Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik denk iets over dat het zijn verdiende loon was na de vorige game.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Verdien het ook wel en ben er ook niet echt boos om, alleen jammer dat ik cult ben. Beetje jammer voor mijn teamgenoten, al hebben ze het ook wel zelf gezocht wegens absoluut 0 hulp om me te redden.
Al hoop ik wel dat we nu quitte staan? Heb geen zin om alle komende spellen in de eerste ronde een oorlog te moeten voeren tegen jou en Wauter
Go team Wauter!
Go team Alley Cat!
En ik hoop dat dit ook de rest van de cults wakker schudt; als jullie niet actief zijn is het spel lullig dus hef je luie reet op en speel, verdomme!
Het blijft een spelletje hoor, ik ga niet specifiek op jou stemmen omdat je in de vorige rond een fout maakt.
Nou eigenlijk niet, jij stemde mij eruit terwijl ik goed was en ik jou terwijl je slecht was. Mijn actie was dus volledig in lijn met de bedoeling van het spel.Verdien het ook wel en ben er ook niet echt boos om, alleen jammer dat ik cult ben. Beetje jammer voor mijn teamgenoten, al hebben ze het ook wel zelf gezocht wegens absoluut 0 hulp om me te redden.
Al hoop ik wel dat we nu quitte staan? Heb geen zin om alle komende spellen in de eerste ronde een oorlog te moeten voeren tegen jou en Wauter
Go team Wauter!
Go team Alley Cat!
En ik hoop dat dit ook de rest van de cults wakker schudt; als jullie niet actief zijn is het spel lullig dus hef je luie reet op en speel, verdomme!

Echt niet hoor, in tegenstelling tot vele andere probeer ik dit spelletje serieus te spelen. Iedereen maakt fouten, inclusief ik.

Redelijk goede nacht dus. Is er iemand die tegen Alley was? Die een reden kan hebben hem eruit te willen?
Sonny daarentegen vierde zijn overwinning met een dieptrieste vrijpartij met een travestiet nadat hij de nodige whisky had gedronken. Hij kon de wereld aan dacht hij, tot hij zag wat 'ze' in huis had voor hem. Hij besloot dat het voor een keer wel kon en ging ervoor.
Sorry behaarde vriend.Redelijk goede nacht dus. Is er iemand die tegen Alley was? Die een reden kan hebben hem eruit te willen?
) Maar ik vind het wel een aandachtspunt, met name omdat hij de vorige game ook zo afwezig was terwijl hij cult was. 
In de eerste nacht had ik geen idee, lijkt er op dat ik Jorgy wou beschermen en dat was het ook enigszins. Niet vanwege zijn rol maar gewoon vanwege zijn aanwezigheid in het spel. Vind het een leuke speler om te zien, geeft belachelijke maar toch goed gevonden argumenten, vind het jammer als we zo iemand snel moeten missen. Vind de tip wat betreft de inactiviteit van zijn mede cults ook weer mooi meegenomen. Hierbij valt mij de opmerking van Vincenzio meteen op:
VincenzioNice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! 'Nice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! '
Ik zie dat hij ook niet op op Jorgy heeft gestemd. Dat zou misschien kunnen betekenen dat hij medecult is, maar aangezien we nu met drie kampen spelen hoeft dit nog niets te zeggen. Dus voor nu nog geen verwijten (wil ik deze keer ook niet te snel mee zijn) Maar ik vind het wel een aandachtspunt, met name omdat hij de vorige game ook zo afwezig was terwijl hij cult was.
Verder zijn dit de stemmers op Jorgy
-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy
Als ik goed geteld hebt zijn dit 6 stemmen en er staan er 7 op Jorgy, dus iemand hiervan is de burgemeester.
Tot zo ver mijn bevindingen, heb verder nog geen hints gevonden. Wel credits aan lloyd, tof verhaal![]()
Ten eerste zit je fout met je redenering over wie de burgemeester kan zijn aan de hand van de stemming van gisteren en ten tweede, waarom wil je de burgemeester zo graag ontmaskeren?