- Waardering
- 1.979
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 15%
Ik sta ook nog voor alles open maar vertrouw gvd niemand
Staat er nergens een hint over een baard?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sta ook nog voor alles open maar vertrouw gvd niemand
Beginnen met het laatste punt, ik stem niet op Penose. Ik stem ook niet op Sanca, Supersized of Tremendes. Ik stem op jou of op Orgineel. Jullie zijn namelijk de overgebleven Sonny's.Mijn motivatie:
-Normaal gezien is penose een stuk actiever, hij speelt sowieso al iets minder actief dan in eerdere games omdat hij niet er altijd wil snel uitliggen maar nu is het toch opvallend. Typisch wat je van een standaardwolf mag verwachten.
-Gewoonlijk zoekt hij als hij burger is ook actief mee naar hints achter bad guys. Nu niets of toch eentje, hij heeft in het begin subtiel gehint dat enzo wel eens een hint kan zijn die naar Vicenzio leidde en de sonny familie en toen we het een paar rondes ernaar terug oppikte bleek vincenzio de huurmoordenaar te zijn. Kwam vincenzio te dicht misschien toen hij de lijfwacht van sonny uitschakelde (of de man die daar de opdracht toegaf)? In ieder geval verdacht in mijn ogen.
-Alley heeft al eerder aangegeven dat hij niet snel wil stemmen op penose, waarom? Weet hij meer dan ons? Alley heeft ons mogelijk in het begin geleid naar jorgyboy goed wetende dat hij een speler was van de andere familie om zo gedurende het spel zeker als goed bestempelt te zijn en de bescherming van de jager te krijgen. Helemaal het soort spel dat we van alley zouden kunnen verwachten.
Ik kaats de bal dan ook terug naar jou Alley, ben jij bereid van op penose te stemmen?
Oké, ik blijf bij mijn besluit en ga voor penose:
Mag ik trouwens aan de jager vragen om goed deze nacht over zijn beslissing te denken? Dat er iets vreemd aan de hand is met alley mag wel blijken. Mag de jager trouwens eenmalig zichzelf beschermen lloydatoni?
Ik heb alleen een paar keer gezegd dat ik sowieso niet bij Henry hoor omdat die een aanslag op me heeft willen plegen.
Nee, dat is niet helemaal waar.De dons weten niet wie hun cults zijn dus hij zou ook zomaar een aanslag kunnen plegen op 1 van hun eigen mannen
Damn jammer, was wel een leuk potje en dacht aardig uit de schijnwerpers te blijven.
Ook jammer dat gelijk dag 1 AlleyCat al beschermd werd.
Had wel verwacht dat de jager (dacht dat het er maar 1 was) bij Unknown zou staan.
Ook weer pech dat nu Wauter beschermd werd...
Naja succes overgebleven Henry's, kill die burgers en Sonny homo's maar![]()
Beginnen met het laatste punt, ik stem niet op Penose. Ik stem ook niet op Sanca, Supersized of Tremendes. Ik stem op jou of op Orgineel. Jullie zijn namelijk de overgebleven Sonny's.
Weet ik meer dan jij? Misschien wel ja, maar dat weet ik dan door opletten en redeneren. Hoewel, jij weet weer wie van jullie twee de Don is. Dat weet ik dan weer niet.
Het argument dat Penose minder actief is klopt, maar zoals je zelf zegt is hij dat al een paar keer geweest. De beste man heeft het gewoon druk, heeft hij ook al aangegeven van tevoren. Bovendien gaat dat argumenten net zo goed op voor Orgineel. Zo actief is die ook niet geweest.
Je andere twee argumenten slaan nergens op.
- Penose kwam met de hint naar Vincenzio ver voordat Jimbooo eruit ging door Vincenzio. Bovendien ging Jimbooo er feitelijk uit door Fabula omdat Vincenzio op hem ging en hij hem doorstuurde. Daarnaast kon Penose op het moment dat hij de hint naar Vincenzio opperde echt nog niet weten wat diens rol was (het spel was toen nog maar net begonnen).
- Op het moment dat Jorgyboy eruit ging had ik echt nog geen flauw idee van zijn rol. Ik heb ook nooit in het spel credits genomen voor het uitschakelen van Jorgyboy, omdat dit puur toevallig was. Ik heb mezelf ook nooit echt als 'goed' geprofileerd. Ik heb alleen een paar keer gezegd dat ik sowieso niet bij Henry hoor omdat die een aanslag op me heeft willen plegen.
Inmiddels kan ik zeggen dat ik ook niet bij Sonny hoor. Dat team is immers compleet met jou en Orgineel.
Dagverhaal
Het werd geen gemakkelijk bezoek, het moordeskader van Sonny stond elk moment te wachten om toe te slaan. De burgemeester werd bang van de woorden van Henry over zijn halfbroer en voelde zich geïntimideerd door hem. Het was duidelijk dat zijn gesprekspartner de meest verstandige van de 2 broers was en dat Sonny ietwat doorgedraaid was.
Dat is een lastige. Maakt ook eigenlijk niet uit want in het verhaaltje staat niet dat Henri 'het meest doorgedraaid' is.
Maar neig toch naar Jorgy dan. Die heeft ook met andere spelers problemen gehad wegens vreemd gedrag (Z1000).
Ik volg alley in deze.
Wat hij zegt klopt meer, en mocht hij cult zijn dan mogen we dit spel omdopen tot alleyspel in plaats van weerwolfspel.
orgineel
Ik volg jouw blind gab dus pas je stem aan en ik ga mee
Orgineel is bereid op Wauter te stemmen, andersom duidelijk niet.Ik denk misschien eerder dat orgineel het hulpje is. Puur vanwege het late stemmen en als een hondje achter Woopy aanlopen. Wauter heeft het veel slimmer gespeeld en is er best aardig tussendoor geglipt.
Orgineel
Als Don zou ik best op mijn hulpje willen stemmen. En bovendien kan hij altijd nog op het laatste moment veranderen.
Heeft hij eerder al gedaan geloof ik. Maar nu hoopt hij dat wij gaan veranderen naar Wauter.Maar waarom zou orgineel niet ook op mij stemmen dan ?
Dit is een nieuw verbond.Er zijn veel te veel dingen toevallig gebeurd en dat weet je zelf ook wel. Als ik ze dan allemaal ff opsom moet je niet beginnen met dat ze zwak zijn.