XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Aangezien ik niet kan controleren wie informatie heeft doorgegeven naar de uitgeschreven rollen kan ik de rol van fabula niet doorgeven
Als Krimlo en Vincenzio zeggen dat ze niks weten kan je er toch vanuit gaan dat dat klopt?

Dit hele spel is gebaseerd op vertrouwen, dus op dit punt ook gewoon lijkt me.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.083
uitschrijven Fabulactaest

Op eigen verzoek heeft de opdrachtgever van de moord op Jimbooo zichzelf verbannen uit het dorp om van zijn oude dag te genieten.

Fabulaactaest is weg

hij was de politieagent

Laatst bewerkt:
Op eigen verzoek heeft de opdrachtgever van de moord op Jimbooo zichzelf verbannen uit het dorp op van zijn oude dag te genieten.

Fabulaactaest is weg

hij was de politieagent

Damn dat is k*t! Hebben we geen jager meer. Fabula man are you kidding me!?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.085
Er is nog 1 jager over hoor

Op eigen verzoek heeft de opdrachtgever van de moord op Jimbooo zichzelf verbannen uit het dorp om van zijn oude dag te genieten.

Fabulaactaest is weg

hij was de politieagent
Snap hier echt geen zak van.

Was er gewoon ingebleven. Je had vanochtend kunnen stemmen (desnoods op mij, ik ga er toch niet uit) en je naam voor vannacht door kunnen geven.

nu hebben we echt nog nauwelijks een kans.

Fabula zijn rol wisten we toch al hadden jullie dit niet door? Ik heb bewust niets vertelt, dit was ook de reden waarom we eens moesten wachten op het nachtverhaal.

Fabula zijn rol wisten we toch al hadden jullie dit niet door? Ik heb bewust niets vertelt, dit was ook de reden waarom we eens moesten wachten op het nachtverhaal.
Maakt niks uit of we zijn rol wel of niet wisten.

Hij had vannacht iemand kunnen redden door daar voor de deur te gaan staan of door per ongeluk zelf uitgekozen te worden door een don. Nu kan dat niet meer.

Spelers
1: Wauter
3: Sanca
7: orgineel
10: Alley Cat
12: supersized
15: Penose
17: tremendes

Zeven spelers over, waaronder vier slechten. Het kan wel nog, maar gaat echt heel moeilijk worden.

Tremendes, je bent veel te eerlijk voor dit spel.

Als iemand er uitgaat met een goede rol en jij bent daar niet verantwoordelijk voor moet je altijd iets zeggen als "tja, ik wist al lang dat hij die rol had maar mocht/wilde het niet zeggen".

Nee ik niet, waar had ik dat uit op kunnen maken?

De persoon zelf was niet zo heel moeilijk te raden. Als je keek toen wie nog niet online was geweest was dat fabula. Als je dan per eliminatie begint te rekenen van wie je al vermoed wie welke rol heeft kwam je vrij makkelijk bij jager uit (natuurlijk met een lichte foutenmarge). Was diegene ook die mij beschermde en natuurlijk speel ik die er niet uit als burger. De wolf aanwijzen ben ik minder sterk in maar wie cult is ben ik al vrij zeker. De burgemeester mag trouwens ook gaan oppassen want iemand met wat inzicht en verstand kan er met wat redenatie hem er ook uithalen.

Het word wel erg gevaarlijk nu er een politieagent uit is :bang:

Tremendes, je bent veel te eerlijk voor dit spel.

Als iemand er uitgaat met een goede rol en jij bent daar niet verantwoordelijk voor moet je altijd iets zeggen als "tja, ik wist al lang dat hij die rol had maar mocht/wilde het niet zeggen".

Jullie zijn doortrapt man bah..

De persoon zelf was niet zo heel moeilijk te raden. Als je keek toen wie nog niet online was geweest was dat fabula. Als je dan per eliminatie begint te rekenen van wie je al vermoed wie welke rol heeft kwam je vrij makkelijk bij jager uit (natuurlijk met een lichte foutenmarge). Was diegene ook die mij beschermde en natuurlijk speel ik die er niet uit als burger. De wolf aanwijzen ben ik minder sterk in maar wie cult is ben ik al vrij zeker. De burgemeester mag trouwens ook gaan oppassen want iemand met wat inzicht en verstand kan er met wat redenatie hem er ook uithalen.

Snap nog niet haha. Maar never mind dank voor je uit uitleg.

Haha, zo wordt het spel gespeeld bro.

Mais bon:
Wauter we hebben alle stemmen nodig omdat ik niet goed weet wat de de Hennies gaan doen, dus ben je bereid mee te gaan op Orgineel?

Nogmaals. Wees niet zo zeker van je zaak. Als er nu geen Don uitgaat is het voorbij! Geloof me nou maar dat er betere keuzes zijn.

Wil je trouwens je vriendje Wauter mee trekken? 1 van jullie is sowieso cult, jij niet toch?

@Trem. Ja ik weet het!

Haha, zo wordt het spel gespeeld bro.

Mais bon:
Wauter we hebben alle stemmen nodig omdat ik niet goed weet wat de de Hennies gaan doen, dus ben je bereid mee te gaan op Orgineel?

Op elke mogelijke don wil ik meegaan maar ik ben eerder geneigd van op penose mee te gaan omdat ik sterk vermoed dat hij henry is.

Nogmaals. Wees niet zo zeker van je zaak. Als er nu geen Don uitgaat is het voorbij! Geloof me nou maar dat er betere keuzes zijn.

Wil je trouwens je vriendje Wauter mee trekken? 1 van jullie is sowieso cult, jij niet toch?

@Trem. Ja ik weet het!
Andersom ook goed hoor, ben jij bereid mee te gaan op Wauter?

Terug
Naar boven