IMBAatwork
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.274
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 100kg
Who needs word when you have DBB weerwolfgame.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoop nieuwe spelers erbij dankzij de game van Markrot. Goede zaak.
Toch jammer dat ik deze game moet overslaan. Kunnen we anders voor mij niet een weekje later beginnen?
Ik ben toch een beetje de ster van de forumgames. En laten we eerlijk zijn, zonder Unknown, Woopy en mezelf zijn de burgers bij voorbaat kansloos.

Ga in je hok pikachu![]()
ik ben ook een ster alleen jullie weten dat niet omdat ik altijd bewust de underdogpositie inneem
en elke keer als ik verlies komt dat doordat mijn medespelers als r**ards spelen
come at me

Het andere spel is afgelopen, dus we kunnen ons volop voorbereiden op dit spel
Voorlopig 22 spelers. Zou mooi zijn als er nog enkele bijkomen, maar ik verwacht niet veel extra spelers meer. De nieuwe spelers van het vorige spel die hier nog niet ingeschreven zijn, waren ook niet bepaald de grootste toevoegingen van dat spel.
Enige maatregel die ik wil proberen nemen tegen inactieve spelers:
De hints zullen in hoofdzaak over inactieve spelers gaan. Inactieve spelers zijn spelers die of heel weinig posten, of die wel posten maar gewoon onzinnige posts maken, zoals 2 keer per dag een post maken waarin iets staat als "hmm, interessant" of "ik bekijk het even" en verder niets. Als je wil vermijden dat er hints over jou in de verhalen komen, is het dus aangeraden om actief mee te spelen.
Lijkt me een goede oplossing?
Verder geldt de regel nog altijd dat mensen die 2 opeenvolgende dagen geen stem uitgebracht hebben, er uit geschreven worden.

Gaat nog een heel gedoe worden om in mijn logbestandje van 22 (+) spelers bij te houden wie reeds nuttig gepost heeft, maar dat moet dan maar
Ik heb het toegevoegd aan de regels in de openingspost, en de belangrijkste punten in de regels in het vet gezet zodat ze goed opvallen.
Doe dat maar Woopy, dan vind ik het niet zo jammer dat ik niet mee kan doen. Ik ken toch niks van Dragonball Z en die rare avatars hier maken me ook niet bepaald nieuwsgierig.Doe er dragonball z hints in en geef iedereen een naam uit de serie. Dan los ik eindelijk een hoop hints op
Doe er dragonball z hints in en geef iedereen een naam uit de serie. Dan los ik eindelijk een hoop hints op

Mja, de opzet van het spel is nu al uitgedacht zoals in de openingspost staat, en ik vind het lastig om meer namen van karakters er in te steken zonder het verhaal compleet te verkrachten. Denk bovendien dat het lastig wordt voor mensen die DB niet kennen als iedereen een naam uit de serie krijgt. Dan krijg je een beetje zoals in dat ene wereldoorlog spel waarbij ik na de helft van de kills moest gaan kijken in welk kamp de dode nu eigenlijk zat![]()

Nu ga je toch wat ver hoor. Speciaal voor jou eventjes mijn referenties:
Forumgame 24: Samen met Penose Don Orgineel en Don Tremendes uitgeschakeld.
Forumgame 23: Heel vroeg ten onrechte weggestemd
Forumgame 22: Spelleider
Forumgame 21: Samen met Tremendes Z1000 weggestemd als Caesar.
Forumgame 20: Fluitende overwinning als cult
Forumgame 19: Was een drama, dat geef ik toe
Forumgame 18: Alle cults opgespoord en Guts uitgeschakeld die de Bruyce was
Forumgame 17: Alle cults en de wolf benoemd, maar helaas zelf weggestemd door deze cults (omdat een paar burgers niet op zaten te letten).
Forumgame 16: Nacht 1 uitgeschakeld door beide wolven.
Forumgame 15: Drie keer succesvol iemand beschermd als jager. En de laatste Don gevonden. Helaas vergat WWE te stemmen waardoor we toch nog verloren.
Forumgame 14: Fluitende overwinning als cult.
Forumgame 13: Matig, maar was mijn eerste.
Allemaal na te lezen trouwens, en kan ik je zeker aanraden. Erg leuk leesvoer.

Ik heb nog wel eens nachtmerries van die game ...

Anyway, zondag van zodra ik wakker ben (zaterdagavond feestje) verdeel ik de rollen en post ik het verhaal. Eerste stemming loopt tot maandagavond, zoals gewoonlijk.