen volgden hem trouw mee in zijn gelach uit angst dat hij ze voor de haaien zou gooien die ie inmiddels in de tuin had laten zwemmen in het pas aangelegde zwembad,. Hij wilde graag op een James Bond schurk lijken immers.

Hij besloot deze nacht dan ook hard toe te slaan en om een voorbeeld te tonen aan de rest van de wereld vermoorde hij gewoon een burger omdat het kan. De beste man zat gewoon op het stoepje voor zijn huis met zijn vrienden en werd door de Don persoonlijk onder handen genomen net zo lang tot hij overleed.

http://www.youtube.com/watch?v=p5E6FCPyiPs&hd=1

De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd. Het teneergaan van zijn soldaat is een groot gemis en hij besluit wraak te nemen voor zijn geliefde jorgyboy.

Hij besloot de aanstichter van het probleem aan te pakken. In zijn ogen was dit Alley Cat. Hij ging persoonlijk langs om hem es voor altijd goed aan te pakken. Echter aangekomen bij zijn huis staat de politie voor de deur om hem die nacht bescherming te geven.

Hij besloot hierdoor naar huis te gaan.

Sonny daarentegen vierde zijn overwinning met een dieptrieste vrijpartij met een travestiet nadat hij de nodige whisky had gedronken. Hij kon de wereld aan dacht hij, tot hij zag wat 'ze' in huis had voor hem. Hij besloot dat het voor een keer wel kon en ging ervoor.
Wheightboy had in het pua topic over whisky gepost

Krimlo is dood
hij was burger

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 03:16 ----------

Het verhaal over de huurmoordenaar volgt morgen

Laatst bewerkt:
Mooi van de jager, maar ook niet erg verrassend. Vreemd dat Henry dan toch voor iemand als Alley Cat gaat. Mogelijk een speler met nog niet erg veel ervaring?

Redelijk goede nacht dus. Is er iemand die tegen Alley was? Die een reden kan hebben hem eruit te willen?

Sonny daarentegen vierde zijn overwinning met een dieptrieste vrijpartij met een travestiet nadat hij de nodige whisky had gedronken. Hij kon de wereld aan dacht hij, tot hij zag wat 'ze' in huis had voor hem. Hij besloot dat het voor een keer wel kon en ging ervoor.

Ik haat het om te zeggen maar er speelt wel één iemand mee die ik direct aan whisky kan linken :o Sorry behaarde vriend.

Redelijk goede nacht dus. Is er iemand die tegen Alley was? Die een reden kan hebben hem eruit te willen?

In de eerste nacht had ik geen idee, lijkt er op dat ik Jorgy wou beschermen en dat was het ook enigszins. Niet vanwege zijn rol maar gewoon vanwege zijn aanwezigheid in het spel. Vind het een leuke speler om te zien, geeft belachelijke maar toch goed gevonden argumenten, vind het jammer als we zo iemand snel moeten missen. Vind de tip wat betreft de inactiviteit van zijn mede cults ook weer mooi meegenomen. Hierbij valt mij de opmerking van Vincenzio meteen op:

Vincenzio: 'Nice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! '

Ik zie dat hij ook niet op op Jorgy heeft gestemd. Dat zou misschien kunnen betekenen dat hij medecult is, maar aangezien we nu met drie kampen spelen hoeft dit nog niets te zeggen. Dus voor nu nog geen verwijten (wil ik deze keer ook niet te snel mee zijn;)) Maar ik vind het wel een aandachtspunt, met name omdat hij de vorige game ook zo afwezig was terwijl hij cult was.

Verder zijn dit de stemmers op Jorgy

-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy

Als ik goed geteld hebt zijn dit 6 stemmen en er staan er 7 op Jorgy, dus iemand hiervan is de burgemeester.

Tot zo ver mijn bevindingen, heb verder nog geen hints gevonden. Wel credits aan lloyd, tof verhaal ;)

Laatst bewerkt:
In de eerste nacht had ik geen idee, lijkt er op dat ik Jorgy wou beschermen en dat was het ook enigszins. Niet vanwege zijn rol maar gewoon vanwege zijn aanwezigheid in het spel. Vind het een leuke speler om te zien, geeft belachelijke maar toch goed gevonden argumenten, vind het jammer als we zo iemand snel moeten missen. Vind de tip wat betreft de inactiviteit van zijn mede cults ook weer mooi meegenomen. Hierbij valt mij de opmerking van Vincenzio meteen op:

VincenzioNice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! 'Nice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! '

Ik zie dat hij ook niet op op Jorgy heeft gestemd. Dat zou misschien kunnen betekenen dat hij medecult is, maar aangezien we nu met drie kampen spelen hoeft dit nog niets te zeggen. Dus voor nu nog geen verwijten (wil ik deze keer ook niet te snel mee zijn;)) Maar ik vind het wel een aandachtspunt, met name omdat hij de vorige game ook zo afwezig was terwijl hij cult was.

Verder zijn dit de stemmers op Jorgy

-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy

Als ik goed geteld hebt zijn dit 6 stemmen en er staan er 7 op Jorgy, dus iemand hiervan is de burgemeester.

Tot zo ver mijn bevindingen, heb verder nog geen hints gevonden. Wel credits aan lloyd, tof verhaal ;)

Ten eerste zit je fout met je redenering over wie de burgemeester kan zijn aan de hand van de stemming van gisteren en ten tweede, waarom wil je de burgemeester zo graag ontmaskeren?

Iemand net een zwembad aan laten leggen?

Het is nu moeilijker dan verwacht. De henry familie heeft weinig gedaan om jorgy te beschermen dus mogelijk hebben enkelen op een ander persoon gestemd. Bij de jorgy stemmers zitten wss cults van sonny

Ten eerste zit je fout met je redenering over wie de burgemeester kan zijn aan de hand van de stemming van gisteren en ten tweede, waarom wil je de burgemeester zo graag ontmaskeren?

Waarom zit ik fout, heb ik een stem over het hoofd gezien?
In het verhaal staat zelfs 'de soldaat vermoord door de burgemeester' Had het verhaal nog niet gelezen alvorens ik mijn verhaal schreef, beetje nutteloos onderzoek zie ik nu :P

Waarom zou ik de burgemeester niet willen ontmaskeren, hij kan immers beide kanten kiezen?
Als je daarmee wilt suggereren dat ik cult ben, ga je gang. Zonde als ik hierop afgerekend ga worden, probeer het nu juist heel anders te spelen als de vorige game. Ik weet dat je nog wat wrok gevoelens hebt omdat ik je vorige game vroegtijdig heb beïndigd, hoop dat het dit spel niet hoeft te beïnvloeden.

Terug
Naar boven