MuscleMeat

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neen, veel te obvious :P

In before startverhaal met een steegje en baarden

Vind het wel een goede suggestie om ''extra'' of ''meer'' hints te plaatsen naar de meer inactieve spelers, dan kan je er tenminste voor kiezen om inactief te spelen en weet je dat je daarvoor iets moet betalen, en er is dan ook een reden om actiever te spelen zodat er minder hints naar je gepost worden, maar weer een grotere kans dat mensen je rol raden door je handelen.

En dan zijn 20 posts per dag met ''ik weet het niet'' ''snap er niets van'' ''wat is deze'' etc natuurlijk niet actief. Zijn meer dan genoeg mensen die actief gespeeld hebben als cult door gewoon half mee te gaan en een beetje hints oplossen hier en daar en nog wat hints verkeerd oplossen tussendoor.

Kan niet wachten iig. Zit op episode 50 ofzo van db kai.

• Topic Starter Topic Starter
Er komen zowel DB-hints als non-DB-hints in :p
Ben wel eens benieuwd tot hoever de DB kennis van de DBB'ers komt :)

In voor DBB hints

Had ook al gedacht om hints vooral naar inactieve spelers te laten leiden, maar dat bedoelde ik dan ook toen ik zei dat er enkel oplossingen voor dit probleem waren die jou een extra shitload aan werk zouden opleveren. Ben blij dat je het wilt doen, want anders had ik me uitgeschreven. Heb het een beetje gehad met die inactieve shit :o

Het vorige spel heb je echt 5 posts gemaakt ofzo?

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Kan niet wachten iig. Zit op episode 50 ofzo van db kai.

Wat de hell is DB Kai nou weer dan? :o
Dachtg dat ik het wel kende, maar wuuut

Wat?

Heb in totaal 30 posts gemaakt in het topic, maar heb de eerste dag niet meegespeeld. Dus 10 posts per dag. Als iedereen dat doet, werden er 180 posts per dag gemaakt, dus zo'n 9 pagina's per dag. Nu zaten we op 3/4 per dag?

Anyway, het gaat ook niet om de hoeveelheid posts, het gaat ook meer om de inhoud. Ik kan ook meer posts maken à la "ff denken" of "ik weet niets" of "ga eens even nalezen", maar daar heb je niets aan. In mijn posts vertel ik mijn mening en ga ik discussie aan. Iemand die goed oplet en meespeelt, kan daaruit meestal wel iets afleiden en dan kan je het spel spelen. Anders niet.

---------- Toegevoegd om 12:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:46 ----------

Wat de hell is DB Kai nou weer dan? :o
Dachtg dat ik het wel kende, maar wuuut

Is een paar pagina's terug besproken. De 'remastered' version van db Z tot/met de cell saga. Minus alle troep van er naast (dus minus alles wat niet belangrijk is voor het hoofdverhaal). Stuk minder episodes en veel beter te kijken als ''rewatch'' imo. Ter vergelijking, db Kai tot/m einde van de cell saga is 98 episodes.

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Wat?

Heb in totaal 30 posts gemaakt in het topic, maar heb de eerste dag niet meegespeeld. Dus 10 posts per dag. Als iedereen dat doet, werden er 180 posts per dag gemaakt, dus zo'n 9 pagina's per dag. Nu zaten we op 3/4 per dag?

Gaat niet echt om aantal posts vind ik, maar om inhoud ervan. Iedereen kan een zootje nutteloze posts te maken maar daar zitten we niet op te wachten :D

Wat?

Anyway, het gaat ook niet om de hoeveelheid posts, het gaat ook meer om de inhoud. Ik kan ook meer posts maken à la "ff denken" of "ik weet niets" of "ga eens even nalezen", maar daar heb je niets aan. In mijn posts vertel ik mijn mening en ga ik discussie aan. Iemand die goed oplet en meespeelt, kan daaruit meestal wel iets afleiden en dan kan je het spel spelen. Anders niet.

Gaat niet echt om aantal posts vind ik, maar om inhoud ervan. Iedereen kan een zootje nutteloze posts te maken maar daar zitten we niet op te wachten :D

:o

Net hetzelfde wat ik zei. Denk niet dat ik veel nutteloze posts erin heb gesmeten, ofwel? Hier en daar een sarcastische, om toch een beetje te doen alsof ik geen burger ben, maar 90% van de actieve spelers kijkt daar los door :D

Laat ik het dan zo zeggen:

Afgelopen game heb je vrijwel niets toegevoegd.

Of ik voeg niet veel toe, of ik ben de slechtste speler van het spel, het is één van de twee he boys :roflol:

ik schrijf me weer uit.

Kreeg commentaar dat ik het vorige spel niet genoeg actief was. Wat overigens helemaal waar is.

Ik zit aan ep 4 van dbz, ****ing verslavend:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven