AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

"De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd."

Misschien heb ik het verkeerd, maar deze zin lijkt me meer dat hij "geofferd" is.
In mijn ogen zegt het niet zoveel wat Jorgy zegt, waarom zou hij willen dat de andere teams winnen?.
ook al zouden de cults inactief zijn geweest (wat me sterk lijkt) dan nog wil je dat je team wint lijkt me, want anders verlies je soort van dubbel (en eruit en andere team wint)
Er staat in mijn ogen inderdaad dat Jorgy stemmen heeft gekregen van zijn eigen team. Ik vind het niet logisch als dit gebeurd is, maar het is wel wat er staat. Het is in deze opzet totaal onlogisch om op je cult-vrienden te stemmen omdat dat niet betekent dat je zelf geen cult bent. Je kan dan immers gewoon nog in het andere kamp zitten.

Eventueel zou je de zin nog zo kunnen interpreteren dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te helpen, maar dat vind ik zelfs al wat vergezocht.

De uitspraken van Jorgy kan ik ook niet goed op waarde schatten. Hij kan oprecht wat gefrustreerd geweest zijn wegens het gebrek aan steun, of hij kan proberen om de goede kant nog wat tot last te zijn.

En ik had niet gedacht dat ik dit ooit nog zou gaan zeggen maar, bedankt politie! :cool:

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Moord eerste oneven dag

Moord eerste oneven dag

De huurmoordenaar ging op pad naar zijn eigen zelf gemaakte keuze, toen hij daar aan gekomen was bleek zijn gekozen target een edele politieman te zijn die hem wist te overtuigen om een andere keuze te maken. De keuze van de agent was zeer duidelijk aangezien hij zag dat het nieuwe doelwit steeds om Don Sonny heen cirkelde. Het was een beer van een vent en de directe lijfwacht van Sonny.

Om de oorlog te moeten laten stoppen moest hij dood. De lijfwacht had 1 zwak punt, namelijk zijn geliefde Rob P. Jaren lang probeerde hij hem te verschalken en achterna te gaan. Elke keer lukte het niet en verloor hij steeds meer de hoop om ooit weer samen te zijn met hem na de verhalen van Rob in het pua topic. Het was eenvoudig voor de moordenaar om hem om te praten na een avondje met elkaar opgetrekte te hebben en het koord aan te raden.

De charmante verschijning hielp hem met het koord om te doen en om de stoel weg te trappen.

Jimbooo is dood
hij was de lijfwacht van don Sonny

Gaat prima zo.

Jimbooo stemde gisteren op Fabula. Fabula zit dus niet in het kamp van Sonny.

Stemming gisteren ging tussen Fabula en Jorgyboy, Fabula stemde om 21.19 op Jorgyboy. Uit lijfsbehoud, zoals hij zelf al aangaf.

Koppelen we dat aan de zin uit het vorige verhaal dat Jorgy "door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd." is en ik ben geneigd te zeggen dat Fabula in hetzelfde kamp zit als Jorgy.

Ah, dacht dat de huurmoordenaar ook gewoon s'nachts zijn werk deed.
Maar mooi werk :D

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 11:20 ----------

Gaat prima zo.

Jimbooo stemde gisteren op Fabula. Fabula zit dus niet in het kamp van Sonny.

Stemming gisteren ging tussen Fabula en Jorgyboy, Fabula stemde om 21.19 op Jorgyboy. Uit lijfsbehoud, zoals hij zelf al aangaf.

Koppelen we dat aan de zin uit het vorige verhaal dat Jorgy "door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd." is en ik ben geneigd te zeggen dat Fabula in hetzelfde kamp zit als Jorgy.

Heb ik ook gedacht. Maar kan evengoed een burger zijn dus ik vind het een twijfelgeval. Alleszins niet heel duidelijk of de medecults van Jorgyboy nu op hem gestemd hebben of gewoon niet/nutteloos gestemd hebben.

Dus vanaf nu is het al verdacht om op iemand te stemmen uit lijfsbehoud?

Dus vanaf nu is het al verdacht om op iemand te stemmen uit lijfsbehoud?
Ook iets wat in principe geen verdachte actie is kan je door omstandigheden verdacht maken.

Zoals ik het verhaal lees staat er dat Jorgy stemmen heeft gehad van collega-cults, maar dat is in deze opzet belachelijk omdat je daarmee niet bewijst dat je zelf geen cult bent. Jorgy was bovendien gemakkelijk te redden als zijn collega-cults mee waren gegaan op jou.
Enige reden die ik kan bedenken dat ze dat niet hebben gedaan is omdat ze daarmee niks op zouden schieten omdat de keuze tussen twee mannen uit hetzelfde kamp ging.

Maar Woopy heeft (zoals wel vaker) gelijk, als jij burger bent zou je niks anders gedaan hebben dan je nu gedaan hebt.

waarom moet ik steeds zo snel dood, k*t spel :mad:

Er staat in mijn ogen inderdaad dat Jorgy stemmen heeft gekregen van zijn eigen team. Ik vind het niet logisch als dit gebeurd is, maar het is wel wat er staat. Het is in deze opzet totaal onlogisch om op je cult-vrienden te stemmen omdat dat niet betekent dat je zelf geen cult bent. Je kan dan immers gewoon nog in het andere kamp zitten.

Eventueel zou je de zin nog zo kunnen interpreteren dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te helpen, maar dat vind ik zelfs al wat vergezocht.

De uitspraken van Jorgy kan ik ook niet goed op waarde schatten. Hij kan oprecht wat gefrustreerd geweest zijn wegens het gebrek aan steun, of hij kan proberen om de goede kant nog wat tot last te zijn.

En ik had niet gedacht dat ik dit ooit nog zou gaan zeggen maar, bedankt politie! :cool:

Klopt inderdaad, zou nergens op slaan.
Maar toch hecht ik meer aan de woorden van Lloy dan van Jorgy natuurlijk.

Maar goed

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:10 ----------

Wat is trouwens de FBI?
staat wel dat bepaalde rollen niks tegen de FBI kunnen doen, maar zie FBI niet bij rollen staan ?

Vincenzio

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:15 ----------

Wat is trouwens de FBI?
staat wel dat bepaalde rollen niks tegen de FBI kunnen doen, maar zie FBI niet bij rollen staan ?

Inderdaad, wat ik ook raar vind is dat het verhaal lijkt te zeggen dat de huurmoordenaar eerst voor een jager ging en deze hem dan overtuigt heeft om op jimbooo te gaan (wel goeie keuze van de jager) maar wist niet dat deze interactie mocht.

Zijn er trouwens 2 jagers?

• Topic Starter Topic Starter
Vincenzio

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:15 ----------

Inderdaad, wat ik ook raar vind is dat het verhaal lijkt te zeggen dat de huurmoordenaar eerst voor een jager ging en deze hem dan overtuigt heeft om op jimbooo te gaan (wel goeie keuze van de jager) maar wist niet dat deze interactie mocht.

interactie mag ook niet, het was toevel dat de huurmoordenaar voor zijn opdrachtgever wilde gaan

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 12:34 ----------

jup

Mooizo, 2 bad guys down, 6 te gaan dan.
Maar gezien het nu alle 2 de kampen nog maar 3 spelers zijn zal het lastig zijn voor ze om een treintje te starten.
Zeker gezien de Don's niet weten wie hen helpt.
Word het dus lastig om ze te onderscheiden van de burgers.
Moeten oppassen dat ze ons niet het werk laten doen en dat we elkaar gaan wegstemmen.

Wil ook wel meegaan op Vincenzio, ook gezien hij elke game toch vrij inactief is.
Ik wacht nog even af.

Ik wil ook wel weer op vincenzio gaan.

Een lijfwacht dood dat is een goede zaak.:)

Dude, hij heeft gewoon gelijk en je weet het. Jij zegt "waarom zou ik de burgemeester niet willen ontmaskeren, hij kan immers goed of slecht zijn" waarop hij zegt dat in een verhaal staat dat hij goed is. Dan heeft hij toch gewoon een punt, of niet?

Allemaal vriendjes van elkaar hier, ik merk het.
Sorry dat ik niet zo super ben in het begrijpen van rollen, is immers mijn tweede spel.
Ik meen dat een burgemeester elke ronde kan kiezen aan welke zijde hij staat?
Heb ik dat verkeerd begrepen denk ik?

Terug
Naar boven