XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat er tussen de spelers die heel graag nog een spel willen spelen wel een aantal mensen zijn die nog nooit eentje georganiseerd hebben :)

Ik denk dat er tussen de spelers die heel graag nog een spel willen spelen wel een aantal mensen zijn die nog nooit eentje georganiseerd hebben :)

Zou ik graag doen maar echt geen tijd voor+ ik werk onregelmatige diensten dus das nie handig voor verhalen schrijven

Denk dat dit (Pokemon) het eerste spel van 2014 word, heeft nu weinig zin meer.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Elke keer denk ik YES een reactie, we gaan weer beginnen!!! Maar nee :P

haha inderdaad :roflol:

Alley cat al een tijdje niet gezien?

Misschien broed hij op een monsterlijk goed plan ofzo

Alley cat al een tijdje niet gezien?
Ben er toevallig net weer. Sinds zondag ziek, goed dat ik tenminste ergens gemist word. :)

In principe kan ik het topic wel openen, maar zolang ik nog niet helemaal beter ben zie ik het toch niet zo zitten om effectief te beginnen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.271
Juicende eilandbewoners tegen een weerwolf, 2 vampieren en een yeti, terwijl er stiekem nog Saiyans en Pokemons onder de bewoners zitten? Dit alles gebeurt uiteraard tijdens WO II onder leiding van 2 maffia bazen.

voeg een paar n*gers toe als zwarte schapen en t is compleet!

Gezocht: 50 spelers voor een ziek forumspel :roflol:

IN pokemon!

• #1.277
En zombies!

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Zou wel cool zijn om een spel te hebben met alle eerder gebruikte rollen er in :D

Maar serieus: een spel waarin rollen (niet ALLE rollen) van de voorgaande spelen samen gebracht worden bij een nieuwe dreiging, kan mss wel tof zijn. Een beetje het idee dat de overlevenden van de voorgaande spelletjes samen komen en het nog een laatste keer samen uitvechten. Kan toffe verhalen geven :)

edit 2:
Als ik niet de enige ben die dit krankzinnige idee best goed vindt, wil ik het wel uitwerken en zorg ik dat we maandag kunnen starten :) Heb ik meer zin in dan een Pokemon spel waar iedereen weer gaat klagen dat het niet goed is ;)

Laatst bewerkt:
In Woopy.
Sowieso zijn jou verhalen altijd lachen gieren brullen :roflol:

• #1.279
Brb, even alle spelletjes sinds de geschiedenis van de DBB-weerwolf-spelletjes checken :roflol:

En zombies!

---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Zou wel cool zijn om een spel te hebben met alle eerder gebruikte rollen er in :D

Maar serieus: een spel waarin rollen (niet ALLE rollen) van de voorgaande spelen samen gebracht worden bij een nieuwe dreiging, kan mss wel tof zijn. Een beetje het idee dat de overlevenden van de voorgaande spelletjes samen komen en het nog een laatste keer samen uitvechten. Kan toffe verhalen geven :)

edit 2:
Als ik niet de enige ben die dit krankzinnige idee best goed vindt, wil ik het wel uitwerken en zorg ik dat we maandag kunnen starten :) Heb ik meer zin in dan een Pokemon spel waar iedereen weer gaat klagen dat het niet goed is ;)

Ik vind het goed klinken, ben eens benieuwd wat voor verhalen dat gaat opleveren.

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

Brb, even alle spelletjes sinds de geschiedenis van de DBB-weerwolf-spelletjes checken :roflol:

Btw, de romeinen niet vergeten natuurlijk :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven