Okay, wat ik kan vinden uit de postgeschiedenis van de mensen die voor mij mogelijk cult of don zijn:
Biobeast
Is niet erg actief (maar speelt wel elke dag voldoende mee), dus er is ook weinig over te vinden.
Wel vond ik het opvallend dat hij zowel mij als Alley Cat beschuldigde van de dons te helpen door mogelijke cults op te sommen, want daardoor maak je zogezegd de anderen bekend als burger. Beetje een raar idee, en dit deed hij in vorige spelletjes geloof ik niet. Mogelijk omdat hij er in die lijstjes zelf niet zo goed uit kwam?
Penose
Stemt altijd laat en gaat makkelijk met anderen mee. Kan natuurlijk best zijn dat hij echt niet vroeger kan stemmen, maar het is en blijft een makkelijke manier om onder de radar te blijven. Verder is er ook weinig zinnigs in zijn posts te vinden.
Tremendes
Ook hij post niet erg veel en gaat makkelijk mee met anderen. Verder kan ik er ook weinig over vinden.
------------------------
Niet de sterkste punten besef ik. Ik had gehoopt meer uit hun postgeschiedenis te kunnen halen.
Verder blijft mijn theorie gewoon geldig:
De mensen die de eerste ronde op iemand gestemd hebben die geen of slechts één stem had, zijn imo verdacht. Het kan een cult zijn die Jorgyboy niet gered heeft, of het kan een don zijn die zo uit de aandacht wil blijven. Met IMBA had ik het daar aan het rechte eind. Tremendes is de enige die van dat lijstje nu nog in leven is. Hij stemde toen compleet random op Sanca.
Mijn stem blijft alleszins bij Tremendes.
edit: zal nog wat naar hints kijken, maar daar reken ik niet op. Hints zijn sowieso moeilijk op te lossen en makkelijk naar andere mensen te herleiden.