Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ach dat van Penose is gewoon om Supersized wat te stangen
Ik heb niet echt een hint naar één van deze heren. Zij komen er voor mij uit op basis van eliminatie. Er zijn er een hoop waarvan ik vrij zeker ben dat ze goed zijn bv, dus die zijn het al niet.
Met twee personen kun je in mijn ogen niet meer van een culttrein spreken Als twee mensen op het laatste opeens switchen gaat dit erg opvallen. Wie switchte er ook alweer gisteren op het laatste?
Ik wil je serieus nemen maar je argumenten slaan dikwijls nergens op en als we je willen verbeteren dan voel je je aangevallen. Het feit dat je je argumenten niet wil herhalen lijkt me genoeg te zeggen.
Vind ik op zich wel goed gevonden. Zie alleen niet meteen naar welke rol ze zouden moeten verwijzen.
Er staat in het verhaal bij dat het over PUA gaat. Daar wordt sambuca ook enkele keren vernoemd (en whisky ongetwijfeld ook). Zie echter niet echt mijn link met PUA aangezien ik het behoorlijke bullshit vind
E-detective zijn is best komisch. De oplettende lezer zal zien dat het niet Woopy was die de opmerking over de Trannys maakte, maar een zekere "MT".
Maar Lloyd is berucht wegens zijn onoplettendheid en heeft wellicht verkeerd gekeken (ik zag het eerst ook verkeerd).
Met twee personen kun je in mijn ogen niet meer van een culttrein spreken Als twee mensen op het laatste opeens switchen gaat dit erg opvallen. Wie switchte er ook alweer gisteren op het laatste?
Ik wil je serieus nemen maar je argumenten slaan dikwijls nergens op en als we je willen verbeteren dan voel je je aangevallen. Het feit dat je je argumenten niet wil herhalen lijkt me genoeg te zeggen.
E-detective zijn is best komisch. De oplettende lezer zal zien dat het niet Woopy was die de opmerking over de Trannys maakte, maar een zekere "MT".
Maar Lloyd is berucht wegens zijn onoplettendheid en heeft wellicht verkeerd gekeken (ik zag het eerst ook verkeerd).
Natuurlijk, je mag enkel de hints zelf niet plaatsen.
Maar ik geloof niet dat je de h**r bent. De h**r heeft gisteren waarschijnlijk op Weightboy gestemd om zo te weten te komen of hij zelf de gek of de h**r was/is. Jij wilde (terecht wat mij betreft) niet op Weightboy stemmen.
Met die PUA-hint kan ik voorlopig helemaal niks trouwens. Geen van de actieve spelers is erg actief in het PUA-topic (Lloyd nog het meeste, maar ja ...).
Maar ik geloof niet dat je de h**r bent. De h**r heeft gisteren waarschijnlijk op Weightboy gestemd om zo te weten te komen of hij zelf de gek of de h**r was/is. Jij wilde (terecht wat mij betreft) niet op Weightboy stemmen.
Met die PUA-hint kan ik voorlopig helemaal niks trouwens. Geen van de actieve spelers is erg actief in het PUA-topic (Lloyd nog het meeste, maar ja ...).
Hmm, wie van ons is er homo of rijdt er regelmatig op een tractor? Jij hebt wel iets met tractorbanden geloof ik ...
Nog iets vreemds trouwens, Lloyd schreef in zijn vorige verhaal iets als 'de pua, whisky en sambuca staat nog steeds', maar sambuca kan ik niet terugvinden in eerdere verhalen.
Hmm, wie van ons is er homo of rijdt er regelmatig op een tractor? Jij hebt wel iets met tractorbanden geloof ik ...
Nog iets vreemds trouwens, Lloyd schreef in zijn vorige verhaal iets als 'de pua, whisky en sambuca staat nog steeds', maar sambuca kan ik niet terugvinden in eerdere verhalen.
Hmm, kan er niet echt iets van maken. Zou kunnen dat het naar mij verwijst, of niet. De link met de rol zie ik alleszins ook niet meteen, en laten we dat zo maar houden
Hmm, kan er niet echt iets van maken. Zou kunnen dat het naar mij verwijst, of niet. De link met de rol zie ik alleszins ook niet meteen, en laten we dat zo maar houden
Het beloofde een wilde nacht te worden na een drukbezette dag waarin het dorp elkaar gek zat te maken met de verscheidende hints en verklaringen van onze pas overleden held(in). Ze beweerde krakatoa niet te zijn maar helaas bleek hij dat wel te zijn en werd weggestemd. Sonny liep vol ongeloof door zijn huis: coïtus hebben met een trannie was daar aan toe maar met Krakatoa? Daar moest hij niet aan denken. Zijn volgende gevallen tienermeisje bleek Miley Cyrus te zijn: haar volle kont en dikke borsten konden hem goed bevredigen.
Hij luisterde ook goed naar zijn consigliere zoals hij deed in alle andere nachten, hij had weer zin om iemand te vermoorden. Het bleek een onverwachte naam te zijn van een man die hij hoog had zitten en net als hij zeer ervaren was in het spel wat ze nu speelden. Hij ging erop uit en genoot stiekem wel van deze moord. Hij verkleedde zich incognito en sloop het hol van de leeuw in. Verzon een smoesje om de gewaardeerde speler weg te krijgen en vermoorde hem achter de club en liet het lijk liggen. Toen het lijk gevonden werd de volgende dag ontstond de nodige commotie in het kamp van Henry en was hij zonder het advies wat hij elke dag zo goed heeft opgevoerd. Op zijn lijfwacht na stond hij er alleen voor.
Henry Hill had het plan om Wauter te vermoorden nadat hij langs het nog altijd door politie druk bezochte huis van Alley reed. Echter was er een aantal man politie bij hem thuis die avond zodat hij de moord niet kon uitvoeren. Bedroefd verdween hij de nacht in nog rouwend om de dood van zijn consigliere. Hij keek nog wel even naar het onderschrift van de spelleider om naar hints te zoeken maar hij zag niks wat mocht baten voor hem.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Imbaatwork is dood
hij was de consigliere voor de familie Hill
Het is weer dag en er mag gestemd worden tot 22.00
Hoezo denk je dan aan mij ?! Ik heb er net als Woopy nooit een topic over gemaakt en er is wel een link naar Woopy op die whisky pagina. Lees je daar nu over uit of zeg je er opzettelijk niks van ?
Waarom werd jij vannacht beschermd
Reden waarom ik wat stiller ben is omdat ik de hele dag niets anders doe dan autozoekertjes doorpluizen en garages afrijden voor een nieuwe auto
Hoezo denk je dan aan mij ?! Ik heb er net als Woopy ,ooit een topic over gemaakt en er is wel een link naar Woopy op die whisky pagina. Lees je daar nu over uit of zeg je er opzettelijk niks van ?
Waarom werd jij vannacht beschermd
Reden waarom ik wat stiller ben is omdat ik de hele dag niets anders doe dan autozoekertjes doorpluizen en garages afrijden voor een nieuwe auto
Ik werd deze nacht natuurlijk beschermt omdat ik goed ben. De whisky-hint moet ergens naartoe leiden dus neem het niet persoonlijk op. Misschien zoek ik het te direct en is de whisky zelf een hint die nog ergens naartoe leid.