XXL Nutrition

Forumgame 24: Het beloofde land

Lekker hoor... Gelukkig hebben we alley weer :D
Mooi spel en netjes gedaan tremendes.

Bedankt voor het spel lloy.

Oja voor ik het vergeet, goed gespeeld supersized hahah
Bedankt voor immuniteit in de nachten!

En zonder jou had ik het vandaag ook niet gered. Was echt bang dat jij er gisteren uit zou gaan en ik over zou blijven met Supersized.

Tremendes en Sanca allebei leuk en goed gespeeld. De Sonny's ook trouwens. Veel pech met Woopy die eruit ging wegens een hint die (volgens mij) niet klopte en daarna lagen jullie open.

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:14 ----------

Ik heb 1 nacht alley niet beschermd toen had ik supersized beschermd :)

Omdat ik in het topic zei vannacht pak ik supersized hoopte dat een don hier gebruik van ging maken. Maar niet dus.
Wanneer was dat?

Wat zijn dat voor streken man. Dacht dat we bro's waren. :(

Thanks.

Het was me een waar genoegen om dit spel te leiden. Net zoals in de game van Rob G was het spel tot aan het einde spannend. Het was dat de agenten hun onvoorwaardelijke trouw hadden getoond in Alley Cat anders was deze rond een eitje geweest voor de Hill familie.

Bij gelijke stand geeft de stem van de burgemeester namelijk het voordeel. Vandaar dat het zo belangrijk was om zijn kamp te weten aan het begin van het spel.

Wat ik het meest leuke aan dit spel vond was dat de cultkampen eigenlijk de meest actieve spelers waren van het spel, iets wat een beetje uitgestorven is helaas de afgelopen paar spellen. Ben naarmate het einde vorderde steeds minder hints gaan schrijven in de verhalen omdat het voor de balans totaal niet nodig was om meer hints te geven.

Ben wel benieuw naar hoe jullie het spel gevonden hebben, karma volgt uiteraard

Inderdaad, ik speel altijd actief dus waarom zou ik dat als cult ook niet doen? Vind amper actieve cults en wolven ook wat jammer en niet eigenlijk niet echt slim. Ze doen het om minder op te vallen maar doordat ze minder actief zijn vallen ze juist meer op.

Wat een malloot is die supersized toch zeg. Dat jij jager was was nu toch wel heel duidelijk en toch op jou stemmen. :D

Laten we het een beetje netjes houden, heb het langer uitgehouden dan mijn vriend wauter. en de rest van die heumeus die mij eruit wilden hebben. Volgende game doe ik gewoon weer lekker mee, ik weet dat jullie daarop zitten te wachten :D

Kijke of ik de eerste stemronde overleef:roflol:

Thanks.

Het was me een waar genoegen om dit spel te leiden. Net zoals in de game van Rob G was het spel tot aan het einde spannend. Het was dat de agenten hun onvoorwaardelijke trouw hadden getoond in Alley Cat anders was deze rond een eitje geweest voor de Hill familie.

Bij gelijke stand geeft de stem van de burgemeester namelijk het voordeel. Vandaar dat het zo belangrijk was om zijn kamp te weten aan het begin van het spel.

Wat ik het meest leuke aan dit spel vond was dat de cultkampen eigenlijk de meest actieve spelers waren van het spel, iets wat een beetje uitgestorven is helaas de afgelopen paar spellen. Ben naarmate het einde vorderde steeds minder hints gaan schrijven in de verhalen omdat het voor de balans totaal niet nodig was om meer hints te geven.

Ik heb ervan genoten en dacht eigenlijk dat Tremendes en ik gewonnen hadden, even niet stil gestaan bij de dubbele stem van de burgemeester, maar dat is meer door mijn onervarenheid nog

Bedankt voor de goede hosting :cool:

Bedankt voor immuniteit in de nachten!

En zonder jou had ik het vandaag ook niet gered. Was echt bang dat jij er gisteren uit zou gaan en ik over zou blijven met Supersized.

Tremendes en Sanca allebei leuk en goed gespeeld. De Sonny's ook trouwens. Veel pech met Woopy die eruit ging wegens een hint die (volgens mij) niet klopte en daarna lagen jullie open.

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:14 ----------

Wanneer was dat?

Wat zijn dat voor streken man. Dacht dat we bro's waren. :(

Beetje gokken haha was nadat ik 3 keer jouw beschermd had. Hierdoor dacht ik nu begrijpen ze het wel dat jij niet dood gaat :)

Laten we het een beetje netjes houden, heb het langer uitgehouden dan mijn vriend wauter. en de rest van die heumeus die mij eruit wilden hebben. Volgende game doe ik gewoon weer lekker mee, ik weet dat jullie daarop zitten te wachten :D

Kijke of ik de eerste stemronde overleef:roflol:

Hiermee bewijs je nu echt dat je niet weet waarom dit spel draait, gewoon zelf zolang mogelijk erin willen zitten is echt zielig man:o

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.307
Hahaha :D Nog maar goed dat er een link naar een whisky pagina van Woopy gepost werd, toen dacht ik echt dat ik ging hangen, nog maar goed dat Woopy ook een cult bleek te zijn, zo viel de verdenking weer van me af

2 belgische powerlifters die in het andere team zitten met een whisky verwijzing plus die pagina verwijst naar mijn stuk in het verhaal dat Henry whisky zat te drinken van Sonny plus de genoemde vriendschap

Dag erna whisky en sambuca hint erbij wat ook overigens naar wheightboy's stukje in het pua topic sloeg wat in het verhaal verwees naar de gek
vond ik een mooie dubbelhint :p

@wauter die reactie van hem dat hij mij hoe dan ook eruit wilt zegt toch al genoeg, hij speelt niet om als team te winnen maar voor zichzelf

Mooie game trouwens lloydatoni, heb me goed geamuseerd :)

Thanks.

Had het al gezegd, maar was echt weer een mooi spel.

Toen ik mijn rol kreeg voelde ik echt een soort druk om het goed te doen. Toch de leider van het dorp een beetje. Veel mazzel gehad met Penose als Jager.

Vind het wel raar hoe het spelletje telkens weer leuk blijft. Had nu na twee dagen het idee dat het deze keer klaar was, dat het gewoon niet meer te doen was omdat je niks wist en ook niks ging weten. En dan opent het zich opeens toch.

@wauter die reactie van hem dat hij mij hoe dan ook eruit wilt zegt toch al genoeg, hij speelt niet om als team te winnen maar voor zichzelf

Gewoon de troll negeren in de toekomst. Jij trouwens ook weer sterkt gespeelt met alley, toen ik doorhad dat jij de jager was en alley de burgemeester wist ik dat het verdomd moeilijk ging worden om te winnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.312
Had het al gezegd, maar was echt weer een mooi spel.

Toen ik mijn rol kreeg voelde ik echt een soort druk om het goed te doen. Toch de leider van het dorp een beetje. Veel mazzel gehad met Penose als Jager.

Vind het wel raar hoe het spelletje telkens weer leuk blijft. Had nu na twee dagen het idee dat het deze keer klaar was, dat het gewoon niet meer te doen was omdat je niks wist en ook niks ging weten. En dan opent het zich opeens toch.

Had wel het gevoel dat iedereen vrij gemakkelijk jouw rol moest weten na alle hints in het openings en het burgemeester verhaal, weet niet of je dat doorhad?

Had wel het gevoel dat iedereen vrij gemakkelijk jouw rol moest weten na alle hints in het openings en het burgemeester verhaal, weet niet of je dat doorhad?

Zeker als je nog eens serieus naar de stemmingen keek na dag drie en vier. Ik kon stelselmatig namen schrappen van mensen die het niet waren.

true, vind het een belachelijk saai spel wat ik nooit serieus genomen heb.
waar ik van genoten heb? is van die mongols die om elke reactie zichzelf helemaal zitten te mind****en, die elke keer als hun naam genoemd word compleet op tilt slaan, wat een knuppels hier:roflol:
het is leuk geweest zo, zal jullie verder wel met rust laten..
en hoeveel tijd hierin word gestoken, jullie zitten zo'n beetje heel de dag in dit topic, zoek eens een vriendin??

veel speelplezier verder.

de ballen.

hele grote..:rolleyes:

Gewoon de troll negeren in de toekomst. Jij trouwens ook weer sterkt gespeelt met alley, toen ik doorhad dat jij de jager was en alley de burgemeester wist ik dat het verdomd moeilijk ging worden om te winnen.

Dankje
Het duurde ook tijdje voordat ik zeker wist dat alley goed was, dacht misschien vermoede hij al dat hij beschermd werd en zichzelf liet aanvallen door hun soldaat of andere van dat soort acties :D zou wel geniaal zijn.
Komt een keer een tijd dat wel elkaar moeten back stabben :)

Nope. Sterker nog, nu zie ik ze alsnog niet. Niet zo'n ster met hints.

Maar ik wist op zich wel dat ik de burgemeester was, dus het gaf niet.

true, vind het een belachelijk saai spel wat ik nooit serieus genomen heb.
waar ik van genoten heb? is van die mongols die om elke reactie zichzelf helemaal zitten te mind****en, die elke keer als hun naam genoemd word compleet op tilt slaan, wat een knuppels hier:roflol:
het is leuk geweest zo, zal jullie verder wel met rust laten..
en hoeveel tijd hierin word gestoken, jullie zitten zo'n beetje heel de dag in dit topic, zoek eens een vriendin??

veel speelplezier verder.

de ballen.

hele grote..:rolleyes:

Wat ben jij een zielig mannetje

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:31 ----------

2 belgische powerlifters die in het andere team zitten met een whisky verwijzing plus die pagina verwijst naar mijn stuk in het verhaal dat Henry whisky zat te drinken van Sonny plus de genoemde vriendschap

Dag erna whisky en sambuca hint erbij wat ook overigens naar wheightboy's stukje in het pua topic sloeg wat in het verhaal verwees naar de gek
vond ik een mooie dubbelhint :p

Ik vond het schitterend :D

Wat ben jij een zielig mannetje

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:31 ----------

Ik vond het schitterend :D

Ik ben al weg, ga het niet meer voor jullie verpesten.. Maar aangezien we hier zo vrij zijn om te zeggen wat we van de ander denken mochten jullie ook van mijn verhaal genieten.

Grtjes.

Dat gaat wel een probleem worden denk ik.

Deze en vorige game al dat we gelijk zeiden dat we niet op elkaar gingen stemmen. Als dat straks wel een keer moet doen we het alsnog niet denk ik.
Tenzij ik het heel zeker weet.

Nope. Sterker nog, nu zie ik ze alsnog niet. Niet zo'n ster met hints.

Maar ik wist op zich wel dat ik de burgemeester was, dus het gaf niet.

:D

Ergens in het verhaal stond dat de burgemeester jorgyboy om zeep had geholpen. Als je dan in de stemming van de eerste dag stelselmatig namen gaat schrappen die op jorgyboy hadden gestemd (adhv latere stemmingen) kwam je bij jou uit :)

---------- Post toegevoegd 26 October 2013 om 15:36 ----------

Dankje
Het duurde ook tijdje voordat ik zeker wist dat alley goed was, dacht misschien vermoede hij al dat hij beschermd werd en zichzelf liet aanvallen door hun soldaat of andere van dat soort acties :D zou wel geniaal zijn.

Anders sluiten we gewoon een pact met ons drietjes dat we nooit elkaar er gaan uitspelen?:p

Terug
Naar boven