MuscleMeat

Forumgame 24: Het beloofde land

Ik ben geneigd op Woopy te gaan for now

Okay, wat ik kan vinden uit de postgeschiedenis van de mensen die voor mij mogelijk cult of don zijn:

Biobeast

Is niet erg actief (maar speelt wel elke dag voldoende mee), dus er is ook weinig over te vinden.
Wel vond ik het opvallend dat hij zowel mij als Alley Cat beschuldigde van de dons te helpen door mogelijke cults op te sommen, want daardoor maak je zogezegd de anderen bekend als burger. Beetje een raar idee, en dit deed hij in vorige spelletjes geloof ik niet. Mogelijk omdat hij er in die lijstjes zelf niet zo goed uit kwam?

Vincenzio

Stemt altijd laat en gaat makkelijk met anderen mee. Kan natuurlijk best zijn dat hij echt niet vroeger kan stemmen, maar het is en blijft een makkelijke manier om onder de radar te blijven. Verder is er ook weinig zinnigs in zijn posts te vinden.

Tremendes

Ook hij post niet erg veel en gaat makkelijk mee met anderen. Verder kan ik er ook weinig over vinden.

------------------------

Niet de sterkste punten besef ik. Ik had gehoopt meer uit hun postgeschiedenis te kunnen halen.
Verder blijft mijn theorie gewoon geldig:

De mensen die de eerste ronde op iemand gestemd hebben die geen of slechts één stem had, zijn imo verdacht. Het kan een cult zijn die Jorgyboy niet gered heeft, of het kan een don zijn die zo uit de aandacht wil blijven. Met IMBA had ik het daar aan het rechte eind. Tremendes is de enige die van dat lijstje nu nog in leven is. Hij stemde toen compleet random op Sanca.

Mijn stem blijft alleszins bij Tremendes.

edit: zal nog wat naar hints kijken, maar daar reken ik niet op. Hints zijn sowieso moeilijk op te lossen en makkelijk naar andere mensen te herleiden.

Ja vanwege de whisky hint waar nu iedereen het over heeft duuuh. Jou moves naar mij blijf ik verdacht vinden.
Ik vind dat ik aardig actief ben. Actiever dan de andere uit je lijstje. Je weet zelf ook dat de laatstemmers vaak cults zijn.
Als jij goed zou zijn zou mijn stem, als enige op Sanca vanwege de whisky hint, mij eerder uit de wind moeten houden dan degene uit je lijstje. Maar toch gaat je stem naar mij om die reden?
Je spreekt je met je eigen lijstje behoorlijk tegen.
Koppel daaraan whiskyaccount, ervaren speler en het gegeven dat ik op jou stem en het is wel duidelijk dat jij degene bent die er vandaag uit gestemd moet worden.

Ik ga voorlopig mee op supersized met penose. Is nu ook al opeens iets stiller. Nu ga ik gaan trainen, hopelijk heeft iemand een duidelijke hint gekraakt tegen straks.

Klopt, ik vind het nu echt moeilijk om goed te kunnen kiezen. Heb wel een idee wie er ongeveer goed zijn, maar dat zegt niks in dit spelletje.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 15:32 ----------

Sorry Wauter, maar ik verdenk jou eigenlijk als don Sonny.

Daar heb ik ook al aan gedacht. Zowel Alley als wauter worden wel erg goed beschermd. Wat betreft Alley heb ik misschien wat oogkleppen op omdat we toen samen z1000 hadden ontmaskerd en hij ook nu weer op een manier speelt die vertrouwen wekt maar toch...

Hmm, binnen een half uur vertrek ik om te gaan trainen. Dan kan ik mezelf niet verdedigen :mad:
Nog even kijken wat het komend half uur gebeurt... Als het moet, verander ik mijn stem nog wel als het me mogelijk kan redden. Ziet er alleszins niet naar uit dat mensen willen meegaan op Tremendes.

Daar heb ik ook al aan gedacht. Zowel Alley als wauter worden wel erg goed beschermd. Wat betreft Alley heb ik misschien wat oogkleppen op omdat we toen samen z1000 hadden ontmaskerd en hij ook nu weer op een manier speelt die vertrouwen wekt maar toch...

Daar heb ik ook al een opmerking over gegeven en volgens Wauter is dat omdat hij goed is xd Ik vind het ook wel verdacht dat, buiten jij en ik, hier niemand op ingaat.

Wauter roept ook wel van 'ik ben niet slecht want ik zoek naar hints' maar dat kan natuurlijk ook zijn om niet verdacht te lijken ...

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 16:04 ----------

Hmm, binnen een half uur vertrek ik om te gaan trainen. Dan kan ik mezelf niet verdedigen :mad:
Nog even kijken wat het komend half uur gebeurt... Als het moet, verander ik mijn stem nog wel als het me mogelijk kan redden. Ziet er alleszins niet naar uit dat mensen willen meegaan op Tremendes.

Stem je mee op Wauter ?

Tremendes wilt buff worden want een sixpack is voor heumeu's
Hij gaat kuren, want kuren is testosteron verhogend en dan ben je geen heumeu.
Hierdoor heeft hij last van hoge bloeddruk, hij gaat er niet mee naar de dokter want die is heumeu.
Alcohol verlaagt je bloeddruk, sambuca drinkt hij niet want dat is voor heumeu's >>> whisky:trollface:

Daar heb ik ook al een opmerking over gegeven en volgens Wauter is dat omdat hij goed is xd Ik vind het ook wel verdacht dat, buiten jij en ik, hier niemand op ingaat.

Wauter roept ook wel van 'ik ben niet slecht want ik zoek naar hints' maar dat kan natuurlijk ook zijn om niet verdacht te lijken ...

Stem je mee op Wauter ?

Heel erg waar. Zo moeilijk is het niet om te doen alsof je actief mee aan het zoeken bent naar hints. Alleszins veel minder verdacht dan je afzijdig houden.

Stem je mee op Wauter ?

Als ik me er mee kan redden, graag. Maar op Wauter heb ik geen verdenkingen, dus zou stom zijn :-/

Hierdoor heeft hij last van hoge bloeddruk, hij gaat er niet mee naar de dokter want die is heumeu.
Alcohol verlaagt je bloeddruk, sambuca drinkt hij niet want dat is voor heumeu's >>> whisky:trollface:

Ja... Exact het soort hint waar ik naar op zoek was... geniaal...

Jammer voor je dat ik niet drink dan.:p

Vind jij het niet verdacht dat Wauter zo hard beschermd word ?

Je kan gelijk hebben. Weet het niet. De jager weet alleszins niet meer dan wij, en het is geloof ik pas de eerste keer dat een jager op Wauter staat, dus dat valt ook wel mee.

Ik verander mijn stem naar Supersized. Die wil net iets te graag dat ik er uit ga plus hij heeft al een paar stemmen dus het kan me redden.
En nu trainen :)

Terug
Naar boven