wauter
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.580
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand moet ook Jigglypuff zijn, iemand waar iedereen doodmoe van word![]()

Ik doe al niet meer mee

Ik denk dat er tussen de spelers die heel graag nog een spel willen spelen wel een aantal mensen zijn die nog nooit eentje georganiseerd hebben![]()
Ben er toevallig net weer. Sinds zondag ziek, goed dat ik tenminste ergens gemist word.

Juicende eilandbewoners tegen een weerwolf, 2 vampieren en een yeti, terwijl er stiekem nog Saiyans en Pokemons onder de bewoners zitten? Dit alles gebeurt uiteraard tijdens WO II onder leiding van 2 maffia bazen.

Heb ik meer zin in dan een Pokemon spel waar iedereen weer gaat klagen dat het niet goed is 
En zombies!
---------- Toegevoegd om 13:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------
Zou wel cool zijn om een spel te hebben met alle eerder gebruikte rollen er in
Maar serieus: een spel waarin rollen (niet ALLE rollen) van de voorgaande spelen samen gebracht worden bij een nieuwe dreiging, kan mss wel tof zijn. Een beetje het idee dat de overlevenden van de voorgaande spelletjes samen komen en het nog een laatste keer samen uitvechten. Kan toffe verhalen geven
edit 2:
Als ik niet de enige ben die dit krankzinnige idee best goed vindt, wil ik het wel uitwerken en zorg ik dat we maandag kunnen startenHeb ik meer zin in dan een Pokemon spel waar iedereen weer gaat klagen dat het niet goed is
![]()
Brb, even alle spelletjes sinds de geschiedenis van de DBB-weerwolf-spelletjes checken![]()