wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Zou dat een restant kunnen zijn van een oorspronkelijk rol die Lloydatoni in gedachten had maar toen heeft moeten schrappen omdat er niet zoveel spelers waren?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijkt me duidelijk.Ik heb op jou gestemd. Er staat nergens dat je max drie keer mag stemmen. Daarbij lijkt het me wel duidelijk dat die niet als stemmen bedoeld waren, al geef ik toe dat ik daar even niet opgelet had. Dat jij op zo'n manier wil winnen, zegt ook weer genoeg.

Ziet er naar uit dat de nog levende spelers niet actief genoeg zijn om nog succesvol naar Unknown te kunnen overschakelen...
Denk allemaal even na wie je liever in het spel houdt: iemand die mee zoekt naar hints, of Supersized.
Trouwens nog steeds geen cults die hun don, die ik dan zogezegd zou zijn, komen beschermen. Wordt stilaan wel tijd, toch? Tenzij het 2 inactieve cults zijn uiteraardLijkt me duidelijk.

SS:
-penose
-wauter
POOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized
UNKNOWN:
-alley
TREMENDES:
-woopy
Zucht.
Juiste versie:
SS:
-penose
-wauter
-woopy
WOOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized
UNKNOWN:
-alley
-origineel
Quote voor de mensen die het gemist hebben. Wat mij betreft nog steeds de beste optie.
Hersenspinsel:
Woopy is Don Sonny. Er is ook nog een Don Henry. Wij stemmen Woopy weg en het wordt Don Henry tegen de burgers. Misschien is het beter om Don Woopy nog een kill te geven vannacht? Wellicht vindt hij Henry of diens overgebleven vriendje. Henry zal vannacht sowieso Woopy vermoorden.
Maakt voor ons dus niks uit. Vannacht is er sowieso een kill, of die nou van Woopy komt of van Henry.
Stemmen we vandaag gewoon UnknownDBB weg, die gaat toch niet meer langskomen.
Toevoeging aan hersenspinsel:
Stel dat Woopy niet Don Sonny is en we stemmen hem vandaag weg zijn er vannacht twee kills.
Hoezo? Ben bijna de hele dag niet online geweest. Ben er niet voor om Woopy of Supersized eruit te stemmen. Wie wil jij eruit dan?

Again..
Omdat je vanochtend gelijk aangaf om met Woopy mee te gaan op mij en nu volg je 'm weer.
Onopvallend hoor.
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 21:59 ----------
Unknown heeft niet gestemd dus die gaat er sowieso uit. Cult truc om Woopy erin te houden imo