AndroidHealthClinic

Forumgame 24: Het beloofde land

Je kan gelijk hebben. Weet het niet. De jager weet alleszins niet meer dan wij, en het is geloof ik pas de eerste keer dat een jager op Wauter staat, dus dat valt ook wel mee.

Ik verander mijn stem naar Supersized. Die wil net iets te graag dat ik er uit ga plus hij heeft al een paar stemmen dus het kan me redden.
En nu trainen :)

Misschien volg ik je wel op Supersized, dan kun je met een gerust hartje gaan trainen !

Vind jij het niet verdacht dat Wauter zo hard beschermd word ?
Zo hard wordt Wauter toch niet beschermd? Is ook niet echt nodig omdat er nog geen/nauwelijks stemmen op hem zijn uitgebracht.

Maar goed, recap:

Don Sonny:
Ervaren speler
Whisky, sambuca, PUA
Doorgedraaid (gelooft iemand daar nog in?)
Coïtus met een tranny (is vast niks, maar goed)
Gevallen tienermeisjes (Nikky Minaj en Miley Cyrus).

Don Henry:
Oude vriend van de burgemeester
Boos omdat Jorgyboy verraden is (impliceert wellicht dat hij zelf wel probeerde hem te redden?)
Onderschrift van de spelleider (?)

Meer dan dit hebben we volgens mij echt niet en hier staan dan ook nog de nodige punten bij waarvan ik niet eens zeker weet of ze wat zijn.

Vind jij het niet verdacht dat Wauter zo hard beschermd word ?

Ik zoek actief naar hints achter badguys en je beschuldigt mij? Mag jij je eens een paar uur met de zoekmachine van dbb bezig houden zoekend achter hints. Wat voor bijdrage heb jij trouwens al bijgeleverd aan dit spel?:)

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 17:54 ----------

Zo hard wordt Wauter toch niet beschermd? Is ook niet echt nodig omdat er nog geen/nauwelijks stemmen op hem zijn uitgebracht.

Maar goed, recap:

Don Sonny:
Ervaren speler
Whisky, sambuca, PUA
Doorgedraaid (gelooft iemand daar nog in?)
Coïtus met een tranny (is vast niks, maar goed)
Gevallen tienermeisjes (Nikky Minaj en Miley Cyrus).

Don Henry:
Oude vriend van de burgemeester
Boos omdat Jorgyboy verraden is (impliceert wellicht dat hij zelf wel probeerde hem te redden?)
Onderschrift van de spelleider (?)

Meer dan dit hebben we volgens mij echt niet en hier staan dan ook nog de nodige punten bij waarvan ik niet eens zeker weet of ze wat zijn.

Bij henry ben je nog de hints van het laatste verhaal vergeten. Zla eens ff mijn quote erbij zetten.

Citaat:
Origineel gepost door lloydatoni [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Verhaal nacht 3

Het beloofde een wilde nacht te worden na een drukbezette dag waarin het dorp elkaar gek zat te maken met de verscheidende hints en verklaringen van onze pas overleden held(in). Ze beweerde krakatoa niet te zijn maar helaas bleek hij dat wel te zijn en werd weggestemd. Sonny liep vol ongeloof door zijn huis: coïtus hebben met een trannie was daar aan toe maar met Krakatoa? Daar moest hij niet aan denken. Zijn volgende gevallen tienermeisje bleek Miley Cyrus te zijn: haar volle kont en dikke borsten konden hem goed bevredigen.

Hij luisterde ook goed naar zijn consigliere zoals hij deed in alle andere nachten, hij had weer zin om iemand te vermoorden. Het bleek een onverwachte naam te zijn van een man die hij hoog had zitten en net als hij zeer ervaren was in het spel wat ze nu speelden. Hij ging erop uit en genoot stiekem wel van deze moord. Hij verkleedde zich incognito en sloop het hol van de leeuw in. Verzon een smoesje om de gewaardeerde speler weg te krijgen en vermoorde hem achter de club en liet het lijk liggen. Toen het lijk gevonden werd de volgende dag ontstond de nodige commotie in het kamp van Henry en was hij zonder het advies wat hij elke dag zo goed heeft opgevoerd. Op zijn lijfwacht na stond hij er alleen voor.

Henry Hill had het plan om Wauter te vermoorden nadat hij langs het nog altijd door politie druk bezochte huis van Alley reed. Echter was er een aantal man politie bij hem thuis die avond zodat hij de moord niet kon uitvoeren. Bedroefd verdween hij de nacht in nog rouwend om de dood van zijn consigliere. Hij keek nog wel even naar het onderschrift van de spelleider om naar hints te zoeken maar hij zag niks wat mocht baten voor hem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Imbaatwork is dood
SPOILERS: TOON

Het is weer dag en er mag gestemd worden tot 22.00

Dit even quoten + wat er staat in Lloyd zijn sig:

Paulie might have moved slow but it was only because Paulie didn't have to move for anybody.

De acteur op de foto speelt henry hill in de film good fellas en bovenstaande quote is van hem.

Ik zoek actief naar hints achter badguys en je beschuldigt mij? Mag jij je eens een paar uur met de zoekmachine van dbb bezig houden zoekend achter hints. Wat voor bijdrage heb jij trouwens al bijgeleverd aan dit spel?:)

Ja, maar eigenlijk alleen omdat je beschermd werd in de nacht en ik niet meteen een andere aanleiding vind om op iemand anders te stemmen. In dit spel niet veel, idd, maar in de vorige game zat ik op dag 1 al goed met de yeti :trollface:

De hints moeten ook te vinden zijn zonder urenlang op de zoekmachine van Dbb te zitten imo

Woopy waarom zeg jij ook al dat ik makkelijk mensen volg ?
Eerste dag ging ik niet mee met de meeste stemmen maar ging ik op vincenzio
Tweede dag ook maar goed dat is niet volgen, dat is bij je stem blijven.
En gister gingen de meeste op weightboy en ik ging als eerste op Remi.

Ga jij ook al rare dingen zeggen net als supersized ?

Onderschrift spelleider, had ik genoemd. Wat jij erbij zet is alweer eigen interpretatie.

Heel ver gezocht wellicht maar:
Nicky Minaj heet volgens google Nicki Minaj. Lloyd schrijft het dus met een 'y', dezelfde 'y' als in Miley Cyrus en in Woopy.

Nog niet veel, idd, maar in de vorige game zat ik op dag 1 al goed met de yeti :trollface:

De hints moeten ook te vinden zijn zonder urenlang op de zoekmachine van Dbb te zitten imo

Denk je dat ik of alleycat altijd direct geluk hebben als we zoeken via de zoekmachine misschien? Als ik in 20 spelen elke keer een naam roep zal ik ook wel eens juist zitten.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 18:00 ----------

Onderschrift spelleider, had ik genoemd. Wat jij erbij zet is alweer eigen interpretatie.

Heel ver gezocht wellicht maar:
Nicky Minaj heet volgens google Nicki Minaj. Lloyd schrijft het dus met een 'y', dezelfde 'y' als in Miley Cyrus en in Woopy.

Eigen interpretatie? Ik som gewoon de feiten open. Die foto is niet zomaar gekozen en leid naar een hint.

Denk je dat ik of alleycat altijd direct geluk hebben als we zoeken via de zoekmachine misschien? Als ik in 20 spelen elke keer een naam roep zal ik ook wel eens juist zitten.

Neen, dat niet maar blijven doorzoeken om dan op eeuwenoude topics te belanden vind ik onnodig maarja, het is jouw tijd xd

Die naam had ik niet zomaar geroepen maar ik kwam erop door een hint, maar soit, mijn stem staat nog altijd op supersized

ik noem whisky en sambuca icm woopy en sanca,

raad eens van wie ik stemmen krijg:lol:

Neen, dat niet maar blijven doorzoeken om dan op eeuwenoude topics te belanden vind ik onnodig maarja, het is jouw tijd xd

Die naam had ik niet zomaar geroepen maar ik kwam erop door een hint, maar soit, mijn stem staat nog altijd op supersized

Kruipt wel wat tijd in maar zo vind je af en toe wel wat hints en daarmee stem ik toch het liefste.

EN LET ER OP, ZOALS EERDER VERMELD WORDEN ER WEDEROM GEEN ARGUMENTEN GEGEVEN WAAROM ER OP MIJ WORD GESTEMD, LACHWEKKEND DIT!

burgers help me out, mijn hint rond whisky en sambuca zit vrij close. zij voelen het aan ;)
één van de twee moet dus meer stemmen gaan vangen, anders verliezen jullie vanavond nog een burger.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 18:31 ----------

waarom stem je op mij?

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 18:36 ----------

Ik ben geneigd op Woopy te gaan for now

Misschien volg ik je wel op Supersized, dan kun je met een gerust hartje gaan trainen !

En deze vind ik ook opvallend, hij stemt eerst op Woopy? Dus doen alsof ze niet bij elkaar horen...
Vervolgens vraagt hij hem mee te gaan op Wauter en volgt hem later op mij???

Waarom volg je iemand waarvan je een paar uur geleden wilde dat hij eruit ging? Beetje lame dit..

Die post van Supersized

tumblr_m9vxd0gZ7G1qgleipo1_400-1.jpg

Woopy

Waarom? gewoon vermoedens

karma gedeeld

Laatst bewerkt:
@supersized

Mijn stem naar Woopy was door de whisky hint, op Wauter wou ik stemmen omdat hij beschermd werd in de nacht, de stem op jou was om Woopy met een gerust hart te kunnen laten trainen en aangezien hij met een gerust hart is kunnen vertrekken kan ik nu terug op Woopy gaan wat ook sowieso de bedoeling was but I think about the gains :D

@supersized

Mijn stem naar Woopy was door de whisky hint, op Wauter wou ik stemmen omdat hij beschermd werd in de nacht, de stem op jou was om Woopy met een gerust hart te kunnen laten trainen en aangezien hij met een gerust hart is kunnen vertrekken kan ik nu terug op Woopy gaan wat ook sowieso de bedoeling was but I think about the gains :D

Alleycat is dan ook verdacht volgens jou?

Gisteren was wel prettig dat supersized een stand van de stemming zo rond 21.00 neerzette. Heb weer niks bijgehouden dit spel dus mocht iemand dit wel gedaan hebben...

Terug
Naar boven