- Waardering
- 3.884
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 82kg
Geen hint over een bebaarde kerel die een Taiyoken doet dus?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Had ook al gedacht om hints vooral naar inactieve spelers te laten leiden, maar dat bedoelde ik dan ook toen ik zei dat er enkel oplossingen voor dit probleem waren die jou een extra shitload aan werk zouden opleveren. Ben blij dat je het wilt doen, want anders had ik me uitgeschreven. Heb het een beetje gehad met die inactieve shit![]()
Kan niet wachten iig. Zit op episode 50 ofzo van db kai.

Het vorige spel heb je echt 5 posts gemaakt ofzo?
---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------
Wat de hell is DB Kai nou weer dan?
Dachtg dat ik het wel kende, maar wuuut
Wat?
Heb in totaal 30 posts gemaakt in het topic, maar heb de eerste dag niet meegespeeld. Dus 10 posts per dag. Als iedereen dat doet, werden er 180 posts per dag gemaakt, dus zo'n 9 pagina's per dag. Nu zaten we op 3/4 per dag?

Wat?
Heb in totaal 30 posts gemaakt in het topic, maar heb de eerste dag niet meegespeeld. Dus 10 posts per dag. Als iedereen dat doet, werden er 180 posts per dag gemaakt, dus zo'n 9 pagina's per dag. Nu zaten we op 3/4 per dag?
Anyway, het gaat ook niet om de hoeveelheid posts, het gaat ook meer om de inhoud. Ik kan ook meer posts maken à la "ff denken" of "ik weet niets" of "ga eens even nalezen", maar daar heb je niets aan. In mijn posts vertel ik mijn mening en ga ik discussie aan. Iemand die goed oplet en meespeelt, kan daaruit meestal wel iets afleiden en dan kan je het spel spelen. Anders niet.
Gaat niet echt om aantal posts vind ik, maar om inhoud ervan. Iedereen kan een zootje nutteloze posts te maken maar daar zitten we niet op te wachten![]()

ik schrijf me weer uit.
Kreeg commentaar dat ik het vorige spel niet genoeg actief was. Wat overigens helemaal waar is.