XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Lullig hoe die jongen werd afgebrand :sad:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.285
Alright, ik heb rollen verzameld. We gaan wel voldoende spelers nodig hebben. Minstens 20 denk ik. Als we daar tegen maandag niet aan komen, stel ik het spel 1 week uit.

Ik ga het nu wat uittypen. Gaat wel leuk worden, denk ik :D

yes yes.

Ff oud meedoeners benaderen als tremendes (ondanks zn gay-actie vorig spel), unknowndbb, loyd etc?

Lekker woopy!!! Post de link hier maar :) Wat is het thema?

jongens ik hunker naar nieuwe forumgame :(

Misschien kijken of er weer animo is voor nieuwe game?

Ben wel echt toe aan een nieuw spel, het werk is anders niet uit te houden

Nog altijd niemand die zou willen hosten?

Edit: misschien is een herstart met enkel actieve spelers een goed plan?

Hoewel we dan waarschijnlijk maar met een man of 10 zijn, kunnen we het spel een beetje aanpassen in de volgende zin:

Nacht 1: kill van burgers

Nacht 2: Kill van wolf

Nacht 3: kill van burgers

Nacht 4: kill van wolf

...

Zo is het spel niet na 2 dagen gedaan, maar spelen we wel enkel met actieve spelers, tot er terug wat meer animo is?

Nog altijd niemand die zou willen hosten?

Edit: misschien is een herstart met enkel actieve spelers een goed plan?

Hoewel we dan waarschijnlijk maar met een man of 10 zijn, kunnen we het spel een beetje aanpassen in de volgende zin:

Nacht 1: kill van burgers

Nacht 2: Kill van wolf

Nacht 3: kill van burgers

Nacht 4: kill van wolf

...

Zo is het spel niet na 2 dagen gedaan, maar spelen we wel enkel met actieve spelers, tot er terug wat meer animo is?

één of andere formule waarmee er spelers terug in het spel komen kan wel het tekort aan spelers opkomen. Alleen vraag ik me dan af hoe je het qua rolverdeling dan moet gaan spelen, maak je de rol van de dode dan bekend en hoe beslis je welke rol hij krijgt wanneer hij terug in het spel gebracht word?

er waren vorige keer wel genoeg spelers toch ? alleen niemand heeft tijd om te organiseren helaas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven