FabulaActaEst
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 633
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 87kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, wie van ons is er homo of rijdt er regelmatig op een tractor? Jij hebt wel iets met tractorbanden geloof ik ...
Nog iets vreemds trouwens, Lloyd schreef in zijn vorige verhaal iets als 'de pua, whisky en sambuca staat nog steeds', maar sambuca kan ik niet terugvinden in eerdere verhalen.
.Ik werd deze nacht natuurlijk beschermt omdat ik goed ben. De whisky-hint moet ergens naartoe leiden dus neem het niet persoonlijk op. Misschien zoek ik het te direct en is de whisky zelf een hint die nog ergens naartoe leid.

Inderdaad, houden zo zou ik zeggen aan de spelers in kwestie.
Ik werd deze nacht natuurlijk beschermt omdat ik goed ben. De whisky-hint moet ergens naartoe leiden dus neem het niet persoonlijk op. Misschien zoek ik het te direct en is de whisky zelf een hint die nog ergens naartoe leid.
.Misschien zoek ik het te direct en is de whisky zelf een hint die nog ergens naartoe leid.

Ja jij en Alley worden wel erg goed beschermd. Een hint is ook dat Sonny een ervaren speler is. Daar reken ik jullie wel bij.
Dus dat 1 van jullie twee Sonny is lijkt redelijk plausibel.

Woopy doet zeker iets met strongman. Maar sambuca leidt naar posts van members die niet meedoen waaronder Tractortje en die leidt naar strongman en dus naar Woopy. Weet niet, vind het vergezocht. Zeker als je nagaat dat Whisky erbij genoemd wordt en dat juist heel direct naar Woopy kan leiden.Jullie zijn allemaal homo's..
Maar serieus dat van die tractor kan mi verwijzen naar tire flips, iets wat de strongmen jongens doen. In combinatie met die whisky zou dat nog beter naar Sanca kunnen leiden. Doet woopy ook iets met strongmen?
Snap vaak niet waarom dit soort dingen eerst een tijd blijft liggen was in andere spellen ook zo.
Woopy doet zeker iets met strongman. Maar sambuca leidt naar posts van members die niet meedoen waaronder Tractortje en die leidt naar strongman en dus naar Woopy. Weet niet, vind het vergezocht. Zeker als je nagaat dat Whisky erbij genoemd wordt en dat juist heel direct naar Woopy kan leiden.
Woopy is zeker een serieuze kandidaat, maar dat tractor deel vind ik toch te ver gezocht.
En waarom dit soort dingen vaak blijven liggen?
Kan alleen voor mezelf spreken maar ik heb nogal last van tunnelvisie, in dit spel en ook in het dagelijks leven. Als ik bezig ben met een hint of een theorie, dan negeer ik eventuele andere hints vaak.
Plaatje leek toen mooi te kloppen maar als je dan achteraf fout zit baal je er ferm van.Remi was gisteren bijna uitgeschreven, het is dat Woopy hem redde door te zeggen dat hij eergisteren wel gestemd had. Die zal echt geen Don zijn.Volgens mij is bijna iedereen wel een ervaren speler. Waarom kan Remi zo lang onder de radar blíjven![]()
Yep. Denk trouwens dat bijna iedereen dat wel een beetje heeft.Zoals ik had toen ik dacht dat ik een hint naar guts had gekraakt in jouw spelPlaatje leek toen mooi te kloppen maar als je dan achteraf fout zit baal je er ferm van.
Ik laat het toch juist niet liggen maar ik zoek verder door? We hebben nu misschien een kans om Henry direct uit te schakelen.

Volgens mij is bijna iedereen wel een ervaren speler. Waarom kan Remi zo lang onder de radar blíjven![]()

Jawel maar in andere spellen is ook gebleken dat de kans dan groter is dat er een burger uit gaat. Ik ben meer voor systematisch te werk gaan en dan komen er steeds wel wat meer hints.
Langzaam slopen en zo min mogelijk slachtoffers in eigen gelederen.
Persoonlijk wil ik voor de whisky hint gaan en vind ik zelf om de tractor hint te koppelen aan tire flips, in tegenstelling tot Alley, niet zo ver gezocht en juist in de lijn liggen.
Weet alleen niet of dat Sanca of Woopy zou moeten zijn. Vind Woopy wel lekker aktief dus neig naar Sanca. Kan hij rustig verder marktplaats afstruinen voor een auto.
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 12:51 ----------
Was met andere spellen ook, als je aktief ben roep je het meestal over je af. Biobeast bv was ik al vergeten dat ie meespeelde.![]()
). En om er voor te zorgen dat men die kan vinden, zal ik als hint die drank, whisky, en PUA vermelden.Jawel maar in andere spellen is ook gebleken dat de kans dan groter is dat er een burger uit gaat. Ik ben meer voor systematisch te werk gaan en dan komen er steeds wel wat meer hints.
Persoonlijk wil ik voor de whisky hint gaan en vind ik zelf om de tractor hint te koppelen aan tire flips, in tegenstelling tot Alley, niet zo ver gezocht en juist in de lijn liggen.
Weet alleen niet of dat Sanca of Woopy zou moeten zijn. Vind Woopy wel lekker aktief dus neig naar Sanca. Kan hij rustig verder marktplaats afstruinen voor een auto.![]()

De tractor-hint verwijst naar Don Sonny. Dat is duidelijk (als het iets is tenminste, wat ik dus niet per se geloof).Jawel maar in andere spellen is ook gebleken dat de kans dan groter is dat er een burger uit gaat. Ik ben meer voor systematisch te werk gaan en dan komen er steeds wel wat meer hints.
Weet alleen niet of dat Sanca of Woopy zou moeten zijn. Vind Woopy wel lekker aktief dus neig naar Sanca. Kan hij rustig verder marktplaats afstruinen voor een auto.
Krijg je natuurlijk zes berichtjes met "Ik ben Don Sonny".Ik wou dat ik wist wie Don Sonny was.
Ik lig er toch uit kan degene me dat laten weten via karma berichtje? Kan niet wachten tot de game afgelopen is![]()
Krijg je natuurlijk zes berichtjes met "Ik ben Don Sonny".
Maar als ik eruit lig vraag ik soms de rollen op bij de spelleider. Heel leuk om daarna nog mee te lezen terwijl je alles al weet.
Ik vind het uiteraard fijn dat je voor Sanca gaat ipv voor mij, maar het lijkt me toch ver gezocht.
Ik zelf ga altijd denken over hoe de spelleider een hint kan bedacht hebben. Vanuit de andere richting beginnen dus.
Het lijkt me dan sterk dat Lloydatoni dacht: Woopy/Sanca doet strongman, en daarin zit een tire flip. Dat zijn traktorbanden, traktor is een lid van DBB, die heeft veel posts in het PUA topîc, en ienemienemutte, ik kies er een random post van enkele maanden geleden uit die ik per toeval tegenkwam, en daarin zegt Traktor iets over een of andere drank (ben de naam al vergeten). En om er voor te zorgen dat men die kan vinden, zal ik als hint die drank, whisky, en PUA vermelden.
Lijken me erg veel stappen voor het verzinnen van een hint. Ik weet dat ik zelf nooit maar dan ook nooit zo'n hint zou bedenken in mijn eigen spelen.