AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Het feit dat jij op mij blijft door gaan terwijl je niks hebt is voor mij rede genoeg

Het feit dat jij op mij blijft door gaan terwijl je niks hebt is voor mij rede genoeg

Precies, je hebt helemaal geen rede.. heb je nooit gehad.
Ik heb in geen enkele ronde op jou gestemd, dus je praat wederom onzin.
Een aantal pagina's terug heb ik wel even mijn argumentatie tegen jou kenbaar gemaakt, gingen meteen een paar cults mee op mij ;)

Aparte post woopy :p

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:45 ----------

Precies, je hebt helemaal geen rede.. heb je nooit gehad.
Ik heb in geen enkele ronde op jou gestemd, dus je praat wederom onzin.
Een aantal pagina's terug heb ik wel even mijn argumentatie tegen jou kenbaar gemaakt, gingen meteen een paar cults mee op mij ;)

Een paar? Zoals jij beweert dat er nog culttreintjes zijn met respectievelijk 1 en 2 cults in elk team?

Ja, die quote is niet helemaal duidelijk. Ik quote mijn eigen vraag aan Supersized van de vorige pagina nog even omdat hij die toen blijkbaar genegeerd heeft. Hij wil dat we "zijn bevindingen" volgen. Heb echter geen idee over welke bevindingen het gaat.

Waarom verdenk jij mij? Er zijn geen argumenten.. tot nu toe heeft iedereen die op mij gestemd heeft geen argumenten kunnen benoemen! Ik heb hier herhaaldelijk om gevraagd zonder resultaat.
Er word heel simpel gezegd dat mijn houding jullie niet aanstaat, als jullie daarom een burger willen verliezen? Dat betekend gewoon de cults bewust op mij gaan, wetende dat ik burger ben ;)

Dus, wat is jou argument.. heb je ook een hint zoals Wheightboy een hint had?:o
Of vind je me gewoon lief..

Besef wel dat ik een opsomming aan argumenten tegen jou heb.

Ik ben wel eens benieuwd naar jouw argumenten voor penose, som ze eens op?

Aparte post woopy :p

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:45 ----------

Een paar? Zoals jij beweert dat er nog culttreintjes zijn met respectievelijk 1 en 2 cults in elk team?

een paar bestaat uit minimaal 2, sherlock

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 10:57 ----------

Ik ben wel eens benieuwd naar jouw argumenten voor penose, som ze eens op?

blader maar terug, ik ga niet veel moeite doen voor iemand die mij hoe dan ook niet serieus neemt.

Okay, duidelijk. Dus Supersized vindt Penose verdacht. Dan schrap ik Penose alvast van mijn lijstje :) Zal dan toch Biobeast worden voor mij, denk ik.

Damn jammer, was wel een leuk potje en dacht aardig uit de schijnwerpers te blijven.

Ook jammer dat gelijk dag 1 AlleyCat al beschermd werd.
Had wel verwacht dat de jager (dacht dat het er maar 1 was) bij Unknown zou staan.

Ook weer pech dat nu Wauter beschermd werd...

Naja succes overgebleven Henry's, kill die burgers en Sonny homo's maar :p
Jammer jonge vriend. Wel goed gespeeld inderdaad.

Ik heb het niet over Wboy maar over IMBA, kerel.. Ik heb ook niet op Wboy gestemd, maar lachte wel om zijn dood omdat hij mij eruit wou hebben. De don heeft gesproken :roflol:

Leugen!

Anyway, ik denk dat ik vandaag eens wat beter naar Woopy of Sanca ga kijken vanwege die whisky hint.

Leugen!

Anyway, ik denk dat ik vandaag eens wat beter naar Woopy of Sanca ga kijken vanwege die whisky hint.

Dat is geen leugen, kijk maar naar het tijdstip ;)

Wegens een hint waar ik niets over kan zeggen weet ik dat sanca zijn rol. Woopy daarintegen.. ik denk dat ik daar ook maar eens op ga graven.

brb

Leugen!

Lijkt me sterk als dat naar mij verwijst. Ik heb weleens het woord whisky genoemd in enkele posts, zie ik, maar heb er nooit een topic over gemaakt en ook nergens echt specifiek vermeld dat ik whisky liefhebber zou zijn in zo'n mate dat het me onderscheid van anderen die wel eens een glaasje whisky drinken. Lijkt me sterk als Lloyd op basis daarvan zo'n hint opstelt.
Sanca heeft het er al iets meer over gehad, maar lijkt me ook niet.

Dat is geen leugen, kijk maar naar het tijdstip ;)

Wegens een hint waar ik niets over kan zeggen weet ik dat sanca zijn rol. Woopy daarintegen.. ik denk dat ik daar ook maar eens op ga graven.

brb
22.00 uur, dus niet gezegd dat die stem niet mee heeft geteld. Ik zou hem alleszins gewoon mee hebben geteld als ik de spelleider was.

Lloydatoni zei:
Hij luisterde ook goed naar zijn consigliere zoals hij deed in alle andere nachten, hij had weer zin om iemand te vermoorden. Het bleek een onverwachte naam te zijn van een man die hij hoog had zitten en net als hij zeer ervaren was in het spel wat ze nu speelden.

Sanca is wat mij betreft 'off the hook'. Die is zeker nog niet zo ervaren in dit spel.

Wauter, Orgineel, Woopy, Biobeast of Penose is Don Sonny.

Lijkt me sterk als dat naar mij verwijst. Ik heb weleens het woord whisky genoemd in enkele posts, zie ik, maar heb er nooit een topic over gemaakt en ook nergens echt specifiek vermeld dat ik whisky liefhebber zou zijn in zo'n mate dat het me onderscheid van anderen die wel eens een glaasje whisky drinken. Lijkt me sterk als Lloyd op basis daarvan zo'n hint opstelt.
Het is nog maar het beginstadium van het onderzoek. Je staat nog niet onder arrest hoor.

http://www.whiskybase.com/profile.php?userviewid=3960

22.00 uur, dus niet gezegd dat die stem niet mee heeft geteld. Ik zou hem alleszins gewoon mee hebben geteld als ik de spelleider was.

[/B]Sanca is wat mij betreft 'off the hook'. Die is zeker nog niet zo ervaren in dit spel.

Wauter, Orgineel, Woopy, Biobeast of Penose is Don Sonny.

Hmm, true.
En jij natuurlijk :p
Fabula is ook best ervaren en is imo ook nog niet bewezen goed (al vermoed ik van wel). Tremendes heeft ook wel al wat ervaring. En Unknown, maar die is veel te inactief om don te kunnen zijn.

Biobeast en Penose staan op mijn lijstje als mogelijke dons. Als je eentje van die kiest, ga ik mee. Zoniet, blijf ik nog even op cult Tremendes :)

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 11:20 ----------

Het is nog maar het beginstadium van het onderzoek. Je staat nog niet onder arrest hoor.

http://www.whiskybase.com/profile.php?userviewid=3960

Wow, bestaat die pagina ook nog :D

Zal dan toch Biobeast worden voor mij, denk ik.

Hèhè. Daar zou ik eventueel op mee kunnen gaan. Maar leg uit jullie zijn beter in die hints dan ik. Als je penose omwille van supersized niet meer verdacht vind, vind je supersized verdacht toch?
Waarom dan niet op hem?

Waarom nu pas? Ik stemde in het begin om die hint al op Sanca. Sanca was er als de kippen bij om te vermelden dat Woopy ook whisky dronk.
Maar hier zou ik ook eventueel op mee kunnen gaan.

-whisky
-woopy

-sambuca
-sanca

maar neem vooral niets van die geflipte ss'er aan

Hèhè. Daar zou ik eventueel op mee kunnen gaan. Maar leg uit jullie zijn beter in die hints dan ik. Als je penose omwille van supersized niet meer verdacht vind, vind je supersized verdacht toch?
Waarom dan niet op hem?

Ach dat van Penose is gewoon om Supersized wat te stangen :D

Ik heb niet echt een hint naar één van deze heren. Zij komen er voor mij uit op basis van eliminatie. Er zijn er een hoop waarvan ik vrij zeker ben dat ze goed zijn bv, dus die zijn het al niet.

Terug
Naar boven