MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

Hehe jullie zijn lekker fanatiek. Wat moeten jullie ongelofelijk gefrustreerd zijn geweest dag van stemming.

Tja, het was alle hens aan dek. Het frustrerende vond ik dan eerder dat burgers met hem meegingen terwijl je duidelijk zag dat zijn argumenten op niets sloegen. Dacht eerst dat hij cult was maar hij bleef zo dom koppig doorgaan dat dit onmogelijk kon zijn en het waarschijnlijk een minder slimme burger was. Dit hoort nu eenmaal bij het spel :)

Tja, het was alle hens aan dek. Het frustrerende vond ik dan eerder dat burgers met hem meegingen terwijl je duidelijk zag dat zijn argumenten op niets sloegen. Dacht eerst dat hij cult was maar hij bleef zo dom koppig doorgaan dat dit onmogelijk kon zijn en het waarschijnlijk een minder slimme burger was. Dit hoort nu eenmaal bij het spel :)

:mad:

Achteraf is het altijd makkelijk praten :rolleyes:

Maar nee inderdaad, na een tijd had ik ook door dat het het homo-koppel was, maar ik zeg altijd: "Wie laatst lacht, heeft de mop niet begrepen."

Klopt, maar het heeft wel voor wat sensatie gezorgd.. En gezien het verdere spelverloop ben ik er wel blij mee dat ie het gedaan had, anders was het nogal een saaie en eentonige pot geworden denk ik.

Haha ja klopt. Hoewel jij op de dag zelf hier wel anders overdacht. :D

Klopt, maar het heeft wel voor wat sensatie gezorgd.. En gezien het verdere spelverloop ben ik er wel blij mee dat ie het gedaan had, anders was het nogal een saaie en eentonige pot geworden denk ik.

Dank je, ik breng tenminste ambiance in de keet!

Waar is da feestje?

Bij Jorgyboy is da feestje!

Achteraf is het altijd makkelijk praten :rolleyes:

Maar nee inderdaad, na een tijd had ik ook door dat het het homo-koppel was, maar ik zeg altijd: "Wie laatst lacht, heeft de mop niet begrepen."

Feit dat dan unknowndbb ook cult zou zijn had je ook twee keer moeten doen nadenken. Unknowndbb gaat echt niet in die fase van het spel keihard een cult zitten verdedigen maar offert er dan gewoon eentje op.

Haha ja klopt. Hoewel jij op de dag zelf hier wel anders overdacht. :D

Hahaha ja idd. Heb mezelf wel op zitten vreten achter me laptop.. Het is zoals Wauter al zei verbazingwekkend om te zien dat sommige burgers, terwijl het zo duidelijk was, toch met hem mee stemmen om de meest vage redenen. Maar anderzijds vind ik dat ook wel het meest leuke, erg frustrerend maar het brengt wel sfeer.

Feit dat dan unknowndbb ook cult zou zijn had je ook twee keer moeten doen nadenken. Unknowndbb gaat echt niet in die fase van het spel keihard een cult zitten verdedigen maar offert er dan gewoon eentje op.

Ja klopt. Wat dat betreft ben ik niet echt de ideale cult, want ik ben best makkelijk met een eigen cult eruit smijten indien dat mijzelf red. En omdat ik best veel mensen kan overtuigen ben ik meestal wel in het voordeel met de stemming.

Hahaha ja idd. Heb mezelf wel op zitten vreten achter me laptop.. Het is zoals Wauter al zei verbazingwekkend om te zien dat sommige burgers, terwijl het zo duidelijk was, toch met hem mee stemmen om de meest vage redenen. Maar anderzijds vind ik dat ook wel het meest leuke, erg frustrerend maar het brengt wel sfeer.

Ja klopt. Wat dat betreft ben ik niet echt de ideale cult, want ik ben best makkelijk met een eigen cult eruit smijten indien dat mijzelf red. En omdat ik best veel mensen kan overtuigen ben ik meestal wel in het voordeel met de stemming.

Je gaat gewoon meedoen toch?:o

Geef toe je wilt wel!

Je gaat gewoon meedoen toch?:o

Geef toe je wilt wel!

Ja klopt, wil zeker.. Maar lijkt me niet zo slim.
Heb volgende week tentamenweek (3 tentamens in totaal), 2 portfolio's, 1 Praktijkdossier (bevat foto's van stage en allerlei andere onzin) & moet een onderzoeksrapport opstellen.

Kortom erg druk en probleem is is dat ik totaal niet met vrije tijd om kan gaan en ik daardoor m'n 1ste jaar HBO min of meer verpest heb, wil het dit jaargraag beter doen :D

Wauter, ik zeg toch dat ik het doorhad dat er iets niet klopte?

De frustraties die van jullie afkwamen waren echter gewoon zo hilarisch dat ik gewoon ben beginnen trollen en niet meer verder discussieerde. Dat ik toch nog op jullie stemde was gewoon een rol die ik mezelf had aangesmeerd door die eerste dag: de eikel uithangen en voor verwarring zorgen.

Wauter, ik zeg toch dat ik het doorhad dat er iets niet klopte?

De frustraties die van jullie afkwamen waren echter gewoon zo hilarisch dat ik gewoon ben beginnen trollen en niet meer verder discussieerde. Dat ik toch nog op jullie stemde was gewoon een rol die ik mezelf had aangesmeerd door die eerste dag: de eikel uithangen en voor verwarring zorgen.

Als je het had doorgehad had je wel je stem gewisseld, schrik voor de wolf had je door het debacle niet meer moeten hebben. Van whami ben ik zo'n speelstijl gewoon.

Soit, heeft geen zin om erover te blijven babbelen. Het heeft in ieder geval heel wat vuurwerk opgeleverd. Denk dat we die dag aan 25 pagina's geraakt zijn :p

Laatst bewerkt:
Als je het had doorgehad had je wel je stem gewisseld, schrik voor de wolf had je door het debacle niet meer moeten hebben. Van whami ben ik zo'n speelstijl gewoon.

Iets =/= het. Als ik het zeker wist, had ik het niet meer gedaan, maar er was twijfel die er in het begin van de dag niet was.

Begin van de dag: "laten we discussie starten en ik zie wel logica in mijn argumenten: alley en wauter kunnen cult zijn."

Verloop van de dag: "hmm, veel discussie ... zijn ze nu cult of niet?"

Einde van de dag: "shit, zij gaan het homo koppel zijn ... maar wat als ze gewoon allemaal cult zijn en de meeste burgers inactief zijn? Kan toch, ofniet? Riskeer ik het? Ja, ik riskeer het."

Na stemming: "K*t. Tijd om de idioot uit te hangen."

Hehe jullie zijn lekker fanatiek. Wat moeten jullie ongelofelijk gefrustreerd zijn geweest dag van stemming.
Dat was ik zeker ja. Heb je het gevoel dat je een post maakt waarin je alle argumenten om op je te stemmen onderuit haalt, staat er in het bericht daarna alleen maar: "Alley Cat" :mad: En er dan uiteindelijk uitgaan wegens een fout van de kampleider (ga gelijk opzoeken wie dat was trouwens).

Maar dat zijn ook weer de momenten die het spel leuk maken.

Stiekem was het voor mij niet eens zo'n ramp om eruit te gaan aangezien ik de twee dagen daarna amper actief had kunnen zijn. Maar op dat moment denk je daar niet aan, dan wil je er gewoon niet uit.

*edit* Lloydatoni kampleider. Dan zal ik het maar niet kwalijk nemen ... :D

dat was ik zeker ja. Heb je het gevoel dat je een post maakt waarin je alle argumenten om op je te stemmen onderuit haalt, staat er in het bericht daarna alleen maar: "alley cat" :mad: En er dan uiteindelijk uitgaan wegens een fout van de kampleider (ga gelijk opzoeken wie dat was trouwens).

Maar dat zijn ook weer de momenten die het spel leuk maken.

Stiekem was het voor mij niet eens zo'n ramp om eruit te gaan aangezien ik de twee dagen daarna amper actief had kunnen zijn. Maar op dat moment denk je daar niet aan, dan wil je er gewoon niet uit.

*edit* lloydatoni kampleider. Dan zal ik het maar niet kwalijk nemen ...
:d

:d

Hoe zit het met guts en golderado, doen zij niet mee?

Terug
Naar boven