XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Wat mij betreft is iedereen verdacht

Is al een betere houding, wie denk je dat nog zeker goed is?

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 19:46 ----------

Gisteren was wel prettig dat supersized een stand van de stemming zo rond 21.00 neerzette. Heb weer niks bijgehouden dit spel dus mocht iemand dit wel gedaan hebben...

Op dit moment 3-3 tussen woopy en supersized.

Supersized, echt elke keer zeg je dat ik geen argumenten heb terwijl ik er gewoon wel heb. Leer lezen of rot op.
Mijn argument deze keer is dat ik er zelf niet zo graag uit ga. Jij had al wat stemmen, dus dan ga ik op jou mee om mezelf te redden. Heb toch al gezegd dat ik liever op Tremendes wou gaan? Ik denk wel dat jij gewoon goed bent (en andere eigenschappen zal ik maar niet geven), maar als ik moet kiezen tussen jou of mezelf, dan weet ik het wel. En als je dat niet kan snappen, zegt dat ook genoeg.

De ervaren speler-hint en het profiel op de whisky-site in acht nemend zie ik voor nu ook geen andere optie dan Woopy.

Ik kijk zoals altijd om vijf voor tien nog even om te zien of ik wellicht wil wijzigen, maar zie eigenlijk niet wat er nog kan veranderen (tenzij Unknown ons nog met een bezoekje vereerd).

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:33 ----------

Hersenspinsel:

Woopy is Don Sonny. Er is ook nog een Don Henry. Wij stemmen Woopy weg en het wordt Don Henry tegen de burgers. Misschien is het beter om Don Woopy nog een kill te geven vannacht? Wellicht vindt hij Henry of diens overgebleven vriendje. Henry zal vannacht sowieso Woopy vermoorden.

Maakt voor ons dus niks uit. Vannacht is er sowieso een kill, of die nou van Woopy komt of van Henry.

Stemmen we vandaag gewoon UnknownDBB weg, die gaat toch niet meer langskomen.

Toevoeging aan hersenspinsel:
Stel dat Woopy niet Don Sonny is en we stemmen hem vandaag weg zijn er vannacht twee kills.

Laatst bewerkt:
De ervaren speler-hint en het profiel op de whisky-site in acht nemend zie ik voor nu ook geen andere optie dan Woopy.

Ik kijk zoals altijd om vijf voor tien nog even om te zien of ik wellicht wil wijzigen, maar zie eigenlijk niet wat er nog kan veranderen (tenzij Unknown ons nog met een bezoekje vereerd).

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:33 ----------

Hersenspinsel:

Woopy is Don Sonny. Er is ook nog een Don Henry. Wij stemmen Woopy weg en het wordt Don Henry tegen de burgers. Misschien is het beter om Don Woopy nog een kill te geven vannacht? Wellicht vindt hij Henry of diens overgebleven vriendje. Henry zal vannacht sowieso Woopy vermoorden.

Maakt voor ons dus niks uit. Vannacht is er sowieso een kill, of die nou van Woopy komt of van Henry.

Stemmen we vandaag gewoon UnknownDBB weg, die gaat toch niet meer langskomen.

Die gaat al uit het verhaal als tie niet stemt;)

vind ik een prima idee!

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:41 ----------

Btw. Als ik don zou zijn, zou er dan niet minstens 1 lid moeten zijn die tenminste een beetje probeert de aandacht van me af te krijgen? Als ik don Sonny zou zijn en ik word er uit gestemd, sterven er immers 2 anders cults samen met mij. Die hebben er dan alle belang bij mij te redden.

@supersized

Mijn stem naar Woopy was door de whisky hint, op Wauter wou ik stemmen omdat hij beschermd werd in de nacht, de stem op jou was om Woopy met een gerust hart te kunnen laten trainen en aangezien hij met een gerust hart is kunnen vertrekken kan ik nu terug op Woopy gaan wat ook sowieso de bedoeling was but I think about the gains :D

:roflol:

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:43 ----------

woopy

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:45 ----------

Supersized, echt elke keer zeg je dat ik geen argumenten heb terwijl ik er gewoon wel heb. Leer lezen of rot op.
Mijn argument deze keer is dat ik er zelf niet zo graag uit ga. Jij had al wat stemmen, dus dan ga ik op jou mee om mezelf te redden. Heb toch al gezegd dat ik liever op Tremendes wou gaan? Ik denk wel dat jij gewoon goed bent (en andere eigenschappen zal ik maar niet geven), maar als ik moet kiezen tussen jou of mezelf, dan weet ik het wel. En als je dat niet kan snappen, zegt dat ook genoeg.

:rolleyes::)

Pff lange dag. Wat is er tegen Woopy? Ga liever nog voor supersized!

Spelers
1: Wauter
2: Krimlo Burger
3: Sanca
4: Weightboy De gek
5: FabulaActaEst
6: Jorgyboy Soldaat Henry
7: orgineel
8: Woopy
9: Jimbooo Lijfwacht Sonny
10: Alley Cat
11: diaephi Burger
12: supersized
13 Biobeast
14:Imbaatwork
15: Penose
16: Guts Burger
17: tremendes
18: Vicenzio Huurmoordenaar
19: UnknownDBB

Waarom staat er bij Imbaatwork niets?

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:55 ----------

Pff lange dag. Wat is er tegen Woopy? Ga liever nog voor supersized!

Dus jij gaat liever op mij, terwijl Woopy zelf toegeeft dat ik burger ben?
Duidelijk!

Spelers
1: Wauter
2: Krimlo Burger
3: Sanca
4: Weightboy De gek
5: FabulaActaEst
6: Jorgyboy Soldaat Henry
7: orgineel
8: Woopy
9: Jimbooo Lijfwacht Sonny
10: Alley Cat
11: diaephi Burger
12: supersized
13 Biobeast
14:Imbaatwork
15: Penose
16: Guts Burger
17: tremendes
18: Vicenzio Huurmoordenaar
19: UnknownDBB

Waarom staat er bij Imbaatwork niets?

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 20:55 ----------

Duidelijk!

Kijk dat heb ik niet gelezen. Voor mij waren jullie allebei goed.

Duidelijk!

Ik denk dat er heel wat mensen zijn die, als ze denken dat zowel jij als ik goed zijn, er liever mij inhouden :rolleyes:

Maar ik vind het idee om op Unknown te gaan uiteraard ook ok. Is er iemand buiten Alley die dit een goed plan vindt?

Okay, wat ik kan vinden uit de postgeschiedenis van de mensen die voor mij mogelijk cult of don zijn:

Biobeast

Is niet erg actief (maar speelt wel elke dag voldoende mee), dus er is ook weinig over te vinden.
Wel vond ik het opvallend dat hij zowel mij als Alley Cat beschuldigde van de dons te helpen door mogelijke cults op te sommen, want daardoor maak je zogezegd de anderen bekend als burger. Beetje een raar idee, en dit deed hij in vorige spelletjes geloof ik niet. Mogelijk omdat hij er in die lijstjes zelf niet zo goed uit kwam?

Penose

Stemt altijd laat en gaat makkelijk met anderen mee. Kan natuurlijk best zijn dat hij echt niet vroeger kan stemmen, maar het is en blijft een makkelijke manier om onder de radar te blijven. Verder is er ook weinig zinnigs in zijn posts te vinden.

Tremendes

Ook hij post niet erg veel en gaat makkelijk mee met anderen. Verder kan ik er ook weinig over vinden.

------------------------

Niet de sterkste punten besef ik. Ik had gehoopt meer uit hun postgeschiedenis te kunnen halen.
Verder blijft mijn theorie gewoon geldig:

De mensen die de eerste ronde op iemand gestemd hebben die geen of slechts één stem had, zijn imo verdacht. Het kan een cult zijn die Jorgyboy niet gered heeft, of het kan een don zijn die zo uit de aandacht wil blijven. Met IMBA had ik het daar aan het rechte eind. Tremendes is de enige die van dat lijstje nu nog in leven is. Hij stemde toen compleet random op Sanca.

Mijn stem blijft alleszins bij Tremendes.

edit: zal nog wat naar hints kijken, maar daar reken ik niet op. Hints zijn sowieso moeilijk op te lossen en makkelijk naar andere mensen te herleiden.

Jep, jouw stem gaat dus naar Tremendes :D
Ik tel hier 3 stemmen, laatste is definitief!

Ik denk dat er heel wat mensen zijn die, als ze denken dat zowel jij als ik goed zijn, er liever mij inhouden :rolleyes:

Maar ik vind het idee om op Unknown te gaan uiteraard ook ok. Is er iemand buiten Alley die dit een goed plan vindt?

Hmm ja en nee. Wou best op hem gaan, alleen hij gaat er toch al uit. Wel heb je nu kans dat er een goede door stemming uitgaat en Remi (evil?) door uitschrijving!

SS:
-penose
-wauter

POOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized

UNKNOWN:
-alley

TREMENDES:
-woopy

Wat is die FBI nou?

SS:
-penose
-wauter

POOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized

UNKNOWN:
-alley

TREMENDES:
-woopy

Ik heb op jou gestemd. Er staat nergens dat je max drie keer mag stemmen. Daarbij lijkt het me wel duidelijk dat die niet als stemmen bedoeld waren, al geef ik toe dat ik daar even niet opgelet had. Dat jij op zo'n manier wil winnen, zegt ook weer genoeg.

Terug
Naar boven