XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is een paar pagina's terug besproken. De 'remastered' version van db Z tot/met de cell saga. Minus alle troep van er naast (dus minus alles wat niet belangrijk is voor het hoofdverhaal). Stuk minder episodes en veel beter te kijken als ''rewatch'' imo. Ter vergelijking, db Kai tot/m einde van de cell saga is 98 episodes.
De muziek is compleet verkracht in dbz kai, alle nostalgie verdwijnt dan.

Db kai is gewoon ruk, kijk origineel of gewoon niet:)

Jullie zijn gewoon een stelletje tieners die graag alle zij-onzin willen zien he?! Net weer genoten van de ginyu saga zonder de talloze onderbrekingen van bulma.

Echt waar, einde van cell saga db Kai episode 98. Einde van de cell saga db Z episode 194. Voor de eerste see-through op 12 jarige leeftijd is dat prima, maar alle volgende keren, no way :D:D

• Topic Starter Topic Starter
Gadver, had ik op mijn werk al een hele voorbereiding voor zondag gemaakt, ben ik het vergeten doormailen naar mijn thuisadres :roflol:
Zondag alles nog maar es opnieuw doen dan :o

Jullie zijn gewoon een stelletje tieners die graag alle zij-onzin willen zien he?! Net weer genoten van de ginyu saga zonder de talloze onderbrekingen van bulma.

Echt waar, einde van cell saga db Kai episode 98. Einde van de cell saga db Z episode 194. Voor de eerste see-through op 12 jarige leeftijd is dat prima, maar alle volgende keren, no way :D:D

98 afleveringen maar ? wtf

???

Snap geen hol van maar ik heb weer zin in een spelletje. Morgen de rollen toch?

Ik snap er ook geen k*t van tremmie. Zal de leeftijd wel zijn denk ik...

• Topic Starter Topic Starter
Morgen de rollen. Wie niet ingeschreven is voor ik wakker ben, is te laat. Maar geen zorgen. Het kan wel even duren voor ik wakker ben :)

Bring it on !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven