Fitness Seller

Forumgame 24: Het beloofde land

Ziet er naar uit dat de nog levende spelers niet actief genoeg zijn om nog succesvol naar Unknown te kunnen overschakelen...
Denk allemaal even na wie je liever in het spel houdt: iemand die mee zoekt naar hints, of Supersized.

Trouwens nog steeds geen cults die hun don, die ik dan zogezegd zou zijn, komen beschermen. Wordt stilaan wel tijd, toch? Tenzij het 2 inactieve cults zijn uiteraard :rolleyes: Lijkt me duidelijk.

Ik heb op jou gestemd. Er staat nergens dat je max drie keer mag stemmen. Daarbij lijkt het me wel duidelijk dat die niet als stemmen bedoeld waren, al geef ik toe dat ik daar even niet opgelet had. Dat jij op zo'n manier wil winnen, zegt ook weer genoeg.

relax mattie, drink je whisky:p

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 21:25 ----------

Ziet er naar uit dat de nog levende spelers niet actief genoeg zijn om nog succesvol naar Unknown te kunnen overschakelen...
Denk allemaal even na wie je liever in het spel houdt: iemand die mee zoekt naar hints, of Supersized.

Trouwens nog steeds geen cults die hun don, die ik dan zogezegd zou zijn, komen beschermen. Wordt stilaan wel tijd, toch? Tenzij het 2 inactieve cults zijn uiteraard :rolleyes: Lijkt me duidelijk.

Wie hou je liever in het spel: een cult of een burger ;)

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 21:27 ----------

SS:
-penose
-wauter

POOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized

UNKNOWN:
-alley

TREMENDES:
-woopy

nieuwe page

Zucht.
Juiste versie:

SS:
-penose
-wauter
-woopy

WOOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized

UNKNOWN:
-alley

Je mag op zijn minst een beetje sportief blijven spelen.

UnknownDBB dan. Tenzij iemand me op andere gedachten brengt.

Als er nog iemand meegaat, kan ik ook mee. Wauter? Penose? Zie dat jullie online zijn.

UnknownDBB

SS:
-penose

WOOPY:
-tremendes
-sanca
-biobeast
-supersized

UNKNOWN:
-alley
-origineel
-woopy
-wauter

Laatst bewerkt:

Hersenspinsel:

Woopy is Don Sonny. Er is ook nog een Don Henry. Wij stemmen Woopy weg en het wordt Don Henry tegen de burgers. Misschien is het beter om Don Woopy nog een kill te geven vannacht? Wellicht vindt hij Henry of diens overgebleven vriendje. Henry zal vannacht sowieso Woopy vermoorden.

Maakt voor ons dus niks uit. Vannacht is er sowieso een kill, of die nou van Woopy komt of van Henry.

Stemmen we vandaag gewoon UnknownDBB weg, die gaat toch niet meer langskomen.

Toevoeging aan hersenspinsel:
Stel dat Woopy niet Don Sonny is en we stemmen hem vandaag weg zijn er vannacht twee kills.
Quote voor de mensen die het gemist hebben. Wat mij betreft nog steeds de beste optie.

Ik ga Alleycat volgen denk ik tenzij iemand nog met een goeie last minute hint komt.

Unknowndbb

Die orgineel die volgt Woopy ook als een hondje.:roflol:

penose, ga je nu weer volgen? of blijf je op mij?

• Topic Starter Topic Starter
Spannend hoor allemaal :$

Komop mensen, nog 1 stem voor Unknown!
Een stem up Supersized heeft op dit moment geen zin.

Hoezo? Ben bijna de hele dag niet online geweest. Ben er niet voor om Woopy of Supersized eruit te stemmen. Wie wil jij eruit dan?

Omdat je vanochtend gelijk aangaf om met Woopy mee te gaan op mij en nu volg je 'm weer.

Onopvallend hoor.:roflol:

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 21:59 ----------

Unknown heeft niet gestemd dus die gaat er sowieso uit. Cult truc om Woopy erin te houden imo

unknowndbb

Omdat je vanochtend gelijk aangaf om met Woopy mee te gaan op mij en nu volg je 'm weer.

Onopvallend hoor.:roflol:

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 21:59 ----------

Unknown heeft niet gestemd dus die gaat er sowieso uit. Cult truc om Woopy erin te houden imo

Of burger truc...

Soit, jammer. Ik hoop dat de burgemeester bij de stemmers op Unknown zat.

---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 22:01 ----------

Lol, nice Penose :p

Ja, ik ben gered door mijn 4 cults. Good math.

Terug
Naar boven