XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Waarom zit ik fout, heb ik een stem over het hoofd gezien?
Waarom zou ik de burgemeester niet willen ontmaskeren, hij kan immers beide kanten kiezen?
Als je daarmee wilt suggereren dat ik cult ben, ga je gang. Zonde als ik hierop afgerekend ga worden, probeer het nu juist heel anders te spelen als de vorige game. Ik weet dat je nog wat wrok gevoelens hebt omdat ik je vorige game vroegtijdig heb beïndigd, hoop dat het dit spel niet hoeft te beïnvloeden.

Lloydatoni heeft al met een mooi verhaal vertelt dat de burgemeester voor de kant van de burgers heeft gekozen...

Het is nu moeilijker dan verwacht. De henry familie heeft weinig gedaan om jorgy te beschermen dus mogelijk hebben enkelen op een ander persoon gestemd. Bij de jorgy stemmers zitten wss cults van sonny

en/of burgers, dat is nu het moeilijke aan drie kampen. vind het wel leuker zo!

Lloydatoni heeft al met een mooi verhaal vertelt dat de burgemeester voor de kant van de burgers heeft gekozen...

No shit, zit je nou express zou te bashen? Ik geef toch aan dat ik het verhaal later had gelezen en dat mijn onderzoek dus overbodig was geweest. Verder zeg je dat mijn redenering niet klopt terwijl ik het dus wel bij het rechte eind heb..
Al met al geeft dit wel aan dat ik het nu anders aanpak, en het meer op hints ga doen.
Als je zo wilt blijven kloten dan stem mij gewoon eruit, beetje triest dit.

Laatst bewerkt:
No shit, zit je nou express zou te bashen? Ik geef toch aan dat ik het verhaal later had gelezen en dat mijn onderzoek dus overbodig was geweest. Verder zeg je dat mijn redenering niet klopt terwijl ik het dus wel bij het rechte eind heb..
Al met al geeft dit wel aan dat ik het nu anders aanpak, en het meer op hints ga doen.

Dude, hij heeft gewoon gelijk en je weet het. Jij zegt "waarom zou ik de burgemeester niet willen ontmaskeren, hij kan immers goed of slecht zijn" waarop hij zegt dat in een verhaal staat dat hij goed is. Dan heeft hij toch gewoon een punt, of niet?

Ik wil jou niet kloten, ik wil je gewoon vertellen dat de de burgemeester voor de kant van de burgers heeft gekozen.

Laat ik dan maar weer met de 1e stem van de dag komen : Supersized !

Wat ik zie uit de stemmen van gisteren, is dat enkel Vincenzio niet gestemd heeft. Jorgyboy klaagde dat zijn mede cults niets gedaan hebben om hem te redden. Naar analogie met de eerste ronde van het vorige spel, zou het dus best kunnen dat Vincenzio een van die cults is. Sowieso zijn de mensen die niet gestemd hebben, of die gestemd hebben op iemand die in totaal slechts 1 of 2 stemmen gehaald hebben, verdacht als cult van het Henry kamp, lijkt me.
Dat zijn volgens mij:
- IMBA (stemde Penose, haalde 1 stem)
- Guts (Diaephi, haalde 1 stem)
- Tremendes (Sanca, idem)
- Vincenzio (geen stem)

Wat ik zie uit de stemmen van gisteren, is dat enkel Vincenzio niet gestemd heeft. Jorgyboy klaagde dat zijn mede cults niets gedaan hebben om hem te redden. Naar analogie met de eerste ronde van het vorige spel, zou het dus best kunnen dat Vincenzio een van die cults is. Sowieso zijn de mensen die niet gestemd hebben, of die gestemd hebben op iemand die in totaal slechts 1 of 2 stemmen gehaald hebben, verdacht als cult van het Henry kamp, lijkt me.
Dat zijn volgens mij:
- IMBA (stemde Penose, haalde 1 stem)
- Guts (Diaephi, haalde 1 stem)
- Tremendes (Sanca, idem)
- Vincenzio (geen stem)

Sanca i.c.m het whiskey drinken kan best een duidelijke hint zijn. T probleem is wel dat je nu andere mensen als burgers neerzet voor Sonny. Opzet Woopy?

Ik haat het om te zeggen maar er speelt wel één iemand mee die ik direct aan whisky kan linken :o Sorry behaarde vriend.

True that, ik moest ook meteen aan Woopy denken (OP weet volgens mij niet eens af van de collectie van mij en Woopy)

Sanca i.c.m het whiskey drinken kan best een duidelijke hint zijn. T probleem is wel dat je nu andere mensen als burgers neerzet voor Sonny. Opzet Woopy?

Als je volgens zijn redenatie cults begint te verdenken onderscheid je direct ook ongewild burgers.

Nee, want tussen de personen die niet genoemd heb, kunnen ook cults van Sonny zitten.
En er kunnen ook gewoon burgers tussen zitten. Sowieso gaan ze niet allemaal cult zijn. Elk team 4 cults + een don, lijkt me wat veel.

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 10:15 ----------

Hoe moet ik trouwens cults kunnen verdenken volgens jou dan ??? Iedereen moet maar voor zich bepalen wie de cults zijn en vooral elkaar niet proberen overtuigen op dezelfde te stemmen ofzo ???

Als ik de OP goed begrijp zijn het de Don, soldaat, raadgever en bodyguard... Dus 4 slechte per kamp.
Dat zou betekenen dat de burgers met 11 zijn. (nu nog 10 dan)
Team Sonny nog met 4, en team Henry nog met 3.

Als ik de OP goed begrijp zijn het de Don, soldaat, raadgever en bodyguard... Dus 4 slechte per kamp.
Dat zou betekenen dat de burgers met 11 zijn. (nu nog 10 dan)
Team Sonny nog met 4, en team Henry nog met 3.

Klopt.
Dus hooguit 2 van de 4 uit mijn lijstje zijn cult van Henry. Ohnee, wat help ik de don nu :dunno:

vincenzio

Jorgy is niet gered, cults inactief en vincenzio was weg

Ah mooi, ik doe nog mee :).

"De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd."

Misschien heb ik het verkeerd, maar deze zin lijkt me meer dat hij "geofferd" is.
In mijn ogen zegt het niet zoveel wat Jorgy zegt, waarom zou hij willen dat de andere teams winnen?.
ook al zouden de cults inactief zijn geweest (wat me sterk lijkt) dan nog wil je dat je team wint lijkt me, want anders verlies je soort van dubbel (en eruit en andere team wint)

"De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd."

Misschien heb ik het verkeerd, maar deze zin lijkt me meer dat hij "geofferd" is.
In mijn ogen zegt het niet zoveel wat Jorgy zegt, waarom zou hij willen dat de andere teams winnen?.
ook al zouden de cults inactief zijn geweest (wat me sterk lijkt) dan nog wil je dat je team wint lijkt me, want anders verlies je soort van dubbel (en eruit en andere team wint)

Als er per team maar 4 bad guys (Don ingerekend) zijn, is het dan niet minder slim om nu al een lid van je team op te offeren? Lloydatoni heeft express de set-up zondanig gemaakt dat de cults wel actief moeten zijn als ze willen winnen en het verhaal vermeld toch dat ze dat niet echt waren, raar.

Ik ga vandaag hoogstwaarschijnlijk weer op vincenzio stemmen tenzij iemand met een betere hint komt naar een cult.

• Topic Starter Topic Starter
In de eerste nacht had ik geen idee, lijkt er op dat ik Jorgy wou beschermen en dat was het ook enigszins. Niet vanwege zijn rol maar gewoon vanwege zijn aanwezigheid in het spel. Vind het een leuke speler om te zien, geeft belachelijke maar toch goed gevonden argumenten, vind het jammer als we zo iemand snel moeten missen. Vind de tip wat betreft de inactiviteit van zijn mede cults ook weer mooi meegenomen. Hierbij valt mij de opmerking van Vincenzio meteen op:

Vincenzio: 'Nice! Was met mn schoonfamilie weg dus was niet actief in de avond. Ben trots op jullie!!! '

Ik zie dat hij ook niet op op Jorgy heeft gestemd. Dat zou misschien kunnen betekenen dat hij medecult is, maar aangezien we nu met drie kampen spelen hoeft dit nog niets te zeggen. Dus voor nu nog geen verwijten (wil ik deze keer ook niet te snel mee zijn;)) Maar ik vind het wel een aandachtspunt, met name omdat hij de vorige game ook zo afwezig was terwijl hij cult was.

Verder zijn dit de stemmers op Jorgy

-Alley Cat
-Biobeast
-FabulaActaest
-Weightboy
-Diaephi
-Woopy

Als ik goed geteld hebt zijn dit 6 stemmen en er staan er 7 op Jorgy, dus iemand hiervan is de burgemeester.

Tot zo ver mijn bevindingen, heb verder nog geen hints gevonden. Wel credits aan lloyd, tof verhaal ;)

even ter retificatie: ik heb zelf 7 stemmen geteld. Had biobeast niet zien staan en die als stem bijgeteld wat het totaal op 7 maakte. Excuses als ik in alle haast wat onvolledig werd!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven