- Waardering
- 3.882
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Lol, ik mag je niet, dat mag duidelijk zijn, maar deze vind ik mooi

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lol, ik mag je niet, dat mag duidelijk zijn, maar deze vind ik mooi![]()
Wat is "het meisje" voor een rol?
Kan het niet vinden
Wat is "het meisje" voor een rol?
Kan het niet vinden

Zal het nog even uitleggen.Morgen weer de hele dag lullen over de whisky hint jongens?
Daar zullen we vannacht wel achter komen dan.

Het is maar speculatie natuurlijk.Jij weet wel heel zeker dat hij er vannacht aan gaat![]()

Het is maar speculatie natuurlijk.
Maar de tips die we hebben wijzen naar Woopy als Sonny en als Henry Sonny uitschakelt sluit de overgebleven cult zich bij hem aan, dus hij heeft er wel belang bij om Sonny te vermoorden.
Zal het nog even uitleggen.
Woopy wordt vannacht 90% zeker vermoord door Don Henry. Die heeft immers voordeel van het uitschakelen van de andere Don en de kans is toch groot dat Woopy Don Sonny is. Sonny (Woopy) heeft een kill en kan daarmee doen wat hij wil. Netto resultaat is dan dus Woopy dood en één ander dood.
Hadden we vandaag Woopy weggestemd en bleek hij Don Sonny dan had Don Henry morgen een vrije kill gehad (hij hoeft dan immers niet meer op Woopy te gaan). Netto resultaat is dan dus Woopy dood en één ander dood.
Hadden we vandaag Woopy weggestemd en bleek hij niet Don Sonny te zijn dan hadden zowel Sonny als Henry vannacht een vrije kill gehad. Netto resultaat is dan dus Woopy dood en vannacht twee anderen dood.
Unknown was hoe dan ook vandaag uitgeschreven, dus dat we hem hebben weggestemd maakt niks uit.
Snap je uitleg maar dat heb je vandaag niet zo geventileerd. Hele dag erover lullen, ik ga achter die hint, want ik geloof ook in de whisky hint, aan en vlak voor sluiten van de stemronde word er wat anders gedaan dan waarover de hele dag gesproken is.
Vind ik erg vreemd, had op z'n minst vandaag besproken kunnen worden. Nu komt het op mij over alsof jullie Woopy erin hebben gehouden. Daarnaast..mocht woopy een don zijn(kan voor mij ook nog Henry zijn maar dat kan aan mijn onervarenheid liggen) word ie toch beschermd?
Is al een betere houding, wie denk je dat nog zeker goed is?

Jij weet wel heel zeker dat hij er vannacht aan gaat![]()

Hij kan ook gewoon een andere niet vernoemde persoon kiezen en veilig zitten.Ikzelf
Inderdaad net of hij de kill zelf gaat maken
Ben nu wel echt benieuwd naar Woopy's rol, just die allready
---------- Post toegevoegd 24 October 2013 om 23:24 ----------
Als hij niet weer bij jou zit![]()
Heb het wel gezegd, rond half negen schat ik. Bedacht het zelf ook niet eerder dan dat.Snap je uitleg maar dat heb je vandaag niet zo geventileerd. Hele dag erover lullen, ik ga achter die hint, want ik geloof ook in de whisky hint, aan en vlak voor sluiten van de stemronde word er wat anders gedaan dan waarover de hele dag gesproken is.
Vind ik erg vreemd, had op z'n minst vandaag besproken kunnen worden. Nu komt het op mij over alsof jullie Woopy erin hebben gehouden. Daarnaast..mocht woopy een don zijn(kan voor mij ook nog Henry zijn maar dat kan aan mijn onervarenheid liggen) word ie toch beschermd?