XXL Nutrition

Forumgame !4: Final Wolfination

Peiling Peiling Wanneer beginnen? ("kunnen vanaf" gaat voor op "verkiezen" aangezien er veel spe

• Totaal stemmers
    20
  • Peiling gesloten .

Zou ik de inschrijvingen limiteren op 28 / 30 / 32 / ... / niet?
Niet, gewoon een pm versturen 1 dag voordat het spel begint, iedereen die meespeelt moet in het topic reageren anders wordt je er uit getrapt, dan blijf je tenminste over met actieve spelers

Het is iig wel duidelijk dat Tremendes een gevaarlijke speler is die we in de gaten moeten houden.

Vergeet daarbij niet je zelf he Rob G..

Na je smeekbedes om eindelijk een keer cult te willen zijn, is het zeer goed mogelijk dat jij deze keer een cultist bent..
En niet alleen dat, naar mocht jij cult zijn dan laat dat ook nog eens zien dat Whami zijn rollen bewust verdeelt en met die info moeten we op zoek gaan naar een persoon die een een goede combinatie bied van nieuw & onopvallend spel vertoond..

Iemand in het lijstje van:

WwE
Alley Cat
Quibus
Wall-E
JoeyC
Supersized
Tremendes
Etc.

De cults zullen daarentegen een mix vormen van ervaren spelers en onervaren spelers.
De ervaren spelers zullen het spel leiden en de onervaren spelers vertonen nieuw spel waarbij gedrag minder goed te voorspellen is en zij dus een kleine kans hebben om geëxecuteerd te worden zoals:

Rob G
Z1000
Tremendes
Quibus
Jimbooo etc etc.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 14:18 ----------

Niet, gewoon een pm versturen 1 dag voordat het spel begint, iedereen die meespeelt moet in het topic reageren anders wordt je er uit getrapt, dan blijf je tenminste over met actieve spelers

Beetje raar imo.. Zo weet je zoiezo dat spelers waarbij Whami niet zeker is dat zij actief mee zullen spelen en niet of minder belangrijke rol krijgen.

Beetje raar imo.. Zo weet je zoiezo dat spelers waarbij Whami niet zeker is dat zij actief mee zullen spelen en niet of minder belangrijke rol krijgen.
Je kunt er toch vanuit gaan dat iedereen actief is als ie na de PM reageert in dit topic. Ik vind het veel leuker als rollen random verdeeld worden anders krijg je weer dat gedoe van ervaren speler dus belangrijke rol dus ik stem op hem.

Hebben jullie trouwens ook je rol al gekregen net?

Omdat het je eerste maal is moet ik ook vragen:

Je hebt ELKE dag van het spel zeker 10 minuten nodig dat je actief zou moeten zijn om degelijk te kunnen mee spelen. Reken er op dat het spel plus minus 7 dagen duurt.
Door je in te schrijven verbind je je ertoe, een rol als bv de wolf of een andere belangrijke rol met volle inzet te spelen. Dit betekend dat je elke dag voor de tijdslimiet, de naam van iemand doorstuurt, moest je wolf zijn en actief meespeelt (>= ~3 posts gemiddeld per dag).

Gaat dit voor je lukken? Zo ja, dan ben je ingeschreven voor alle rollen (zoals iedereen die tot nu zich ingeschreven heeft) en verzeker je me dus dat je actief zal zijn.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:00 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=tBJWrgFkjEU
tublieft

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 13:05 ----------

Zou ik de inschrijvingen limiteren op 28 / 30 / 32 / ... / niet?

.

7 dagen/10 min/paar posts per dag. Gaat lukken.

Thnx voor het filmpje. Fine ass titties

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen krijgt herinnering op 14 juni dat het spel de 17de begint. Zal dan nog eens vragen deelname te bevestigen, en dan hebben ze 4 dagen (tem de 17de) de tijd om te reageren. Daarna kunnen enkele basic burgers of basic cults een upgrade krijgen als iemand met een belangrijke rol niet beschikbaar is. Iedereen zal zijn rol ontvangen op 15 (of 16) juni dan heeft iedereen ff de tijd om me vragen te stellen over hen rol.

Iedereen met een "Ok" bij zijn naam maakt gelijke kans op elke rol. Iedereen met iets anders dan "Ok" heeft een bericht van me gekregen.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 14:52 ----------

Wat word de prijs eigenlijk van deze pot? :D
Eeuwige roem + een karmaberichtje met "éh je hebt gewonnen"

Vergeet daarbij niet je zelf he Rob G..

Na je smeekbedes om eindelijk een keer cult te willen zijn, is het zeer goed mogelijk dat jij deze keer een cultist bent..
En niet alleen dat, naar mocht jij cult zijn dan laat dat ook nog eens zien dat Whami zijn rollen bewust verdeelt en met die info moeten we op zoek gaan naar een persoon die een een goede combinatie bied van nieuw & onopvallend spel vertoond..

Iemand in het lijstje van:

WwE
Alley Cat
Quibus
Wall-E
JoeyC
Supersized
Tremendes
Etc.

De cults zullen daarentegen een mix vormen van ervaren spelers en onervaren spelers.
De ervaren spelers zullen het spel leiden en de onervaren spelers vertonen nieuw spel waarbij gedrag minder goed te voorspellen is en zij dus een kleine kans hebben om geëxecuteerd te worden zoals:

Rob G
Z1000
Tremendes
Quibus
Jimbooo etc etc.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 14:18 ----------

Ik vrees dat ik de eeuwige burger zal zijn. Maar dat weerhoudt me er niet van onschuldigen naar de galg te brengen.

Ik denk dat dit topic ook wel duidelijk maakt dat wachten tot de 17e wel erg lang is... Tegen de tijd dat dit spelletje begint vliegen de fotoshops en doodsbedreigingen ons al om de oren. Waarschijnlijk zijn er dan al 7 mensen mee gestopt omdat het te heftig werd.

Kan het inderdaad niet iets eerder? 17e beginnen mijn tentamens en de eerste dagen gaat het altijd helemaal los.

Kunnen we niet de 10e beginnen? :)
Lijkt me dat iedereen die zich nu al inschrijft dat geen probleem vind(wilde gok;) )

• Topic Starter Topic Starter
10de is te vroeg voor velen, hebben nu examens.
Tegen de 17de de meeste gedaan of bijna gedaan.
Tussenin is erg onhandig voor mij.
Blijven veranderen van datum is ook niet goed.

Ik ga het op de 17de houden, ik weet dat het nog lang is.
Desnoods vraag ik Tremendes om het topic tijdelijk te sluiten en heropenen over een week.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 15:12 ----------

Lijkt me dat iedereen die zich nu al inschrijft dat geen probleem vind(wilde gok;) )
Meerdere spelers hebben al gezegd dat ze dan niet kunnen.
Voor mij is 17de ook het meest handige.

Prima, 17e it is.

ok. Als goedmaker graag meer mooie lolita pics of andere rondborstige chicks

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 15:31 ----------

edit: Wel chill dat de 10e het meeste aantal stemmers heeft in de pol:rolleyes:

Omdat mensen die het niet uitmaakten de 10de hebben gestemd, die kunnen dus ook andere datums

Volgens mij moeten we de cults zoeken bij degenen die 19 juni gestemd hebben.

Het moet lijken alsof we een keus hebben terwijl we die eigelijk niet hebben.. Beetje hetzelfde zoals de democratie is in Nederland.

---------- Post toegevoegd 6 June 2013 om 15:48 ----------

Volgens mij moeten we de cults zoeken bij degenen die 19 juni gestemd hebben.

En wie zegt dat jij ons niet op het verkeerde probeert te zetten met semi-logische redenaties?

Woopy is namelijk afgeleid van Woopi Goldberg en laat zij nou net in de film gespeeld hebben 'Citizen' hetgeen wat weer lijkt op 'Citizen Kane' waarin de wolf speelde.. Het kan niet anders dat jullie 2 gerelateerd zijn en Tremendes dus idd de wolf is en jij, Woopy, een cult.

• Like
Waarderingen: wwe
10de is te vroeg voor velen, hebben nu examens.
Tegen de 17de de meeste gedaan of bijna gedaan.
Tussenin is erg onhandig voor mij.
Blijven veranderen van datum is ook niet goed.

Ik ga het op de 17de houden, ik weet dat het nog lang is.
Desnoods vraag ik Tremendes om het topic tijdelijk te sluiten en heropenen over een week.

+1

Langzaamaan zal dit doodbloeden als het nog 11 dagen open blijft en dan is animo er een beetje uit. Heropen het topic binnen een week; stuur dan de rollen rond en geef iedereen dan een dag of 2 om zich present te melden. Zoniet, kan je nog rollen wisselen of omgooien en dan kan iedereen die dan nog zin heeft optimaal van het spel genieten.

Het moet lijken alsof we een keus hebben terwijl we die eigelijk niet hebben.. Beetje hetzelfde zoals de democratie is in Nederland.

:roflol:

Terug
Naar boven