Alley Cat
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.145
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Er staat in mijn ogen inderdaad dat Jorgy stemmen heeft gekregen van zijn eigen team. Ik vind het niet logisch als dit gebeurd is, maar het is wel wat er staat. Het is in deze opzet totaal onlogisch om op je cult-vrienden te stemmen omdat dat niet betekent dat je zelf geen cult bent. Je kan dan immers gewoon nog in het andere kamp zitten."De arme Henry die zojuist uit het ziekenhuis ontslagen is, is ontzettend teneergeslagen van het verraad binnen zijn familie. De arme jorgyboy is gewoon door zijn mede cults voor de leeuwen gevoerd."
Misschien heb ik het verkeerd, maar deze zin lijkt me meer dat hij "geofferd" is.
In mijn ogen zegt het niet zoveel wat Jorgy zegt, waarom zou hij willen dat de andere teams winnen?.
ook al zouden de cults inactief zijn geweest (wat me sterk lijkt) dan nog wil je dat je team wint lijkt me, want anders verlies je soort van dubbel (en eruit en andere team wint)
Eventueel zou je de zin nog zo kunnen interpreteren dat zijn mede-cults niks gedaan hebben om hem te helpen, maar dat vind ik zelfs al wat vergezocht.
De uitspraken van Jorgy kan ik ook niet goed op waarde schatten. Hij kan oprecht wat gefrustreerd geweest zijn wegens het gebrek aan steun, of hij kan proberen om de goede kant nog wat tot last te zijn.
En ik had niet gedacht dat ik dit ooit nog zou gaan zeggen maar, bedankt politie!

Laatst bewerkt: