XXL Nutrition

Forumgame 25: Saiyans vs humans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ook

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.244
Pokemonspel starten met een toegangcoïtusamen (kleine quiz)?

Als "toegangcoïtusamen" kan ik misschien enkele vragen opstellen over de spelletjes/anime die via pm beantwoord moeten worden alvorens iemand mag meespelen? Het is een beetje een gedoe, maar het bewijst dan meteen dat de kandidaat gemotiveerd is moeite voor het spel te doen. Ik heb echt geen zin in situaties als tijdens dit spel.

Moet wel eens denken over hoe het verhaal zal gaan.

hou je het wel bij de classic pokemon pls

• #1.246
Geen Tyranitar of Electivire? :(

Of deze:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij deze hoor je sowieso het geluid in je hoofd!

Laatst bewerkt:
Geen Tyranitar of Electivire? :(

Of deze:

[Link niet meer beschikbaar]

Bij deze hoor je sowieso het geluid in je hoofd!

wat is dat in godsnaam :roflol:

tyranitar is wel epic vet.

maar ik denk niet dat ik tijd heb om game te spelen, zit nog met n boel deadlines op skol

Nee man gewoon de classic pokemon, veel meer heb ik niet gevolgd :p

Als "toegangcoïtusamen" kan ik misschien enkele vragen opstellen over de spelletjes/anime die via pm beantwoord moeten worden alvorens iemand mag meespelen? Het is een beetje een gedoe, maar het bewijst dan meteen dat de kandidaat gemotiveerd is moeite voor het spel te doen. Ik heb echt geen zin in situaties als tijdens dit spel.

Moet wel eens denken over hoe het verhaal zal gaan.

Prima! Maar dan wel alleen met de eerste 151 Pokemons :thumb:

wat is dat in godsnaam :roflol:

tyranitar is wel epic vet.

maar ik denk niet dat ik tijd heb om game te spelen, zit nog met n boel deadlines op skol

Meedoen met je k*t!

Sowieso in!

Misschien aan het begin van het spel een statistiekje wie de meeste vragen goed had, die weer een extratje krijgt ingame?

• #1.253
Meedoen met je k*t!

Sowieso in!

Misschien aan het begin van het spel een statistiekje wie de meeste vragen goed had, die weer een extratje krijgt ingame?

Ik ga er geen examen van 100 vragen van maken :p de correctheid van de antwoorden is ook niet zo heel belangrijk. Gewoon om duidelijk te maken wat het onderwerp is, en om te kijken of men de nodige motivatie heeft.

Eigenlijk is het al erg dat zoiets nodig is :)

Heb nog niet over het verhaal nagedacht. Zal ik in de loop van de week wel doen.

Eigenlijk wil ik liever zelf nog eens meespelen ipv te organiseren :p

Ja waar is alleycat?

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Stel trouwens.

Freeza had Goku vermoord.

Zouden de Androids of Cell Freeza dan killen?
Of zou Freeza de aarde dan al kapot gemaakt hebben?

• #1.255
Ja waar is alleycat?

---------- Toegevoegd om 00:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:08 ----------

Stel trouwens.

Freeza had Goku vermoord.

Zouden de Androids of Cell Freeza dan killen?
Of zou Freeza de aarde dan al kapot gemaakt hebben?

Dat laatste is easy. Freeza ging naar de aarde om Goku terug te pakken. Als hij Goku op Namek al gedood had, zou hij waarschijnlijk de moeite niet gedaan hebben aangezien de aarde zelfs voor hun normen behoorlijk ver weg lag.

Aangezien de androids en Cell gemaakt werden om Goku te doden, zie ik ook niet meteen in waarom ze een ruimtereis zouden maken om achter Freeza aan te gaan. Vooral aangezien ze volgens mij niet eens van zijn bestaan af zouden weten.

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Jongens, ik wil nog wel es een spel organiseren, maar ik ga het nu nog niet doen. Ik merk dat ik niet eens de motivatie kan vinden om het idee uit te denken, dus ik ga ook geen halfbakken spel lopen leiden. Daar heeft niemand wat aan.

Laat iemand anders eerst nog maar es een spel organiseren :o

Jammer, ik keek al uit naar de rol van misty :o

Iemand moet ook Jigglypuff zijn, iemand waar iedereen doodmoe van word :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven